Nee, we hadden deze week toetsweek. Vanochtend de laatste 3 gehad. En nu lekker vrij.judith schreef:vanmiddag niet naar school geweest???sweelinck 25 schreef:Vanmorge naar school geweest.
Nu een pan soep koken.
Vannavond bij oma ete.
En vannavond nog een paar cdtjes branden.
Ik zit er nu nog!!
Wat doen we vandaag? [2]
- sweelinck 25
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Heerlijk joh! Lekker vrij! Gingen de toetsen goed?sweelinck 25 schreef:Nee, we hadden deze week toetsweek. Vanochtend de laatste 3 gehad. En nu lekker vrij.judith schreef:vanmiddag niet naar school geweest???sweelinck 25 schreef:Vanmorge naar school geweest.
Nu een pan soep koken.
Vannavond bij oma ete.
En vannavond nog een paar cdtjes branden.
Ik zit er nu nog!!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Marnix schreef:
Zelfs in haar grijze dagen is zij nog jeugdig fris - Psalm 92
![]()
hé!! nog geen één grijze haar hoor!!!!
Kan je lekker eten in Zeeland? Valt me van je mee....Marnix schreef:Zelfs in haar grijze dagen is zij nog jeugdig fris - Psalm 92jvdg schreef:Hè, hè, eindelijk weet ik nu hoe Helma er uit zietDaphne schreef:Ze lijkt op je Helma!![]()
En dat valt niet tegen!
Gisteren de aanval van de concurrentie afgeslagen, 8-2 gewonnen. Vanavond competitie spelen in Nijmegen, daar kunnen we (7 punten nodig nog) kampioen worden!
Morgen naar Sprang-Capelle. Schoonouders bezoeken en lekker uit eten
Zondag naar de kerk (in 's-Gravenmoer)

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
vanavond receptie in Zeeland....
wordt een latertje
puberzoon even voor een bezoekje bij Henriet brengen
dan naar receptie
andere zoon met vriendin in Middelburg weer oppikken
bij Henriet langs voor een glaasje wijn en puberzoon weer halen
wordt een latertje
dan naar receptie
Helma, grijze dagen is een metafoor. Vrouwen... denken ook alleen maar aan haar. 
Sinds wanneer hoort Sprang-Capelle bij Zeeland?

Kan je lekker eten in Zeeland? Valt me van je mee....
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
Kaw schreef:Ik ga late night oppassen omdat mijn schoonouders tijdens die tijdstippen al in slaap vallen.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vanochtend toen ik mn benen uit mn bed gooide voelde ik het al, vandaag wordt het weer een drukte!!!!
na gewerkt te hebben, 10 minuten in de zon gezeten te hebben, jetje bij een vriendinnetje (zal je lief en rustig zijn
) gebracht, een plantenbak voor collega gekocht, gauw huishouden, vlug vlug, snel een blik werpen op rf, en toch nog gauw iemand te woord staan via msn
en daarna zoontjelief uit bed geplukt, autostoeltje gehaald bij mn moeder, met de collega s op stap om een huisje te gaan bewonderen van 'een onzer' dochterlief weer opgehaald, (ze zijn zooooo lief geweest!!!!! ja ja it s my daughter
)
nu gauw dit tikken, eten koken de kids naar bed, en dan nog ff de boel opruimen en visite ontvangen, gezellig!!!!
na gewerkt te hebben, 10 minuten in de zon gezeten te hebben, jetje bij een vriendinnetje (zal je lief en rustig zijn

nu gauw dit tikken, eten koken de kids naar bed, en dan nog ff de boel opruimen en visite ontvangen, gezellig!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
doe je visite de groeten...henriët schreef:vanochtend toen ik mn benen uit mn bed gooide voelde ik het al, vandaag wordt het weer een drukte!!!!
na gewerkt te hebben, 10 minuten in de zon gezeten te hebben, jetje bij een vriendinnetje (zal je lief en rustig zijn) gebracht, een plantenbak voor collega gekocht, gauw huishouden, vlug vlug, snel een blik werpen op rf, en toch nog gauw iemand te woord staan via msn
en daarna zoontjelief uit bed geplukt, autostoeltje gehaald bij mn moeder, met de collega s op stap om een huisje te gaan bewonderen van 'een onzer' dochterlief weer opgehaald, (ze zijn zooooo lief geweest!!!!! ja ja it s my daughter
)
doe je visite de groeten...[/quote]
zal ik doen, met een dikke zoen

zal ik doen, met een dikke zoen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik lig vannacht ook niet voor half 3 in bed 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
zal ik doen, met een dikke zoenhenriët schreef:doe je visite de groeten...

we moeten ons wat beter gedragen op rf....
- MarthaMartha
pfff.... wat ben jij van plan dan?Marnix schreef:Ik lig vannacht ook niet voor half 3 in bed
Ik hoop dan al een paar uur geslapen te hebben.....
je zit daar wel op een mooie lokatie en als jullie toevallig een ensemble hebbenhelma schreef:vanavond receptie in Zeeland....
wordt een latertje
dan naar receptie
dan zie je mijn collega als dirigent en een van mijn leerlingen als violiste
Marnix schreef:Helma, grijze dagen is een metafoor. Vrouwen... denken ook alleen maar aan haar.
Kan je lekker eten in Zeeland? Valt me van je mee....
foutje