In de Langstraat zelfs... En 't is nog met een C ook. Die Brabo's ook altijdalbion schreef:foutjesprang kapelle ligt in brabant. Ben ik pas geweest maar het klinkt zo zeeuws vind ik altijd. Maar Kapelle ligt natuurlijk wel in Zeeland en dan heb je de neiging om Sprang Kapelle daar ook te zoeken. dom dom dom.
Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Zuid-Holland is pas écht goedHendrikus schreef:In de Langstraat zelfs... En 't is nog met een C ook. Die Brabo's ook altijdalbion schreef:foutjesprang kapelle ligt in brabant. Ben ik pas geweest maar het klinkt zo zeeuws vind ik altijd. Maar Kapelle ligt natuurlijk wel in Zeeland en dan heb je de neiging om Sprang Kapelle daar ook te zoeken. dom dom dom.
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
Je bedoelt CadIJ?mentos schreef:Zuid-Holland is pas écht goed
Nee, laat maar
- MarthaMartha
Hendrikus schreef:Je bedoelt CadIJ?mentos schreef:Zuid-Holland is pas écht goed
Nee, laat maar
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vrouwen dag van de EO in de Ahoi!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Leuk , ik ga in October naar Woman and Faith, heerlijk!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
zo voor mij is het een FEEST dag!
Ik ga mijn vader verassen met zijn verjaardag. (hij weet niet dat ik kom, want we (m'n broers/zussen+aanhang) vieren zijn verjaardag nl. samen met de trouwdag van m'n ouders en dat hopen we te doen op 3 mei..) Vandaag komen alleen m'n ooms en tantes.
Ik ga zo eerst naar de trein en dan lekker ff door het stadje Kampen heen lopen! Koffie leuten bij m'n ouders! (en dan miss. nog heel even naar de kringloopwinkel)
Ik ga mijn vader verassen met zijn verjaardag. (hij weet niet dat ik kom, want we (m'n broers/zussen+aanhang) vieren zijn verjaardag nl. samen met de trouwdag van m'n ouders en dat hopen we te doen op 3 mei..) Vandaag komen alleen m'n ooms en tantes.
Ik ga zo eerst naar de trein en dan lekker ff door het stadje Kampen heen lopen! Koffie leuten bij m'n ouders! (en dan miss. nog heel even naar de kringloopwinkel)
gefeliciteerd met je pa!!!! hoop op een heel fijne dag voor je!!!Lassie schreef:zo voor mij is het een FEEST dag!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
wakker worden.... kwamen vannacht om half 3 van de huisartsenpost..... en nu moet ik een huis gaan schoonmaken, omdat mn opa gaat verhuizen, en heel de fam een handje meehelpt.......
iedereen
een fijne dag gewenst!
iedereen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
wat nou dan?????kwamen vannacht om half 3 van de huisartsenpost.....
*sterkte*
HUG
- JolandaOudshoorn
Oeps, dat klink niet goed. Veel sterkte!!!henriët schreef:wakker worden.... kwamen vannacht om half 3 van de huisartsenpost..... en nu moet ik een huis gaan schoonmaken, omdat mn opa gaat verhuizen, en heel de fam een handje meehelpt.......
iedereeneen fijne dag gewenst!
Ik ga straks de kids inbad doen, daarna naar Houten voor de Woord en Daad dag en daarna een verjaardag.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Met Jetje? wat is er?henriët schreef:wakker worden.... kwamen vannacht om half 3 van de huisartsenpost..... en nu moet ik een huis gaan schoonmaken, omdat mn opa gaat verhuizen, en heel de fam een handje meehelpt.......
iedereeneen fijne dag gewenst!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik heb nog liggen: de GezinsGids, de Terdege, Oude Paden en OudVaders + het RD......méér dan genoeg leesvoer dus voor het héle weekend...............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Wilma van den Berg
Leuk Lassie, dat klinkt heel goed! Enneh...van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je pa.Lassie schreef:zo voor mij is het een FEEST dag!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Sterkte hoor Henriet! Hopelijk is het niet al te ernstig en gaat het nu beter! Ik schrok van het bericht...Lassie schreef:wat nou dan?????kwamen vannacht om half 3 van de huisartsenpost.....
*sterkte*
HUG
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!