Goede morgen
ook zo!!Lassie schreef:goedemorgen.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
- JolandaOudshoorn
Goede morgen, ja, jij MOET nu wel :mrgreen:MarthaMartha schreef:goede morgen allemaal.....
morgen is de grote dag![]()
(ik durf niet meer....... :shock: )
Maar de meesten van ons schijnen in het echt wel aardig te zijn!
Ik heb een ander RF eens goed uitgehoord over diverse mensen, hoe ze in real-life zijn en dan zijn ze allemaal aardig

Allen ikke blijf nu nog steeds een groot mysterie :mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Brrrr.... het probleem is dat je op een forum soms jezelf best kwetsbaar opsteld.... ze kennen je tenslotte toch niet.... maar nu ga je de mensen ontmoeten en denk je misschien wel: o o , dat had ik hem/haar nooit verteld als ik hem/haar eerst had ontmoet..... of andersom.... en wat voor beeld hebben mensen van mij eigenlijk??? één of andere bijdehandte kaJolandaOudshoorn schreef:Goede morgen, ja, jij MOET nu wel :mrgreen:MarthaMartha schreef:goede morgen allemaal.....
Ik heb een ander RF eens goed uitgehoord over diverse mensen, hoe ze in real-life zijn en dan zijn ze allemaal aardig![]()
Allen ikke blijf nu nog steeds een groot mysterie :mrgreen:

MarthaMartha schreef:Brrrr.... het probleem is dat je op een forum soms jezelf best kwetsbaar opsteld.... ze kennen je tenslotte toch niet.... maar nu ga je de mensen ontmoeten en denk je misschien wel: o o , dat had ik hem/haar nooit verteld als ik hem/haar eerst had ontmoet..... of andersom.... en wat voor beeld hebben mensen van mij eigenlijk??? één of andere bijdehandte kaJolandaOudshoorn schreef:Goede morgen, ja, jij MOET nu wel :mrgreen:MarthaMartha schreef:goede morgen allemaal.....
Ik heb een ander RF eens goed uitgehoord over diverse mensen, hoe ze in real-life zijn en dan zijn ze allemaal aardig![]()
Allen ikke blijf nu nog steeds een groot mysterie :mrgreen:Nou ja, wel zullen zien, ik vind het steeds enger worden om uit de anonimiteit te treden :x
als ik nu tegenval kan jij alleen maar meevallen....
Re: Goede morgen
Ik droom liever over iets anders, als ik eerlijk bent... Wat naar allemaal...helma schreef:ik droomde dat de 3e wereld oorlog een feit was en ik moest vluchten met mijn gezin...doe mij maar een verhuizing danHendrikus schreef:Ook goeie morgen.helma schreef:Goede morgen allemaal...
lekker geslapen?
Nou... verhuisd vannacht. Althans: gedroomd dat ik aan 't verhuizen was. En als ik iéts erg vind...
(heerlijk; een topic waar je je dromen mag vertellen :mrgreen: )
ik droomde over een ongeluk pas... :|Klaas-Jan schreef:Ik droom liever over iets anders, als ik eerlijk bent... Wat naar allemaal...helma schreef:ik droomde dat de 3e wereld oorlog een feit was en ik moest vluchten met mijn gezin...doe mij maar een verhuizing danHendrikus schreef:Ook goeie morgen.helma schreef:Goede morgen allemaal...
lekker geslapen?
Nou... verhuisd vannacht. Althans: gedroomd dat ik aan 't verhuizen was. En als ik iéts erg vind...
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
:mrgreen: :mrgreen:helma schreef:MarthaMartha schreef:Brrrr.... het probleem is dat je op een forum soms jezelf best kwetsbaar opsteld.... ze kennen je tenslotte toch niet.... maar nu ga je de mensen ontmoeten en denk je misschien wel: o o , dat had ik hem/haar nooit verteld als ik hem/haar eerst had ontmoet..... of andersom.... en wat voor beeld hebben mensen van mij eigenlijk??? één of andere bijdehandte kaJolandaOudshoorn schreef:Goede morgen, ja, jij MOET nu wel :mrgreen:MarthaMartha schreef:goede morgen allemaal.....
Allen ikke blijf nu nog steeds een groot mysterie :mrgreen:Nou ja, wel zullen zien, ik vind het steeds enger worden om uit de anonimiteit te treden :x
als ik nu tegenval kan jij alleen maar meevallen....
Oké, hoe geven we de bezoekers die instructies mee? :mrgreen: :mrgreen:
goeiemooooorige!!!!
het is écht koud!! het vriest hier zo'n 7 graden met een snerpende oostenwind................
maarrrrrrrr, de temperatuur gaat toch weer oplopen naar zo'n 3 graden boven nul, alleen die gure wind blijft..........en het beste vooruitzicht is DE ZON, die vandaag uitbundig gaat schijnen...........dat maakt heel veel goed!!
het is écht koud!! het vriest hier zo'n 7 graden met een snerpende oostenwind................
maarrrrrrrr, de temperatuur gaat toch weer oplopen naar zo'n 3 graden boven nul, alleen die gure wind blijft..........en het beste vooruitzicht is DE ZON, die vandaag uitbundig gaat schijnen...........dat maakt heel veel goed!!
Moderatorbericht:
En ik droomde over de meeting, dat jullie die stiekem een dag eerder hadden gehouden omdat jullie wilden dat ik niet zou komen...judith schreef:ik droomde over een ongeluk pas... :|Klaas-Jan schreef:Ik droom liever over iets anders, als ik eerlijk bent... Wat naar allemaal...helma schreef:ik droomde dat de 3e wereld oorlog een feit was en ik moest vluchten met mijn gezin...doe mij maar een verhuizing danHendrikus schreef: Ook goeie morgen.
- Wilma van den Berg
mentos schreef:En ik droomde over de meeting, dat jullie die stiekem een dag eerder hadden gehouden omdat jullie wilden dat ik niet zou komen...judith schreef:ik droomde over een ongeluk pas... :|Klaas-Jan schreef:Ik droom liever over iets anders, als ik eerlijk bent... Wat naar allemaal...helma schreef: ik droomde dat de 3e wereld oorlog een feit was en ik moest vluchten met mijn gezin...doe mij maar een verhuizing dan

Bij deze ook allemaal een goede dag gewenst...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
nou..nog goeiemogguh allemaal.........middag ondertussen :roll:Wilma van den Berg schreef:mentos schreef:En ik droomde over de meeting, dat jullie die stiekem een dag eerder hadden gehouden omdat jullie wilden dat ik niet zou komen...judith schreef:ik droomde over een ongeluk pas... :|Klaas-Jan schreef: Ik droom liever over iets anders, als ik eerlijk bent... Wat naar
allemaal...![]()

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- monique
ik droom elke nacht over het ongeluk van afgelopen dinsdag zelf overdag denk ik eraanjudith schreef:nou..nog goeiemogguh allemaal.........middag ondertussen :roll:Wilma van den Berg schreef:mentos schreef:En ik droomde over de meeting, dat jullie die stiekem een dag eerder hadden gehouden omdat jullie wilden dat ik niet zou komen...judith schreef: ik droomde over een ongeluk pas... :|![]()