Precies. Zelf het geluid van een balletje op een racket vinden ze al vervelend. Het is wat he.-DIA- schreef:Laten we ook de geest van de tijd niet vergeten. Die kunnen wij nergens ontlopen, al waren we in de Arabische Woestijn. Die geest waart over de wereld, en we zien die geest zich overal openbaren.
Mensen worden opstandig, mensen zijn lichtgeraakt, mensen worden meer een meer egoïstisch en kunnen geen tegenslag meer verdragen.
Kleine ergernissen
Re: Kleine ergernissen
-
Wil je niet gauw maken dat je wegkomt? Weetje hoeveel ons piepkleine landje investeert in het klimaat? Terecht dat we kijken naar klimaat, maar dan alsnog is het bizar dat je dit soort acties uitvoert, of vind jij het soms gerechtvaardigd?Philip schreef:Coronademonstranten brachten levens van anderen in gevaar door elkaar in strijd met de regels te gaan knuffelen. Boeren blokkeerden snelwegen en vielen hulpdiensten aan. Deze vastplak-acties veroorzaken niet of nauwelijks schade. Demonstreren op de Dam levert weinig aandacht op. Je vastplakken is wereldnieuws en plotseling komen er dan wel uitnodigingen voor talkshows.HersteldHervormd schreef:Wat is dit toch steeds met die lui? Ik word er een beetje moe van. Gelukkig is er dit keer niks beschadigd, maar wat is de link tussen een schilderij en het klimaat? Dat deden coronademonstranten bijvoorbeeld toch ook niet? Ga lekker in Amsterdam met je ideeën op de Dam staan denk ik dan.
https://www.ad.nl/binnenland/activisten ... ~a4e8d956/
Het echte probleem is dat de CO2-uitstoot vorig jaar weer is gestegen en de komende +/- twintig jaar cruciaal zullen zijn voor de vraag of de we op normale manier verder kunnen leven. De politiek kiest liever voor de korte termijn in plaats van voor het aanpakken van problemen.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Welnee. Philip heeft volkomen gelijk.
Heerlijk, die sterke manier van inhoudelijk discussiëren.HersteldHervormd schreef:Wil je niet gauw maken dat je wegkomt? Weetje hoeveel ons piepkleine landje investeert in het klimaat? Terecht dat we kijken naar klimaat, maar dan alsnog is het bizar dat je dit soort acties uitvoert, of vind jij het soms gerechtvaardigd?Philip schreef:Coronademonstranten brachten levens van anderen in gevaar door elkaar in strijd met de regels te gaan knuffelen. Boeren blokkeerden snelwegen en vielen hulpdiensten aan. Deze vastplak-acties veroorzaken niet of nauwelijks schade. Demonstreren op de Dam levert weinig aandacht op. Je vastplakken is wereldnieuws en plotseling komen er dan wel uitnodigingen voor talkshows.HersteldHervormd schreef:Wat is dit toch steeds met die lui? Ik word er een beetje moe van. Gelukkig is er dit keer niks beschadigd, maar wat is de link tussen een schilderij en het klimaat? Dat deden coronademonstranten bijvoorbeeld toch ook niet? Ga lekker in Amsterdam met je ideeën op de Dam staan denk ik dan.
Het echte probleem is dat de CO2-uitstoot vorig jaar weer is gestegen en de komende +/- twintig jaar cruciaal zullen zijn voor de vraag of de we op normale manier verder kunnen leven. De politiek kiest liever voor de korte termijn in plaats van voor het aanpakken van problemen.

