WimA schreef:MarthaMartha schreef:WimA schreef:Anker schreef:
Je hebt het laatste artikel al gelezen?
Ik wilde het net vragen

Blijkens de reactie niet, want die refereert naar het eerste artikel van ds. Roos. De boekenkasten beslaan vele meters maar gewoon up to date zijn in volgen van de disputen in de diverse kerkbladen alvorens zich in de discussie te mengen is al te veel gevraagd.

Nee, alleen de eerste en daarin vond ik de argumentatie slecht.
En wat betreft het up-to-date zijn: boek van ds Kort al gelezen voor je je in deze discussie mengde?
Ik dacht al dat e.e.a weer half is gelezen. Het vervuilt de discussie nogal als wordt aangegeven dat ds. Roos e.e.a. in het de WS overtuigend aantoont en jij "vindt dan van niet" terwijl je de helft gewoon niet gelezen hebt terwijl je wel die indruk wekt.
Dat boek heb ik idd niet gelezen. Ook heb ik nooit gesuggereerd - nog de indruk gewekt - dat ik het wel heb gelezen. Er wordt door jouw een oordeel gegeven suggereerde dat e.e.a gelezen is.
Dat er half wordt gelezen is niet zo heel erg, de reacties op dit forum maken dat wel inzichtelijk, maar wek dan niet de indruk dat het wel is gelezen.

Lastig hé, als MM zich er ook mee komt bemoeien. Maar ik zou zeggen, schiet niet teveel in de stress want ik bijt verder niet.
Zoals jij nergens hebt gesuggereerd dat je het boek hebt gelezen, maar je vrij voelt om je in de discussie te mengen zo heb ik nergens gesuggereerd dat ik beide artikelen heb gelezen, er heeft er maar 1 op forum gestaan en die heb ik gelezen....
En dat je het akelig vind dat ik niet up-te-date ben in het bijhouden van alle artikelen (wie geeft mij een abonnementje?) dat kan... maar laat je niet teveel kennen. Ik snap ook dat jij geen geld uitgeeft aan een boek waar je het niet mee eens wilt zijn.
En anker, ik schaam me verder niet, want mijn reactie was op het eerste artikel en daar sta ik achter.
Als het gaat over mijn inhoudelijke reactie op het tweede artikel, dan moet je even terug lezen. Ik reageer op een opmerking van Wim, daarin geeft hij niet aan dat hij het expliciet over het tweede artikel heeft. (ik wist niet eens dat die er al was zelfs). Dus prima als je mij wijst op het feit dat Wim het heeft over ene inmiddels volgend artikel en dat ik daar niets van weet, maar ga niet roepen dat ik reageer op een artikel waarvan ik het bestaan niet weet maar wel suggereer het gelezen te hebben, want dat lees je dingen die er niet zijn.
Fijne avond verder.