Kan me herinneren dat er een vader was die een tekstje kreeg dat hij maar niet meer voor z'n zoon moest bidden, want het gebed was 'afgesneden' of zo. En zo ging die zoon verloren.Rens schreef:voorbeeldjes aub??freek schreef:Volgens mij staan er zeer merkwaardige verhalen in dat boekje.
zó merkwaardig kan ik ze niet vinden..........
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Het was zijn dochter. Zie dit topic.freek schreef:Kan me herinneren dat er een vader was die een tekstje kreeg dat hij maar niet meer voor z'n zoon moest bidden, want het gebed was 'afgesneden' of zo. En zo ging die zoon verloren.Rens schreef:voorbeeldjes aub??freek schreef:Volgens mij staan er zeer merkwaardige verhalen in dat boekje.
zó merkwaardig kan ik ze niet vinden..........
Verdere discussie over dit onderwerp graag daar.
Je bent weer aardig opbouwend bezig zeg......refo schreef:Die hele club is wat merkwaardig. Ze weten alles op het gebied van de sabbath (lees: zondag) en zijn daarin onwankelbaar en af en toe onfeilbaar.
(Eigenlijk is dat ook weer niet zo merkwaardig. De ger gezindte weet alles beter.)
En elke vorm van het zoeken naar éénheid wordt door jouw houding niet bevorderd.....
Integendeel.
Rens schreef:maar mag ik dat dan nog wél zijn, graag, dank u wel alstublieft...........

in welke zin???Jongere schreef:Rens schreef:maar mag ik dat dan nog wél zijn, graag, dank u wel alstublieft...........Van mij wel hoor. Nou nog laten blijken.

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
nogalfreek schreef:Volgens mij staan er zeer merkwaardige verhalen in dat boekje.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vandaar je naam zeker...refo schreef:Die hele club is wat merkwaardig. Ze weten alles op het gebied van de sabbath (lees: zondag) en zijn daarin onwankelbaar en af en toe onfeilbaar.
(Eigenlijk is dat ook weer niet zo merkwaardig. De ger gezindte weet alles beter.)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:vandaar je naam zeker...refo schreef:Die hele club is wat merkwaardig. Ze weten alles op het gebied van de sabbath (lees: zondag) en zijn daarin onwankelbaar en af en toe onfeilbaar.

Foei Henriët!

Kijk maar uit met dat soort boekjes. Straks ga je de dille en de komijn nog vertienden.Rens schreef:Welkomstgeschenk van de "Nederlandse Vereniging tot bevordering van de Zondagsrust en de Zondagsheiliging" ................(pfffffffffffffffffff, wat een mondvol zeg)............een boekje "Een lied op den Sabbatdag" plus jaarverslag 2008.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
heerlijk sarcastisch........dat mag ik wel.......Mister schreef:henriët schreef:vandaar je naam zeker...refo schreef:Die hele club is wat merkwaardig. Ze weten alles op het gebied van de sabbath (lees: zondag) en zijn daarin onwankelbaar en af en toe onfeilbaar.
(Eigenlijk is dat ook weer niet zo merkwaardig. De ger gezindte weet alles beter.)![]()
Foei Henriët!

Moderatorbericht:
Op zich is dat niet zo erg: deze dingen moest men doen en de andere niet nalaten.Gian schreef:Kijk maar uit met dat soort boekjes. Straks ga je de dille en de komijn nog vertienden.Rens schreef:Welkomstgeschenk van de "Nederlandse Vereniging tot bevordering van de Zondagsrust en de Zondagsheiliging" ................(pfffffffffffffffffff, wat een mondvol zeg)............een boekje "Een lied op den Sabbatdag" plus jaarverslag 2008.

flessen shampoo
fles shampoo
fles conditioner
pak verband
pakketje met handverzorging
bloemenhanger
flessen shout
pot vanish
pakken pannekoekenmix
fles wok olie
wok saus
spaghetti
fles shampoo
fles conditioner
pak verband
pakketje met handverzorging
bloemenhanger
flessen shout
pot vanish
pakken pannekoekenmix
fles wok olie
wok saus
spaghetti
bloemen in mn tuin!!!!!!!!!!!!!!
Heeerlijk
Heeerlijk
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Boekje met bevestiging en intrede van ds CG Vreugdenhil.
Plus afscheid op zendingsdag en te Zoetermeer.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:Boekje met bevestiging en intrede van ds CG Vreugdenhil.
Incluis kleurenfoto's
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.