Het lijkt geïnspireerd op een bekend Nederlands gebouw.

wordt geregeld!henriët schreef:wij als gezin zegels van de nieuwe actie van de c1000 gaan sparen.
ons sparen niet zo hard zal gaan, vanwege goedkoperen aldiprijzen;)
ik onze forummers zou willen vragen niet gebruikte zegeltjes ter beschikking te stellen.
wij dan heel blij zijn![]()
we onze vakantie proberen dan op die manier te gaan invullen met een aantal leuke dagjes uit, ipv 'op vakantie'
RF-pagina's?huisman schreef:Ik nog minstens 2000 pagina's moet bijlezen. Nu het winterseizoen op zijn einde loopt hoop ik wat meer tijd te hebben.
Nee gelukkig niet. De discussie's tussen vragensteller en jou is mij te filosophisch en abstractAfgewezen schreef:RF-pagina's?huisman schreef:Ik nog minstens 2000 pagina's moet bijlezen. Nu het winterseizoen op zijn einde loopt hoop ik wat meer tijd te hebben.
Ziehier het verschilrefo schreef:Dat dit gebouw in Victoria, British Columbia, Canada staat.
Het lijkt geïnspireerd op een bekend Nederlands gebouw.
daar mag ik ook mijn steentje bijdragen:)Gijs83 schreef:...15 jaar geleden de 'slag bij Beverwijk' plaatsvond tussen supporters van Ajax en Feyenoord?
...155 jaar geleden New York de wereldprimeur beleefde van de personenlift met valbeveiliging?
...8 jaar geleden Jan van Genderen (80), Nederlands predikant en theoloog(1954-1993 hoogleraar in Apeldoorn) overleed?
...het 4 jaar geleden Pasen was?
...we 25 jaar geleden bijna 16 uren achtereen regen hadden?
...Deventer al 7 eeuwen een echte marktstad is?
...SGP fractieleider Keest vd Staaij vandaag in o.a. Goedereede, Stellendam en Ouddorp is?
...de RMU vanmiddag een conferentie over Onderwijs & jeugdzorg heet in De Aker in Putten?
...Dick Sanderman vanavond een concert geeft in de kloosterkapel vh gemeentemuseum in Elburg?
...de Cantiamo Ladies vanavond voor het eerst optreden in de Oude Kerk in Delft?
...er vanavond in de Ger.Gem.in Puttershoek gestemd gaat worden of ze Ds.P.Mulder of Ds.W.Visscher gaan beroepen?
...de SGP morgen haar partijdag bij Intres(weetjewel daar langs de A1) in Hoevelaken houd?
...het morgen buitenschilderdag bij de Gamma is?
...het morgen landelijke compostdag is?
...jonge vrouwen van de PKN morgen speciale dag voor hen hebben in Elspeet?
...de huisartsen morgen hun eigen beurs in Utrecht hebben?
...je morgenochtend een open les van het CGO in het Calvijncollege in Goes kunt bijwonen?
...het jongerenkoor Speranza van Ria Kalkman morgenavond haar eerste uitvoering in Apeldoorn heeft?
...het gemengde koor Vox Jubilans uit Waddinxveen morgenavond het bekende paasoratorium van Johan Bredewout uitvoert in de Bovenkerk in Kampen?
...er morgenavond paasuitvoeringen zijn in o.a.: Houten, Noordeloos, Vlaardingen, Vlissingen en Zeist?
...Ds.R.van Kooten morgen alweer 4 jaar in de HHK van Apeldoorn staat en dus weer beroepbaar is?
op die beurs in Utracht?henriët schreef:daar mag ik ook mijn steentje bijdragen:)Gijs83 schreef:...15 jaar geleden de 'slag bij Beverwijk' plaatsvond tussen supporters van Ajax en Feyenoord?
...155 jaar geleden New York de wereldprimeur beleefde van de personenlift met valbeveiliging?
...8 jaar geleden Jan van Genderen (80), Nederlands predikant en theoloog(1954-1993 hoogleraar in Apeldoorn) overleed?
...SGP fractieleider Keest vd Staaij vandaag in o.a. Goedereede, Stellendam en Ouddorp is?
...de RMU vanmiddag een conferentie over Onderwijs & jeugdzorg heet in De Aker in Putten?
...Dick Sanderman vanavond een concert geeft in de kloosterkapel vh gemeentemuseum in Elburg?
...de Cantiamo Ladies vanavond voor het eerst optreden in de Oude Kerk in Delft?
...er vanavond in de Ger.Gem.in Puttershoek gestemd gaat worden of ze Ds.P.Mulder of Ds.W.Visscher gaan beroepen?
...de SGP morgen haar partijdag bij Intres(weetjewel daar langs de A1) in Hoevelaken houd?
...je morgenochtend een open les van het CGO in het Calvijncollege in Goes kunt bijwonen?
...het jongerenkoor Speranza van Ria Kalkman morgenavond haar eerste uitvoering in Apeldoorn heeft?
...het gemengde koor Vox Jubilans uit Waddinxveen morgenavond het bekende paasoratorium van Johan Bredewout uitvoert in de Bovenkerk in Kampen?
...er morgenavond paasuitvoeringen zijn in o.a.: Houten, Noordeloos, Vlaardingen, Vlissingen en Zeist?
...Ds.R.van Kooten morgen alweer 4 jaar in de HHK van Apeldoorn staat en dus weer beroepbaar is?
nee, bij t dikgedrukte.. Zeist..MarthaMartha schreef:op die beurs in Utracht?henriët schreef:daar mag ik ook mijn steentje bijdragen:)Gijs83 schreef:...15 jaar geleden de 'slag bij Beverwijk' plaatsvond tussen supporters van Ajax en Feyenoord?
Helder stuk. Ben het niet met alles eens maar wel met veel wat hij zegt. Misschien iets voor een topic?Anker schreef:....er vandaag vast reacties verschijnen op de column van S.D. Post in de krant van vandaag.
Buitengewoon goede column. Geheel mee eens!Anker schreef:....er vandaag vast reacties verschijnen op de column van S.D. Post in de krant van vandaag.