tankini, veel praktischer!Lassie schreef:een gewone fiets....(zit wat lekkerder)
tankini of zwempak
droger of wasmolen
tankini, veel praktischer!Lassie schreef:een gewone fiets....(zit wat lekkerder)
tankini of zwempak
waterijsje, helpt veel beter tegen de dorst.Lassie schreef:droog(was)molen
waterijsje of softijsje?
zomer of winter?MarthaMartha schreef:ramen dicht in een poging de warmte buiten te sluiten
Winter = gezellig/naar kou kun je je kleden/meer tijd voor m'n hobbies enz...Jongere schreef:zomer of winter?MarthaMartha schreef:ramen dicht in een poging de warmte buiten te sluiten
Zwemmenartistiek schreef:Winter = gezellig/naar kou kun je je kleden/meer tijd voor m'n hobbies enz...Jongere schreef:zomer of winter?MarthaMartha schreef:ramen dicht in een poging de warmte buiten te sluiten
zwemmen of schaatsen?
Moni schreef:Zwemmenartistiek schreef:Winter = gezellig/naar kou kun je je kleden/meer tijd voor m'n hobbies enz...Jongere schreef:zomer of winter?MarthaMartha schreef:ramen dicht in een poging de warmte buiten te sluiten
zwemmen of schaatsen?is zo heerlijk met dit weer... ga ik vanavond doen
pc of laptop
is al als tweetal gesteld.Lassie schreef:uitslapen
laptop of computer
Hihi, sommigen dachten dat dit de volgende keus was. Volgens mij bedoelde jongere het als vraag: in de zomer of de winter? In de winter sluit je namelijk warmte niet buiten...Jongere schreef:zomer of winter?MarthaMartha schreef:ramen dicht in een poging de warmte buiten te sluiten
Doe me dan toch maar regen, want onweer kan best gevaarlijk zijn. Regen natuurlijk soms ook wel, maar toch...Droelie schreef:regen of onweer?
ja ja, met werken maakt men wel eens overuren-DIA- schreef:henriët schreef:hahaha, ik kies voor lekker vroeg naar bed, met dit warme weer:)-DIA- schreef:Sanex had veel meer, echt een concurrent wel voor Dove, maar is de laatste tijd een stuk ingekrompen.henriët schreef:
mh.. geeen idee
doe maar dove..
sanex is alleen maar voor de douche of deo ofzo
terwijl dove een huidverzorgingsproduct kan zijn maar ook van die heeerlijke chocolaatjes
lijnen of je niet druk maken om een maatje meer?
Waarschijnelijk houdt dat verband met geruchten dat moedermaatschappij Sara Lee het wil verkopen,
en Unilever (moederbedrijf van Dove) zou een van de geïnteresseerden zijn...
Dove chocolade bedoelde ik vanzelf niet, dat is een product van Mars.
Dat heeft verder niks van doen met het Unilever-merk
Niet druk maken om een maatje meer...
(te) laat naar bed of lekker vroeg naar bed...
Ik ga nu in ieder geval maar eens naar bed, maar het is eigenlijk te warm om te kunnen slapen...
uitslapen of lekker op tijd je bed uit
BEN JE NUN NOG WAKKER!!!??? Ik dacht dat ik de enige nog was...
Voortuit dan maar: UITSLAPEN (het is nu toch laat genoeg, dan mag het wel eens...)
A. Martin uiteraard! (Martin Luther ...-DIA- schreef:Toch maar (licht) vriezend weer!
(tegen de kou kan je je beter wapenen dan tegen de warmte)
Als je een naam moest kiezen, kon kiezen, hoe je zou heten, welke koos je dan?
A. Jongens:
Martin of Jean
B. Meisjes:
Maria of Martha
MarthaLuther schreef:A. Martin uiteraard! (Martin Luther ...-DIA- schreef:Toch maar (licht) vriezend weer!
A. Jongens:
Martin of Jean
B. Meisjes:
Maria of Martha)
B. Martha
MarthaMartha schreef:MarthaLuther schreef:A. Martin uiteraard! (Martin Luther ...-DIA- schreef:Toch maar (licht) vriezend weer!
A. Jongens:
Martin of Jean
B. Meisjes:
Maria of Martha)
B. Martha![]()
vetplanten in de vensterbank of bloeiende planten...