En ik verwacht zéker een koffiebezoekje; onevrwachts of niet.albion schreef:
Zolang ik werk dan is mijn sociale leven op een heel laag pitje. Wie weet zie je me wel eens in de vakantie. Ik moet ook nog naar V'daal (een boek wegbrengen)

En ik verwacht zéker een koffiebezoekje; onevrwachts of niet.albion schreef:
Zolang ik werk dan is mijn sociale leven op een heel laag pitje. Wie weet zie je me wel eens in de vakantie. Ik moet ook nog naar V'daal (een boek wegbrengen)
Achtentwintig keer heen en weer met de kwast, of achtentwintig lagen verf?Zita schreef:Ik ergerde me aan zachtboard. Ongeverfd is het lichtbruin. Ik dacht het even wit te verven. Helaas heeft het een soort sponswerking, want na welgeteld achtentwintig keer verven, is het nog steeds bruin. Iets lichter, dat wel. We doen het er maar mee.
Hoi Zita,Zita schreef:Ik ergerde me aan zachtboard. Ongeverfd is het lichtbruin. Ik dacht het even wit te verven. Helaas heeft het een soort sponswerking, want na welgeteld achtentwintig keer verven, is het nog steeds bruin. Iets lichter, dat wel. We doen het er maar mee.
achtentwintig lagen.oesterschelpje schreef:Achtentwintig keer heen en weer met de kwast, of achtentwintig lagen verf?Zita schreef:Ik ergerde me aan zachtboard. Ongeverfd is het lichtbruin. Ik dacht het even wit te verven. Helaas heeft het een soort sponswerking, want na welgeteld achtentwintig keer verven, is het nog steeds bruin. Iets lichter, dat wel. We doen het er maar mee.
wat een rare vragen! Wie vraagt nou zoiets!Lassie schreef:Als mensen vragen of mijn buik meer bestaat uit vetkilo's dan uit babytjeenzo.![]()
Je krijgt van die rare vragen.![]()
Of van die vragen: Ben je wel blij met je zwangerschap?
Wat het niet zo'n halogeen ding?Mara schreef:Ik knipte net een schemerlampje aan, er zitten sinds een paar weken spaarlampen in, en er kwam een knalde bol spatte finaal uit elkaar. De katten vlogen alle kanten op, mn dochter die net op bed lag, kwam naar beneden om te horen wat er gebeurd was ? Ik had me gelukkig net afgekeerd van de lamp, dat is mn geluk geweest. De glassplinters zaten op mn rug en in mn haren.
Ik ben direct onder de douche gesprongen. Terwijl heeft mijn man gestofzuigd, het glas lag meters ver![]()
Ik heb nog steeds een rare "zoem" in mn rechteroor.
Is dit "toeval" ??
Dit heb ik nog nooit meegemaakt met een gewoon bolletje.
Mister schreef:Wat het niet zo'n halogeen ding?Mara schreef:Ik knipte net een schemerlampje aan, er zitten sinds een paar weken spaarlampen in, en er kwam een knalde bol spatte finaal uit elkaar. De katten vlogen alle kanten op, mn dochter die net op bed lag, kwam naar beneden om te horen wat er gebeurd was ? Ik had me gelukkig net afgekeerd van de lamp, dat is mn geluk geweest. De glassplinters zaten op mn rug en in mn haren.
Ik ben direct onder de douche gesprongen. Terwijl heeft mijn man gestofzuigd, het glas lag meters ver![]()
Ik heb nog steeds een rare "zoem" in mn rechteroor.
Is dit "toeval" ??
Dit heb ik nog nooit meegemaakt met een gewoon bolletje.
Ik schrok zeker ja, net als de kattenNeeltje Jans schreef:Dit noem ik geen kleine ergernis meer! Meid, wat zal je geschrokken zijn!
Het komt weleens vaker voor lees ik op internet, voortaan maar een veiligheidsbril opzetten voor je de lamp aanzet
helma schreef:En ik verwacht zéker een koffiebezoekje; onevrwachts of niet.albion schreef:
Zachtboard? Ik trok dat spul direct van het plafond af, of waar het ook mag zitten. Het is zeer giftig spul, met zeer giftige rook (met formaldehyde) tot gevolg, mocht je brand krijgen. Wij hebben alles verwijderd tijdens onze verbouwing. De vorige eigenaar had het laten zitten. Rachelwerk er tegenaan schroeven, en gips erop.Zita schreef:Ik ergerde me aan zachtboard. Ongeverfd is het lichtbruin. Ik dacht het even wit te verven. Helaas heeft het een soort sponswerking, want na welgeteld achtentwintig keer verven, is het nog steeds bruin. Iets lichter, dat wel. We doen het er maar mee.
Dat ligt vrijwel altijd aan de elektrische aansluiting.Mara schreef:Ik schrok zeker ja, net als de kattenNeeltje Jans schreef:Dit noem ik geen kleine ergernis meer! Meid, wat zal je geschrokken zijn!
Het komt weleens vaker voor lees ik op internet, voortaan maar een veiligheidsbril opzetten voor je de lamp aanzet![]()
Vorig jaar kreeg ik een kapotte lamp in mn oog. In de kerstnacht. Heb een half uur staan spoelen.
Ben vaker de sjaak![]()
Maar komt het idd vaker voor ? Wat griezelig, ik doe heel vaak als laatste de lampen uit