Shirley Temple op wat gevorderde leeftijd...................
Tja, ik heb van tijd tot tijd ook wel eens een krullenkopMariavt schreef:Oh ja? Leg eens even uit als je wilt.............. :idea:JolandaOudshoorn schreef:Je begint een beetje op mij te lijkenMariavt schreef:iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeekkkkkkssssssssss en het wordt nog rossig ook! Haal gauw weg dat ding er zit copyright op.
Klopt en op die foto heb ik een behoorlijk oud koppie vind ik zelf, vandaar dat ik zei dat Rens die foto maar even weg moet halen nou ben ik helemaal niet meer anoniemJolandaOudshoorn schreef: Tja, ik heb van tijd tot tijd ook wel eens een krullenkop![]()
Maar dat is eigenlijk ook wel de enige overeenkomst. bovendien, ik moet nodig weer eens langs de kapper, want mijn krullen zijn er al weer uit. Ik heb nu alleen nog maar wat slag :|
Voor de rest lijk ik ook niet echt op je, ik heb zwart haar, een donkere huid en ja, wat nog meer. Kom uit Indonesie, dus je kan je nu wel iets voorstellen. En ik ben nog een stukje jonger dan jou
Tja, dat was je toch al niet, want ik heb al meerdere foto's van je langs zien zeilen. Toch vind ik het wel fijn hoor, heb je tenminste een gezicht bij een persoon. Volgens mij kijk je tijdens zo'n meeting je ogen uit. O ben jij.... ik had je heel anders voorgesteld :mrgreen:Mariavt schreef:Klopt en op die foto heb ik een behoorlijk oud koppie vind ik zelf, vandaar dat ik zei dat Rens die foto maar even weg moet halen nou ben ik helemaal niet meer anoniemJolandaOudshoorn schreef: Tja, ik heb van tijd tot tijd ook wel eens een krullenkop![]()
Maar dat is eigenlijk ook wel de enige overeenkomst. bovendien, ik moet nodig weer eens langs de kapper, want mijn krullen zijn er al weer uit. Ik heb nu alleen nog maar wat slag :|
Voor de rest lijk ik ook niet echt op je, ik heb zwart haar, een donkere huid en ja, wat nog meer. Kom uit Indonesie, dus je kan je nu wel iets voorstellen. En ik ben nog een stukje jonger dan jou:
:
:
was je toch al tijijijijijijden niet meer............Mariavt schreef:Klopt en op die foto heb ik een behoorlijk oud koppie vind ik zelf, vandaar dat ik zei dat Rens die foto maar even weg moet halen nou ben ik helemaal niet meer anoniemJolandaOudshoorn schreef: Tja, ik heb van tijd tot tijd ook wel eens een krullenkop![]()
Voor de rest lijk ik ook niet echt op je, ik heb zwart haar, een donkere huid en ja, wat nog meer. Kom uit Indonesie, dus je kan je nu wel iets voorstellen. En ik ben nog een stukje jonger dan jou:
:
:
Thanks a lot !!!!!!!!!! [/size] :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:jvdg schreef:Maria, jij zal mij niet tegenvallen!!!!Mariavt schreef:Jabadabadankt..............Rens schreef:was je toch al tijijijijijijden niet meer............
Ik combineer jouw foto's met jouw postings............
met jonge honden bden je geen nieuwe spullen nut...........weggegooid geld !!Daphne schreef:.... een gat in mn nieuwe jas....
.... gekregen van mijn schattige hondje van 1.5 :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
Hij heeft n gat in mn mouw gebeten. Volgens moeders is t goed te herstellen ja... maar k vind t gewoon HÉÉL irritant... :|Rens schreef:met jonge honden bden je geen nieuwe spullen nut...........weggegooid geld !!Daphne schreef:.... een gat in mn nieuwe jas....
.... gekregen van mijn schattige hondje van 1.5 :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
jammer overigens voor je...........kun je nog zo'n zelfde jas te pakken krijgen of is deze nog goed te repareren??