Maar ik neem aan dat er bij jou geen kerkbodes worden verknipt tot confettiAfgewezen schreef:De finale (als het lukt).
Eindig ik mijn boek met een bruiloft, net als Franca Treur....
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
~~Soli Deo Gloria~~
Ha, nee! Bij mij worden ze gewoon gelezen.Hendrikus schreef:Maar ik neem aan dat er bij jou geen kerkbodes worden verknipt tot confettiAfgewezen schreef:De finale (als het lukt).
wat saaiAfgewezen schreef:Ha, nee! Bij mij worden ze gewoon gelezen.Hendrikus schreef:Maar ik neem aan dat er bij jou geen kerkbodes worden verknipt tot confettiAfgewezen schreef:De finale (als het lukt).
~~Soli Deo Gloria~~
Wacht nou eerst maar eens af.Hendrikus schreef:wat saaiAfgewezen schreef:Ha, nee! Bij mij worden ze gewoon gelezen.
Is het de bedoeling dat wij als forummers eerst je manuscript doorlezen?Afgewezen schreef:Wacht nou eerst maar eens af.Hendrikus schreef:wat saaiAfgewezen schreef:Ha, nee! Bij mij worden ze gewoon gelezen.
Vrijwilligers mogen zich melden.Wilhelm schreef:Is het de bedoeling dat wij als forummers eerst je manuscript doorlezen?
Overigens:
Afgewezen schreef:Vrijwilligers mogen zich melden.Wilhelm schreef:Is het de bedoeling dat wij als forummers eerst je manuscript doorlezen?![]()
Overigens:
![]()
![]()
ik meld me aan!
Ik ook!helma schreef:Afgewezen schreef:Vrijwilligers mogen zich melden.Wilhelm schreef:Is het de bedoeling dat wij als forummers eerst je manuscript doorlezen?![]()
Overigens:
![]()
![]()
ik meld me aan!
Ik ook!Wilhelm schreef:Ik ook!helma schreef:Afgewezen schreef:Vrijwilligers mogen zich melden.Wilhelm schreef:Is het de bedoeling dat wij als forummers eerst je manuscript doorlezen?![]()
Overigens:
![]()
![]()
ik meld me aan!
En ik 
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- jakobmarin
Ja, ik ook!!Afgewezen schreef:Vrijwilligers mogen zich melden.Wilhelm schreef:Is het de bedoeling dat wij als forummers eerst je manuscript doorlezen?![]()
Overigens:
![]()
![]()
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
- JolandaOudshoorn
Ik ook !!!jakobmarin schreef:Ja, ik ook!!Afgewezen schreef:Vrijwilligers mogen zich melden.Wilhelm schreef:Is het de bedoeling dat wij als forummers eerst je manuscript doorlezen?![]()
Overigens:
![]()
![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wat een vrijwilligers!
Ik zal een lijstje aanleggen.
Maar nog even geduld, er is nog veel aan te doen. Ik geef jullie een seintje als het zover is.

Ik zal een lijstje aanleggen.
Maar nog even geduld, er is nog veel aan te doen. Ik geef jullie een seintje als het zover is.
-
sirdanilot
? is het met een c?Afgewezen schreef:En nu nog een cursusje Nederlands...sirdanilot schreef:vooral héél veel hebreeuws gestudeerd voor een mondeling komende week
en nog een heerlijke barbeque gehad vanavond
op forums let ik meestal niet zo op spelling en interpunctie, als het maar enigszins leesbaar voor anderen is is het goed. uiteraard had ik het opgezocht als het een officieel mailtje o.i.d. was
ik ga als bijvak Modern Arabisch doen (wellicht een wat vreemde keuze gezien dit forum, maar ik kan het wel uitleggen
Vanavond naar de Bovenkerk.