jakobmarin schreef:Een man denkt dat hij huishoudelijk werk heeft verricht, als hij de toiletbril naar beneden doet
Spreuk van de dag
- zusterelly
Re: Spreuk van de dag
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Dan heb ik blijkbaar last van de bijwerkingen van de pillen die mijn zoon slikt...jakobmarin schreef:Kwaad worden omdat de medicamenten zo duur zijn, is een van de bijwerkingen.
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- jakobmarin
God ziet de zwarte mier kruipen over een zwarte steen in de zwarte nacht.
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
- zusterelly
Dit heb ik ook eens gehoord maar dan ging het over Allahjakobmarin schreef:God ziet de zwarte mier kruipen over een zwarte steen in de zwarte nacht.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Dan is het niet waar, natuurlijk...zusterelly schreef:Dit heb ik ook eens gehoord maar dan ging het over Allahjakobmarin schreef:God ziet de zwarte mier kruipen over een zwarte steen in de zwarte nacht.
- MarthaMartha
Mister schreef:Dan is het niet waar, natuurlijk...zusterelly schreef:Dit heb ik ook eens gehoord maar dan ging het over Allahjakobmarin schreef:God ziet de zwarte mier kruipen over een zwarte steen in de zwarte nacht.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- jakobmarin
Het klopt inderdaad, de oorspronkelijke spreuk gaat over Allah, maar aangezien wij gewoon op zijn nederlands discussiëren (en niet in het arabisch) heb ik er God van gemaakt.zusterelly schreef:Dit heb ik ook eens gehoord maar dan ging het over Allahjakobmarin schreef:God ziet de zwarte mier kruipen over een zwarte steen in de zwarte nacht.
Allah betekend God. Overigens noemen bijbelgetrouwe christenen in Indonesië de Vader van Jezus ook Allah.
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Bedoelen ze met Allah echt God de Vader? of is het een god (afgod(?))jakobmarin schreef:Het klopt inderdaad, de oorspronkelijke spreuk gaat over Allah, maar aangezien wij gewoon op zijn nederlands discussiëren (en niet in het arabisch) heb ik er God van gemaakt.zusterelly schreef:Dit heb ik ook eens gehoord maar dan ging het over Allahjakobmarin schreef:God ziet de zwarte mier kruipen over een zwarte steen in de zwarte nacht.
Allah betekend God. Overigens noemen bijbelgetrouwe christenen in Indonesië de Vader van Jezus ook Allah.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
Die Bijbelgetrouwe christenen in Indonesie (en andere moslimlanden) bedoelen daarmee idd. God de Vader. Is dat zo moeilijk voor te stellen, dat christenen in andere landen andere tradities en gewoontes hebben?albion schreef:Bedoelen ze met Allah echt God de Vader? of is het een god (afgod(?))jakobmarin schreef:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Werken zonder bidden is vruchteloos; bidden zonder werken is goddeloos. Bid en werkt!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
JolandaOudshoorn schreef:Die Bijbelgetrouwe christenen in Indonesie (en andere moslimlanden) bedoelen daarmee idd. God de Vader. Is dat zo moeilijk voor te stellen, dat christenen in andere landen andere tradities en gewoontes hebben?albion schreef:Bedoelen ze met Allah echt God de Vader? of is het een god (afgod(?))jakobmarin schreef:
Ja, omdat dat ook niet voorkomt in de Bijbel. Bijbelgetrouwe Christenen geloven ook in een Drie-enig God. Ik dacht dat de Joden ook braken met hun tradities en gewoontes of maak ik hier nu een fout?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- jakobmarin
- zusterelly
Wat gaat er van de kerk uit, als de kerk uitgaat?
- Bonny
- Contacteer:
een zegenrijke schare - te hopenzusterelly schreef:Wat gaat er van de kerk uit, als de kerk uitgaat?
The Groom's still waiting at the altar
- Oude-Waarheid
Goede vraag ja!!zusterelly schreef:Wat gaat er van de kerk uit, als de kerk uitgaat?
Maar laten we die vraag maar eerst aan ons zelf stellen!!
Ben ik een leesbare brief bij de HEERE vandaan?