Wat doen we vandaag ? [7]

Gijs83

Re: Wat doen we vandaag ? [7]

Bericht door Gijs83 »

Mara schreef:
Lourens schreef:Beterschap Gijs. Een ding scheelt het schijnt dat de temperatuur ook weer wat zachter wordt.
Hoewel die wisselingen je vaak ook weer ziek maken.

Vanmorgen auto en apparatuur naar Utrecht gebracht, toen naar Zwolle en nu lekker naar huis.
Een heerlijk lang weekend en dinsdag weer beginnen.
Dat is weer 1 van die onuitroeibare misverstanden. Je vat geen kou door een lagere of hogere temperatuur. Je vat kou door een virus. Die is makkelijk op te lopen. Zeker omdat Gijs brievenbussen beetpakt, die misschien net zijn aangeraakt door iemand met een snotneus :fi
Beterschap Gijs, veel drinken, veel vitamine C. Hoofd koel en voeten warm :)
Kom vol sinaassap gehad, 1 extra vitaminetablet genomen, vanavond nog een appel en vanavond van 14.30 tot 17.00 op bed gelegen. Hopelijk is dat voldoende om de postwijk morgen weer te doen.
albion

Bericht door albion »

Gijs83 schreef:
Mara schreef:
Lourens schreef:Beterschap Gijs. Een ding scheelt het schijnt dat de temperatuur ook weer wat zachter wordt.
Hoewel die wisselingen je vaak ook weer ziek maken.

Vanmorgen auto en apparatuur naar Utrecht gebracht, toen naar Zwolle en nu lekker naar huis.
Een heerlijk lang weekend en dinsdag weer beginnen.
Dat is weer 1 van die onuitroeibare misverstanden. Je vat geen kou door een lagere of hogere temperatuur. Je vat kou door een virus. Die is makkelijk op te lopen. Zeker omdat Gijs brievenbussen beetpakt, die misschien net zijn aangeraakt door iemand met een snotneus :fi
Beterschap Gijs, veel drinken, veel vitamine C. Hoofd koel en voeten warm :)
Kom vol sinaassap gehad, 1 extra vitaminetablet genomen, vanavond nog een appel en vanavond van 14.30 tot 17.00 op bed gelegen. Hopelijk is dat voldoende om de postwijk morgen weer te doen.
Wat ook heel goed helpt is heet water met een citroen en cognac en dan direkt je bed in. Je zweet 'peentjes' maar je bent wel van je griep af.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
henriët

Bericht door henriët »

@gijs: beterschap!

Ik stond vandaag voor de klas, ga nu voorbereiden voor morgen.

(we hadden ook zwemmen, sjonge, dan zeggen ze weleens wat van meiden.. maar jongens kunnen er ook wat van hoor... dacht ik dat ze zo goed als klaar waren, dus ik kijk ff om t hoekje om tot laatste spoed te bewegen, staan ze gewoon nog poedelnaakt met zn allen in de kleedkamer..... ik heb ze 1 minuut gegeven.... en werkelijk, ze waren ineens heeel actief)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lourens

Bericht door Lourens »

Vandaag wat overuren opgenomen zodat ik lekker een dagje thuis ben.
Straks op zolder aan het werk en zien of ik de zonnebank kan plaatsen en of hij werkt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Lassie

Bericht door Lassie »

Overdag gewoon rustig aan gedaan.
n Beetje huisgehouden, straks nog even wat boodschapjes doen.
Einde van de middag richting de motorbeurs met wat vrienden.
Lourens

Bericht door Lourens »

Lourens schreef:Vandaag wat overuren opgenomen zodat ik lekker een dagje thuis ben.
Straks op zolder aan het werk en zien of ik de zonnebank kan plaatsen en of hij werkt.
Zo, die staat en kan we kunnen bruin worden. Hij werkt nog.
Nu mijn studeerkamer verder inrichten. Heb nog wat boekenkasten nodig ben ik bang voor.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Vandaag weer de postwijk gedaan. Was weinig post, dus kon het op mijn gemak doen! Nu alleen hopen dat er geen hoestbuien op komen zetten. Het zit wel te kriebelen namelijk...
Lourens

Bericht door Lourens »

Fijn dat je weer opgeknapt bent, Gijs.
henriët

Bericht door henriët »

Een groep in bedwang houden...
Mèn.... ik heb veel heftige klassen gedraaid, maar dit sloeg echt alles..
enfin, ff op de bank, zo snel ff de was eruit / erin en dan nog naar de verjaardag van mn ma:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

vanmmorgen een kennismakingsgesprek gehad voor de funktie van taalcoach.
vanmiddag naar het azc, bij iemand op de koffie
vanavond lekker niks doen, beetje rondkijken hier, en heerlijk lezen....

laatste vakantiedagje hier, volgende week begint mijn vakantie weer...... :jongle
als de puinhopen tennminste geruimd zijn, die deze week ontstaan zijn
Lourens

Bericht door Lourens »

Een regenachtige dag vandaag. We hebben net besloten het allernoodzakelijkste voor het weekend te halen. In het dorp kan je met de regen toch geen auto kwijt in de garage bij de Aldi. Die boodschappen halen we maandag wel.
Mijn zoon zou vrij zijn met voetballen maar is al door 2 teams gebeld om daar te komen keepen.
Hij mag nu voor het 4e een kwartfinale van de districtsbeker keepen. Een thuiswedstrijd dus ik denk dat ik vanmiddag maar even ga kijken.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Vanmorgen in huis gerommeld, geruimd, geschoond en wat bloemetjes vervangen...
Vanmiddag even liggen, badderen en dat soort heerlijke dingen...
Vanavond verjaardag
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Vanmorgen wat wassen gedraaid en gedroogd.
Een grote pan stoofpeertjes geschild, die staan nu heerlijk te stoven.
Rundvlees staat ook al te sudderen voor vanavond, de aardappels geschild, en de rode kool is al panklaar.
Vanmiddag nog even wat strijken, stofzuigen, en de benedenverdieping even goed dweilen.
Vanavond thuis op de bank met z'n allen relaxen.
Nu eerst even een boterham nuttigen.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
huisman

Bericht door huisman »

Niks....niks gepland, geen visite, vanavond met een boekje in een hoekje...(wat een rust.....of alle kinderen zijn thuis met aanhang vanavond dan zijn wij rustig met ons elven :sweat )
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

huisman schreef:Niks....niks gepland, geen visite, vanavond met een boekje in een hoekje...(wat een rust.....of alle kinderen zijn thuis met aanhang vanavond dan zijn wij rustig met ons elven :sweat )
:super
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gesloten