We behoren al honderden jaren tot de wereldtop qua uitstoot. En vervolgens doen we ook nog eens heel weinig. Die 'inhaalslag'HersteldHervormd schreef:Wil je niet gauw maken dat je wegkomt? Weetje hoeveel ons piepkleine landje investeert in het klimaat? Terecht dat we kijken naar klimaat, maar dan alsnog is het bizar dat je dit soort acties uitvoert, of vind jij het soms gerechtvaardigd?Philip schreef:Coronademonstranten brachten levens van anderen in gevaar door elkaar in strijd met de regels te gaan knuffelen. Boeren blokkeerden snelwegen en vielen hulpdiensten aan. Deze vastplak-acties veroorzaken niet of nauwelijks schade. Demonstreren op de Dam levert weinig aandacht op. Je vastplakken is wereldnieuws en plotseling komen er dan wel uitnodigingen voor talkshows.HersteldHervormd schreef:Wat is dit toch steeds met die lui? Ik word er een beetje moe van. Gelukkig is er dit keer niks beschadigd, maar wat is de link tussen een schilderij en het klimaat? Dat deden coronademonstranten bijvoorbeeld toch ook niet? Ga lekker in Amsterdam met je ideeën op de Dam staan denk ik dan.
is inmiddels allang gestaakt. Nauwelijks reductie van de veestapel, we blijven autorijden, vliegen en consumeren alsof het allemaal niet op kan. https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... slag-wordt
Het is niet eerlijk om te zeggen: 'maar China doet ook niets' 1. Wij christenen moeten vooroplopen in het doen van het goede. 2. De uitstoot van China is per inwoner veel lager dan de Nederlandse. 3. China doet heel veel door zoveel abortussen af te dwingen dat de bevolking sterk gaat krimpen. Dat is verschrikkelijk, maar China haalt wel de klimaatdoelen.
Het is een compleet gestoorde club. Ik heb ze in Londen bezig gezien. Het zal hun beste dag niet zijn als ze naast me hun handjes willen gaan vastlijmen aan andersmans kunst.HersteldHervormd schreef:Wat is dit toch steeds met die lui? Ik word er een beetje moe van. Gelukkig is er dit keer niks beschadigd, maar wat is de link tussen een schilderij en het klimaat? Dat deden coronademonstranten bijvoorbeeld toch ook niet? Ga lekker in Amsterdam met je ideeën op de Dam staan denk ik dan.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
-
Jij zou ze gewoon lostrekken? Overigens is het gebruiken van lijm niet klimaatvriendelijk.pierre27 schreef:Het is een compleet gestoorde club. Ik heb ze in Londen bezig gezien. Het zal hun beste dag niet zijn als ze naast me hun handjes willen gaan vastlijmen aan andersmans kunst.HersteldHervormd schreef:Wat is dit toch steeds met die lui? Ik word er een beetje moe van. Gelukkig is er dit keer niks beschadigd, maar wat is de link tussen een schilderij en het klimaat? Dat deden coronademonstranten bijvoorbeeld toch ook niet? Ga lekker in Amsterdam met je ideeën op de Dam staan denk ik dan.
pierre27 schreef: Het is een compleet gestoorde club. Het zal hun beste dag niet zijn als ze naast me hun handjes willen gaan vastlijmen aan andersmans kunst.
Mag het iets inhoudelijker alsjeblieft? @Pierre27: bedreig je nu mensen met geweld?HersteldHervormd schreef: Wil je niet gauw maken dat je wegkomt?
Laatst gewijzigd door Philip op 27 okt 2022, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou nou, dan gaan Pierres handjes wapperen blijkbaar.pierre27 schreef:Het is een compleet gestoorde club. Ik heb ze in Londen bezig gezien. Het zal hun beste dag niet zijn als ze naast me hun handjes willen gaan vastlijmen aan andersmans kunst.HersteldHervormd schreef:Wat is dit toch steeds met die lui? Ik word er een beetje moe van. Gelukkig is er dit keer niks beschadigd, maar wat is de link tussen een schilderij en het klimaat? Dat deden coronademonstranten bijvoorbeeld toch ook niet? Ga lekker in Amsterdam met je ideeën op de Dam staan denk ik dan.

Eens met Philip. Als je niks beters te melden hebt, wellicht gewoon niet doen.
