net zo lief ja.....jvdg schreef:Hè, hè, eindelijk weet ik nu hoe Helma er uit zietDaphne schreef:Ze lijkt op je Helma!![]()
En dat valt niet tegen!

net zo lief ja.....jvdg schreef:Hè, hè, eindelijk weet ik nu hoe Helma er uit zietDaphne schreef:Ze lijkt op je Helma!![]()
En dat valt niet tegen!
jvdg schreef:Hè, hè, eindelijk weet ik nu hoe Helma er uit zietDaphne schreef:Ze lijkt op je Helma!![]()
En dat valt niet tegen!
Ha, ha, maar ik weet genoeg........helma schreef:jvdg schreef:Hè, hè, eindelijk weet ik nu hoe Helma er uit zietDaphne schreef:Ze lijkt op je Helma!![]()
En dat valt niet tegen!
je weet nu alleen die staartjes maar....
Dat heeft hij bij ons ook wel eens gedaan: erg leerzaam en leuk. Fijne avond, in ieder geval.Gijs83 schreef:... vanmiddag mijn postwijk en en vanavond vereniging. Ds.D.de Wit hoopt met ons na te denken over de kerk in Oost-Europa.
Zelfs in haar grijze dagen is zij nog jeugdig fris - Psalm 92jvdg schreef:Hè, hè, eindelijk weet ik nu hoe Helma er uit zietDaphne schreef:Ze lijkt op je Helma!![]()
En dat valt niet tegen!
Wat zal jij als je getrouwd bent een goede echtgenote zijn!Lassie schreef:wahahahahhahaahahahah DAPHNE!!!!!!!![]()
Ik heb vandaag gedaan: bijna alle was weg gewerkt (op 1 klein strijkgoed na). De kasten even om gegooid en de kleding verwisseld in kasten! (de kleding van m'n vriend ligt in de kast op mijn slaapkamer en andersom... dus dat schiet niet echt op) De container schoongemaakt. Wat ogperuimd! Eigenlijk zou ik nu nog moeten stoffen en stofzuigen!
vanmiddag niet naar school geweest???sweelinck 25 schreef:Vanmorge naar school geweest.
Nu een pan soep koken.
Vannavond bij oma ete.
En vannavond nog een paar cdtjes branden.