Wat is Jan voor een rare naam?Gijs83 schreef:Wat is "basta" voor raar woord

Wat is Jan voor een rare naam?Gijs83 schreef:Wat is "basta" voor raar woord
Volgens http://www.vandale.nlsander schreef:Wat is Jan voor een rare naam?Gijs83 schreef:Wat is "basta" voor raar woord
En zo schuiven we stukje bij beetje mee...Tom A Hawk schreef: En... geen vloeken. (wel af en toe een schuttingwoord, maar dat klinkt toch anders dan dat er echte vloeken door je kamer schallen).
Het is druk onderaan de glijbaan...Luther schreef:En zo schuiven we stukje bij beetje mee...Tom A Hawk schreef: En... geen vloeken. (wel af en toe een schuttingwoord, maar dat klinkt toch anders dan dat er echte vloeken door je kamer schallen).
... en laat ik me nu hierover veel meer zorgen maken dan over die legging-glijbaan...Tiberius schreef:Het is druk onderaan de glijbaan...Luther schreef:En zo schuiven we stukje bij beetje mee...Tom A Hawk schreef: En... geen vloeken. (wel af en toe een schuttingwoord, maar dat klinkt toch anders dan dat er echte vloeken door je kamer schallen).
Nu is op deze site ook de soundtrack ervan te downloaden.jakobmarin schreef:Voor de Lord of the Rings liefhebbers hier online een film te zien over de jacht op Gollum, gemaakt op niet-commerciele basis.
Ben ik nou de enige, maar ik heb er behoorlijk fundamentele bezwaren tegen om dit soort DVD's te kijken. Sowieso om speelfilms zomaar te kijken.jakobmarin schreef:Nu is op deze site ook de soundtrack ervan te downloaden.jakobmarin schreef:Voor de Lord of the Rings liefhebbers hier online een film te zien over de jacht op Gollum, gemaakt op niet-commerciele basis.
En die klinkt best goed eigenlijk! En dat allemaal legaal
Ik ook.Luther schreef:Ben ik nou de enige, maar ik heb er behoorlijk fundamentele bezwaren tegen om dit soort DVD's te kijken. Sowieso om speelfilms zomaar te kijken.jakobmarin schreef:Nu is op deze site ook de soundtrack ervan te downloaden.jakobmarin schreef:Voor de Lord of the Rings liefhebbers hier online een film te zien over de jacht op Gollum, gemaakt op niet-commerciele basis.
Zonder weer in een broek-rok-discussie te vervallen: Kun je ook wat meer een onderbouwing geven van je bezwaren tegen dit soort spelelfilms?Bert Mulder schreef:Ik ook.Luther schreef:Ben ik nou de enige, maar ik heb er behoorlijk fundamentele bezwaren tegen om dit soort DVD's te kijken. Sowieso om speelfilms zomaar te kijken.jakobmarin schreef:Nu is op deze site ook de soundtrack ervan te downloaden.jakobmarin schreef:Voor de Lord of the Rings liefhebbers hier online een film te zien over de jacht op Gollum, gemaakt op niet-commerciele basis.
Veel erger dan lange broeken, leggings, en dergelijke.
Daar het rechtstreeks tegen Gods Woord in is, terwijl de Bijbel het niet over kleding heeft voor de Nieuw Testamentische tijd, behalve dat we degelijk gekleed gaan...
En vaak is een broek meer degelijk dan een rok...
(oh oh, ik heb het gewaagd...)
Mijn overtuiging: alle speelfilms zijn uit den boze.Luther schreef: Zonder weer in een broek-rok-discussie te vervallen: Kun je ook wat meer een onderbouwing geven van je bezwaren tegen dit soort spelelfilms?
Of: zijn alle speelfilms uit den boze? En zo ja, waarom, en zo nee? Waar zitten de uitzonderingen?
Mijn Engels is zeer slecht....Bert Mulder schreef:Mijn overtuiging: alle speelfilms zijn uit den boze.Luther schreef: Zonder weer in een broek-rok-discussie te vervallen: Kun je ook wat meer een onderbouwing geven van je bezwaren tegen dit soort spelelfilms?
Of: zijn alle speelfilms uit den boze? En zo ja, waarom, en zo nee? Waar zitten de uitzonderingen?
Hoe is je engels:
http://www.prca.org/pamphlets/pamphlet_19.html
Ik ken de films zelf niet, en heb ze ook niet gekeken. Het boek is mooierLuther schreef:Ben ik nou de enige, maar ik heb er behoorlijk fundamentele bezwaren tegen om dit soort DVD's te kijken.