Veel sterkte, Rens!Rens schreef:een dagopname bij de longarts ivm een bronchoscopie.....longweefsel uitnemen en longslijm wegnemen en beide op kweek zetten (arts vermoed "iets onaangenaams" ), en een hersteloperatie in de keel (zit een opening waar de luchtpijp in weg kan zakken en dichtklappen).
planning is 25 maart a.s., tenzij de foto's van vanmiddag dingen laat zien die sneller ingrijpen noodzakelijk maakt.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
- Bonny
- Contacteer:
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
The Groom's still waiting at the altar
Rens schreef:hoe krijg je dát voor elkaar??Andreanum schreef:Dikke lip, dikke neus, gekneusde wangen, opgezwollen wangen, losse tanden, beurs tandvlees, bloedneus, bloedlip, lange tanden, etc.
een ongeluk gehad???????? waar, wanneer, hoe en wat????????????????
Bonny schreef:Veel sterkte, Rens!Rens schreef:een dagopname bij de longarts ivm een bronchoscopie.....longweefsel uitnemen en longslijm wegnemen en beide op kweek zetten (arts vermoed "iets onaangenaams" ), en een hersteloperatie in de keel (zit een opening waar de luchtpijp in weg kan zakken en dichtklappen).
planning is 25 maart a.s., tenzij de foto's van vanmiddag dingen laat zien die sneller ingrijpen noodzakelijk maakt.
Niemand verdwaalt ooit op een rechte weg. Goethe.
Andreanum schreef:Dikke lip, dikke neus, gekneusde wangen, opgezwollen wangen, losse tanden, beurs tandvlees, bloedneus, bloedlip, lange tanden, etc.
die lange tanden had je al (als je zuurkool moet eten )

tjoh............heel veel sterkte!! heb je veel pijn? het lijkt me tenminste niet pijnloos............!!!Andreanum schreef:Ja, ik heb een ongeluk gehad.Rens schreef:hoe krijg je dát voor elkaar??Andreanum schreef:Dikke lip, dikke neus, gekneusde wangen, opgezwollen wangen, losse tanden, beurs tandvlees, bloedneus, bloedlip, lange tanden, etc.
een ongeluk gehad???????? waar, wanneer, hoe en wat????????????????Op weg naar school langs de A12. Dinsdagochtend om ongeveer 7.00 u. Ik week uit voor een andere fietser en ik kwam langs de kant van een betonnen fietspad en en wou er weer op maar mijn wiel bleef erachter haken
en plotseling schoot ik door en knalde tegen de fietser waarvoor ik uitweek. Knalde met mijn neus, lip, wang tegen hem aan.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ik was bijna buiten westen 

Rens jij ook sterkte met je longen.
Sterkte voor Rens en Andreanum
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- zusterelly
fluitje schreef:Sterkte voor Rens en Andreanum
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- Johann Gottfried Walther
Rens en Andreanum heel veel sterkte en Gods nabijheid toegebeden!
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
- zusterelly
een afspraak voor een mri scan.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
daar zal wel een gegronde reden toe zijn......heel veel sterkte, ook in dat brom&grom-toestel....zusterelly schreef:een afspraak voor een mri scan.
Moderatorbericht:
- MarthaMartha
je hebt een lekker bekkie zo hoor Andreanum!!!Andreanum schreef:Dikke lip, dikke neus, gekneusde wangen, opgezwollen wangen, losse tanden, beurs tandvlees, bloedneus, bloedlip, lange tanden, etc.
(vergeet geen foto's te laten maken

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
plantjes in mijn plantenbak....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dat is toch een aanwinst voor je dochter zeker?fluitje schreef: Cadeautje voor mijn dochter
Of ga er eerst zelf mee spelen?
- Johann Gottfried Walther
Preken van Ds. D. Th. Keck en van de Kohlbruggiaan Ds. Th. J. Locher (1831 - 1882)
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"