Wat bracht de post vandaag o.a.?
- MarthaMartha
Re: Wat bracht de post vandaag o.a.?
blad van friedenstimme
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een hele grote envelop voor Judith; een verrassing voor haar van iemand van het forum!
10 euro per maand voor "AltijdVrij bellen" bovenop de abonnementskosten voor internet.......goed gegokt, al was het wel redelijk duidelijk, tóch?Daphne schreef:
gokje... per maand...
zo staan je vaste internet- én telefoonkosten per maand gewoon vást, je komt nooit voor nare verrassingen te staan door hoge telefoonrekeningen......(en vrijwel nooit mobiel bellen

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- sweelinck 25
je moet niet alles vertellenaritha schreef:Een hele grote envelop voor Judith; een verrassing voor haar van iemand van het forum!
gunst, van wie zou die verrassing nou toch zijn?sweelinck 25 schreef:je moet niet alles vertellenaritha schreef:Een hele grote envelop voor Judith; een verrassing voor haar van iemand van het forum!

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
daar breek ik mijn hersens ook al over..........Hendrikus schreef:gunst, van wie zou die verrassing nou toch zijn?sweelinck 25 schreef:je moet niet alles vertellenaritha schreef:Een hele grote envelop voor Judith; een verrassing voor haar van iemand van het forum!

achjah...van wie heh! Komen jullie niet achtr!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
een kaart uit Zwitserland voor mij en mijn vijf loge's die inmiddels al vertrokken zijn 

die postbodes van tegenwoordig ookMarthaMartha schreef:een kaart uit Zwitserland voor mij en mijn vijf loge's die inmiddels al vertrokken zijn

even kijken of 'ie hapt
~~Soli Deo Gloria~~
een brief van de ABN (waar ik allang geen rekening meer heb) of ik 1000 euro wil storten op een spaarrekening, dan krijg ik in de maand juli 5% rente......
en de nieuwe maandrekening voor de ziektekostenverzekering (ZF)
stápels triefel, ofwel nodeloos reclamedrukwerk....linea directa de vuilnisbak in met die troep, samen met die brief van de ABN
en de nieuwe maandrekening voor de ziektekostenverzekering (ZF)
stápels triefel, ofwel nodeloos reclamedrukwerk....linea directa de vuilnisbak in met die troep, samen met die brief van de ABN
Moderatorbericht:
- MarthaMartha
Hendrikus schreef:die postbodes van tegenwoordig ookMarthaMartha schreef:een kaart uit Zwitserland voor mij en mijn vijf loge's die inmiddels al vertrokken zijn![]()
even kijken of 'ie hapt

behalve die ene postbode uit Rijssen dan heMarthaMartha schreef:Hendrikus schreef:die postbodes van tegenwoordig ookMarthaMartha schreef:een kaart uit Zwitserland voor mij en mijn vijf loge's die inmiddels al vertrokken zijn![]()
even kijken of 'ie hapt

Wat een flutbank...Rens schreef:een brief van de ABN (waar ik allang geen rekening meer heb) of ik 1000 euro wil storten op een spaarrekening, dan krijg ik in de maand juli 5% rente......

Dat krijg ik sowieso al bijna. En als ik het voor een jaar vastzet krijg ik 6%
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Zeker zo hoog sinds je een vriend hebt? Wij hadden de eerste maand 251 smsjes verstuurd.....Daphne schreef:mn telefoon rekening...![]()
![]()
![]()
![]()

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.