Je bent gewoon slecht op de hoogte.Profesto schreef:Omdat uiteindelijk iedereen zijn eigen keuze maakt.
Ik geloof niet dat mijn bijdragen of het feit dat ik niet-vaccineren dom, egoïstisch en onchristelijk vind, iets uitmaken voor het standpunt van de ander. Daarnaast zie ik diegenen niet als vijanden.
Het ingrijpen in lichamelijke processen voor of na het ziek worden vind ik een vreemd onderscheid.
Het vaccin is een middel om niet, of minder ziek te worden. Het is een virus waarvan je heel erg ziek kunt worden, en denk daarbij naast het huidige zorginfarct ook eens aan de schade die long covid toebrengt aan onze maatschappij. Ieder weldenkend mens wil dat voorkomen en daar is een middel voor. Het vaccin. Neem het vaccin.
Bij elke briefing (ivm uitzendingen) die wij kregen werd ons verteld dat lichamelijke integriteit een grondrecht is.
Als wij onder commando van een NAVO partner ( meestal USA) opereerden konden mijn collega's zelf besluiten een aangeboden vaccinatie wel of niet te nemen. Eigenlijk besloten ze altijd negatief want in het Amerikaanse leger vaccineren ze lukraak voor alles . Hun eigen militairen mogen niks weigeren.
Wij kregen van onze medische staf te horen dat veel van deze vaccins onnodig en zelfs schadelijk waren.
Om domweg te denken dat vaccins altijd de oplossing zonder bijkomende schade zijn is idd dom.