Nee hun handen zijn voor ze ergens aan vast zitten netjes gebonden met een tail-rip. Ik vind klimaatgelovigen vaak vreselijke mensen.MGG schreef:Jij zou ze gewoon lostrekken? Overigens is het gebruiken van lijm niet klimaatvriendelijk.pierre27 schreef:Het is een compleet gestoorde club. Ik heb ze in Londen bezig gezien. Het zal hun beste dag niet zijn als ze naast me hun handjes willen gaan vastlijmen aan andersmans kunst.HersteldHervormd schreef:Wat is dit toch steeds met die lui? Ik word er een beetje moe van. Gelukkig is er dit keer niks beschadigd, maar wat is de link tussen een schilderij en het klimaat? Dat deden coronademonstranten bijvoorbeeld toch ook niet? Ga lekker in Amsterdam met je ideeën op de Dam staan denk ik dan.
Jank alsjeblieft niet zo Philip.Philip schreef:pierre27 schreef: Het is een compleet gestoorde club. Het zal hun beste dag niet zijn als ze naast me hun handjes willen gaan vastlijmen aan andersmans kunst.Mag het iets inhoudelijker alsjeblieft? @Pierre27: bedreig je nu mensen met geweld?HersteldHervormd schreef: Wil je niet gauw maken dat je wegkomt?
Zeeuw schreef:Nou nou, dan gaan Pierres handjes wapperen blijkbaar.pierre27 schreef:Het is een compleet gestoorde club. Ik heb ze in Londen bezig gezien. Het zal hun beste dag niet zijn als ze naast me hun handjes willen gaan vastlijmen aan andersmans kunst.HersteldHervormd schreef:Wat is dit toch steeds met die lui? Ik word er een beetje moe van. Gelukkig is er dit keer niks beschadigd, maar wat is de link tussen een schilderij en het klimaat? Dat deden coronademonstranten bijvoorbeeld toch ook niet? Ga lekker in Amsterdam met je ideeën op de Dam staan denk ik dan.
Eens met Philip. Als je niks beters te melden hebt, wellicht gewoon niet doen.
+1
Haha, geweld, janken. Nee joh, Pierre is superbeschaafd. Die zegt op dat moment 'hé (aardappel in den keel) gepeupel, scheer je weg!' Echter, het gepeupel zit al vastgeplakt. Affreus. Voortaan allemaal ipv pepperspray maar een busje lijmoplosser mee tegen het tuig.pierre27 schreef:Jank alsjeblieft niet zo Philip.Philip schreef:pierre27 schreef: Het is een compleet gestoorde club. Het zal hun beste dag niet zijn als ze naast me hun handjes willen gaan vastlijmen aan andersmans kunst.Mag het iets inhoudelijker alsjeblieft? @Pierre27: bedreig je nu mensen met geweld?HersteldHervormd schreef: Wil je niet gauw maken dat je wegkomt?
Ach, gelovigen in God staan door de eeuwen heen ook niet altijd bekend om hun rustige manieren om anderen te overtuigen he.pierre27 schreef:Nee hun handen zijn voor ze ergens aan vast zitten netjes gebonden met een tail-rip. Ik vind klimaatgelovigen vaak vreselijke mensen.MGG schreef:Jij zou ze gewoon lostrekken? Overigens is het gebruiken van lijm niet klimaatvriendelijk.pierre27 schreef:Het is een compleet gestoorde club. Ik heb ze in Londen bezig gezien. Het zal hun beste dag niet zijn als ze naast me hun handjes willen gaan vastlijmen aan andersmans kunst.HersteldHervormd schreef:Wat is dit toch steeds met die lui? Ik word er een beetje moe van. Gelukkig is er dit keer niks beschadigd, maar wat is de link tussen een schilderij en het klimaat? Dat deden coronademonstranten bijvoorbeeld toch ook niet? Ga lekker in Amsterdam met je ideeën op de Dam staan denk ik dan.
Ja Zeeuw, je hebt een punt. Ik ga verder met mijn pizza.