henriët schreef:mh, dus wel, want je post wel iets![]()
![]()

henriët schreef:mh, dus wel, want je post wel iets![]()
![]()
Een paar weken geleden kregen we visite en zij had ook wat gebakken (recept uit AH). Het was heerlijk en het smaakte ook naar ontbijtkoek. Het was alleen een soort platte koek. Maar lekker.... mmmmMargriet schreef:Ik mijn eerste shoofly pie heb gebakken..
Hij een beetje naar ontbijtkoek smaakt..
had ik nooit gedaan, minstens tot de helft gewachthelma schreef:...ik via Marktplaats een boek van de kameleon verkocht heb voor 55 euro???????![]()
het was de eerste druk van deel 1
tja...je zult het maar graag willen hebben.....
(ik heb het ooit weg zien gaan op Marktplaats voor 750 euro...maar dat vond ik nou weer zo hebberig staan, dat ik maar toegehapt heb bij het 2e bod...)
wowGijs83 schreef:helma schreef:waarom staat M&M trouwens bovenaan? Zit er een bepaalde logische volgorde in je rijtje
(volgorde van belangrijkheid/burgelijke staat/kerkverband o.i.d? )
Ja, er zit ook nog een bepaalde volgorde: hoe hoger je naam in een bepaalde categorie staat hoe actiever je post op het forum gemiddeld gezien sinds je aanmelding. Dus als al heeeeeeeeeel lang actief bent dan zak vanzelf wat. Dus M&M is op dit moment nog wel de forummer met gemiddeld de meest postings op een dag. Ze is volgens mij Rens inmiddels voorbij!
nu idd.... ik heb kantoortje boven, onder plat dak.........Lassie schreef:...het enorm warm is hier
...werken niet echt makkelijk gaat
...ik vanmiddag maar met vol goede moed aan het werk ga
...ik erg benieuwd ben bij wie ik terrecht kom en wat de werkzaamheden zijn
jippie...ik hoor bij hendrikus!!Gijs83 schreef:Ik heb me wel een in jou verdiept, maar het kan ook zo zijn(en dat is bij jou het geval), dat je tussen de 1e en de 2e categorie valt. Dus niet alarmerend, evenals bv.Hendrikus.helma schreef:
Je hebt je niet in mij verdiept??
dacht toch dat ik wel een plekje in je hart had
helma schreef:jippie...ik hoor bij hendrikus!!Gijs83 schreef:Ik heb me wel een in jou verdiept, maar het kan ook zo zijn(en dat is bij jou het geval), dat je tussen de 1e en de 2e categorie valt. Dus niet alarmerend, evenals bv.Hendrikus.helma schreef:
Je hebt je niet in mij verdiept??
dacht toch dat ik wel een plekje in je hart had
de digitale thermometer in Anjum (5 km hiervandaan) wees een uurtje geleden, toen ik boodschappen deed, 34 graden aan............en dat ding staat in de volle schaduw én wind.....zelf kan ik niet eens op m'n bankje in de tuin zitten omdat het te heet is op die plek in de volle zon..albion schreef: ...het nu heerlijk weer is ca. 21 graden
Heej, ik wist niet dat je zo dicht bij me woont.Hilde schreef:Ik helemaalword van de hitte hier?!
De buurman z'n gras in deze hitte aan het maaien is?!![]()