En direct een kleine ergernis: de eerste 3 dagen mogen we ze niet gebruiken

Ach, dat is wel te overzien, na 7 jaren wachten, denk ik...Erik1960 schreef:Eindelijk gordijnen op de slaapkamer (na bijna 7 jaar in dit huis te wonen)
Hoe doe je dat dan qua licht en inkijk?Erik1960 schreef:Eindelijk gordijnen op de slaapkamer (na bijna 7 jaar in dit huis te wonen)
We hebben verschillende opties:Zita schreef:Hoe doe je dat dan qua licht en inkijk?Erik1960 schreef:Eindelijk gordijnen op de slaapkamer (na bijna 7 jaar in dit huis te wonen)
Ik logeer regelmatig bij iemand waar nog geen gordijnen in de logeerkamer zijn, en dat zou wel in het topic van de kleine ergernissen passen. 's Zomers is het veel te vroeg licht, en 's winters heb ik - als het licht nog aan is - het idee dat ik een attractie ben voor de buren. Wat vast niet waar is, maar toch...
Een echte Bible-belt editie ?Erik1960 schreef:Een kippenhok.
De enige echteForummer schreef:Een echte Bible-belt editie ?Erik1960 schreef:Een kippenhok.
ach… :-(Bertiel schreef:2 teken in de nek van m’n dochtertje…
Bijna meejanken bij het eruit halen
HAP belt zo terug of we een antibiotica voor haar moeten halen
Inbouw?Erik1960 schreef:Een nieuwe magnetron en een nieuwe stoomoven. Een jaar geleden al besteld, maar er zat 'enige levertijd' op. De apparatuur heeft het gelukkig uitgehouden tot vandaag.
Doen we zekerErik1960 schreef:ach… :-(Bertiel schreef:2 teken in de nek van m’n dochtertje…
Bijna meejanken bij het eruit halen
HAP belt zo terug of we een antibiotica voor haar moeten halen
Houd die plekken ajb heel goed in de gaten de komende tijd.
ja!HersteldHervormd schreef:Inbouw?Erik1960 schreef:Een nieuwe magnetron en een nieuwe stoomoven. Een jaar geleden al besteld, maar er zat 'enige levertijd' op. De apparatuur heeft het gelukkig uitgehouden tot vandaag.
Mooi hoor, leuk.Erik1960 schreef:ja!HersteldHervormd schreef:Inbouw?Erik1960 schreef:Een nieuwe magnetron en een nieuwe stoomoven. Een jaar geleden al besteld, maar er zat 'enige levertijd' op. De apparatuur heeft het gelukkig uitgehouden tot vandaag.