Het model lijkt een beetje op de mijne (Alto) Ik heb ook wel eens een rode gereden, ik noemde hem "The Flee"

TOP!Marnix schreef:
Kan altijd op de bazar van de kerk verkocht worden toch?Ichtus schreef:Als het goed bevalt zou het misschien ook wel verkocht kunnen worden. Maarja, moet je wel kopers hebben natuurlijk
Lourens schreef:Kan altijd op de bazar van de kerk verkocht worden toch?Ichtus schreef:Als het goed bevalt zou het misschien ook wel verkocht kunnen worden. Maarja, moet je wel kopers hebben natuurlijk
En het is bijna koninginnedag, vast wel een kleedjesmarkt.
Mag ik nu al bieden? 5 euroIchtus schreef:Lourens schreef:Kan altijd op de bazar van de kerk verkocht worden toch?Ichtus schreef:Als het goed bevalt zou het misschien ook wel verkocht kunnen worden. Maarja, moet je wel kopers hebben natuurlijk
En het is bijna koninginnedag, vast wel een kleedjesmarkt.![]()
Wat aardig dat je mij wilt verkopen
Staat genoteerd, Auto. Ik zit alleen op de leverancier te wachten. Die schiet niet erg op.Auto schreef:Mag ik nu al bieden? 5 euroIchtus schreef:Lourens schreef:Kan altijd op de bazar van de kerk verkocht worden toch?Ichtus schreef:Als het goed bevalt zou het misschien ook wel verkocht kunnen worden. Maarja, moet je wel kopers hebben natuurlijk
Lees nog even goedLourens schreef:Staat genoteerd, Auto. Ik zit alleen op de leverancier te wachten. Die schiet niet erg op.Auto schreef:Mag ik nu al bieden? 5 euroIchtus schreef:Lourens schreef: Kan altijd op de bazar van de kerk verkocht worden toch?
Oei, dat wordt heavy ........... ik zeg 7Lourens schreef:![]()
![]()
![]()
Scherp.
Ik ga voor 6 Euro