Wat ga je vanavond doen?
-
Dus jij bent een moeilijk geval???:$:$:$:$Oorspronkelijk gepost door EgbertMoeilijke gevallen pakken ze toch altijd voor in het seizoen? Althans bij ons komen ze ook altijd al vroeg, donderdag wilden ze komen, kon helaas niet.Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Vanavond huisbezoek. Zal mij benieuwen.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
-
Dank u dank u :pu:pu:pu:pu zie hierOorspronkelijk gepost door Barryvrouw:u:u:uOorspronkelijk gepost door Daphne
beetje apart dat refo's altijd bang zijn voor de kerkenraad... :t
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Overleefd? Hij doet pabo dus da's altijd goed bij ouderling P en G.Oorspronkelijk gepost door LassieOorspronkelijk gepost door refo
'k Zie tukkertje hier ook niet meer..
hoe ging het bij jou dan?
ik vernam van je zoon dat die het weer had overleefd?

--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ja sorry, ik had uitleg moeten geven. Mijn moeder is er - terecht - allergisch voor als er wat geringschattend en lacherig over die 'oudjes' wordt gedaan.Oorspronkelijk gepost door DaphneWat heb ik aan deze boodschap Afgewezen?Oorspronkelijk gepost door AfgewezenAls mijn moeder dit las, zou ze erg boos worden...Oorspronkelijk gepost door Daphne
Zo... deel 1 van de avond zit er op :! collecteren in een mega bejaardenflat is best grappig. Als de mensen de deuren open doen moet ik soms al bij voorbaat lachen om de ogen, de haren de rollators en tempo van sommige bewoners :,
Op naar de reallifesoap goes bejaard![]()