Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
Vanochtend was ik wandelende juf, vanmi moet ik hier thuis aan de gang, maar ik ga eerst een uur plat denk ik, en vanavond voorbereiden voor donderdag en dan nog s even relaxen.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Ja het huis van demo (van voor het trouwen) is verkocht....Katharina van Bora schreef:Is het verkocht of ga je het verhuren? Ik hoop het eerste...MarthaMartha schreef: dan ons tweede huis even stofzuigen en dweilen voor as donderdag de nieuwe bewoner het gaat betrekken....
Heerlijk, echt een zorg minder met nu maar 1 huis en bijna een baby...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vanmorgen op bezoek geweest.
Een fijn leerzaam gesprek gehad. was alleen te laat bij school....
Een fijn leerzaam gesprek gehad. was alleen te laat bij school....
Super! Gefeliciteerd!MarthaMartha schreef:Ja het huis van demo (van voor het trouwen) is verkocht....Katharina van Bora schreef:Is het verkocht of ga je het verhuren? Ik hoop het eerste...MarthaMartha schreef: dan ons tweede huis even stofzuigen en dweilen voor as donderdag de nieuwe bewoner het gaat betrekken....
Heerlijk, echt een zorg minder met nu maar 1 huis en bijna een baby...
Ik ga vanavond naar Mary Poppins in Scheveningen!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Even bijkomen...vanmorgen van 11 tot kwart over 1 naar de PRIMARK geweest met m'n meisjes

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
leuk hè, die rijen. En die zooi.Orchidee schreef:Even bijkomen...vanmorgen van 11 tot kwart over 1 naar de PRIMARK geweest met m'n meisjes![]()
![]()

Orchidee schreef:Even bijkomen...vanmorgen van 11 tot kwart over 1 naar de PRIMARK geweest met m'n meisjes![]()
![]()
vertel; was het de moeite waard?
wat zijn je nieuwe aanwinsten

Ik ben bang dat het toekomstige poetslappen zijnhelma schreef:Orchidee schreef:Even bijkomen...vanmorgen van 11 tot kwart over 1 naar de PRIMARK geweest met m'n meisjes![]()
![]()

De kwaliteit is nl...... om te janken

Het is idd leuk spul, voor die meiden, maar wat een flodders...
Kan ook niet anders voor dat geld.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Leuk voor de meiden,leuke prijsjes, leuke hebbedingetjes,schoenen,tasjes tussen 5 en 10 euro, sokken, panty's, leggings, nachtgoed en lingerie...tja na 1 seizoen of nog niet eens willen ze toch weer wat anders, dus dan blijft het nog een beetje betaalbaar , en val je,je geen builhelma schreef:Orchidee schreef:Even bijkomen...vanmorgen van 11 tot kwart over 1 naar de PRIMARK geweest met m'n meisjes![]()
![]()

Ik zal er voor me zelf niet heen gaan, daar slaag ik nooit

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Op hun website prijzen ze zichzelf bij Primark nogal over de werkomstandigheden, maar ik snap nog steeds niet hoe een tshirt van 2,50 verantwoord geproduceerd kan worden.Orchidee schreef:Leuk voor de meiden,leuke prijsjes, leuke hebbedingetjes,schoenen,tasjes tussen 5 en 10 euro, sokken, panty's, leggings, nachtgoed en lingerie...tja na 1 seizoen of nog niet eens willen ze toch weer wat anders, dus dan blijft het nog een beetje betaalbaar , en val je,je geen builhelma schreef:Orchidee schreef:Even bijkomen...vanmorgen van 11 tot kwart over 1 naar de PRIMARK geweest met m'n meisjes![]()
![]()
wat zijn je nieuwe aanwinsten![]()
Ik zal er voor me zelf niet heen gaan, daar slaag ik nooit, maar je dochters zullen het best wel gaaf vinden...mijn dochters zijn er vrolijk van in ieder geval, en als je dan ziet dat we 3 tassen vol voor een habbekrats hebben
Vandaag gewerkt. Met name zaak van gisteren afwerken.
Net wezen stemmen en nu filmpjes en foto's van mijn afdeling op internet zoeken en opslaan onder het mom van: Collega's in beeld!
Net wezen stemmen en nu filmpjes en foto's van mijn afdeling op internet zoeken en opslaan onder het mom van: Collega's in beeld!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Waar zit dat dan? Ik heb nog nooit van primakt gehoord??Orchidee schreef:Leuk voor de meiden,leuke prijsjes, leuke hebbedingetjes,schoenen,tasjes tussen 5 en 10 euro, sokken, panty's, leggings, nachtgoed en lingerie...tja na 1 seizoen of nog niet eens willen ze toch weer wat anders, dus dan blijft het nog een beetje betaalbaar , en val je,je geen builhelma schreef:Orchidee schreef:Even bijkomen...vanmorgen van 11 tot kwart over 1 naar de PRIMARK geweest met m'n meisjes![]()
![]()
Ik zal er voor me zelf niet heen gaan, daar slaag ik nooit, maar je dochters zullen het best wel gaaf vinden...mijn dochters zijn er vrolijk van in ieder geval, en als je dan ziet dat we 3 tassen vol voor een habbekrats hebben
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Die zit in Rotterdam. En in Engeland.henriët schreef:Waar zit dat dan? Ik heb nog nooit van primakt gehoord??Orchidee schreef:Leuk voor de meiden,leuke prijsjes, leuke hebbedingetjes,schoenen,tasjes tussen 5 en 10 euro, sokken, panty's, leggings, nachtgoed en lingerie...tja na 1 seizoen of nog niet eens willen ze toch weer wat anders, dus dan blijft het nog een beetje betaalbaar , en val je,je geen builhelma schreef:Orchidee schreef:Even bijkomen...vanmorgen van 11 tot kwart over 1 naar de PRIMARK geweest met m'n meisjes![]()
![]()
Onwijs goedkope kleding, zeer modieus. Prijsniveau ongeveer 1/3 tot 1/2 van H&M. Kinderkleding is erg leuk.
Boekenkast 1 van 4 opruimen. Boeken waar ik niet zoveel meer mee heb en die er nog aardig uitzien op bol.com zetten. Klacht indienen bij bol. Mail terugkrijgen dat ze het vervelend voor me vinden en dat ze de tip doorsturen naar de betreffende afdeling. En nu ben ik compleet uitgeschakeld en lig op de bank. Het lijkt me verstandiger als ik me morgen beperk tot de CD-kast. CD's zijn makkelijker te sjouwen.
Heel de dag getimmerd en geschilderd. Volg het op http://boekenstek.blogspot.com/