Vandaag zou ik naar de internist hebben gemoeten met mijn leverproblemen (bloeduitslag en uitslag ct-scan)maar daar ben ik niet geweest.
Ik was zo beroerd en had zo'n pijn dat ik niet naar de andere kant van Haarlem durfde te rijden.
Omdat ik tóch met spoed terug moet komen kan ik D.V. a.s. Dinsdagmiddag om 3 uur terecht.
Ik denk wel dat er nieuws is want de assistente vond het heel vervelend dat ik niet kon komen.
I.p. daarvan heb ik vanmiddag bij de huisarts al hyperventilerend gezeten.
Gisteren avond had ik erge pijn in mijn rug die bijna niet meer te houden was/is.
Het begint achter in mijn rug aan de linker kant (nu ook rechts

) en trekt door naar via mijn zij naar voren naar mijn borstkas.
De pijn is bijna ondraaglijk en het blijkt dat hoogstwaarschijnlijk er een zenuw klem zit tussen twee wervels.
Ik heb nu andere medicijnen gekregen en moest stoppen met de paracetemol/codeïne en zaldiar (sterke pijnstiller)
Ik heb nu Tramadol gekregen,(driemaal daags een capsule van 50 mg) een morfine preparaat die de prikkel van de pijn naar de hersenen weg zou moeten nemen, + diclofenac 50mg maar ik kan niet zeggen dat het veel werkt want ik weet bijna niet meer hoe ik moet gaan zitten of liggen.
D.V. volgende week vrijdag naar de orthopeed, daar hoor ik hopelijk meer......
Ik zou graag met wat meer onderwerpen mee praten maar ik kan maar éven achter de pc, dan moet ik weer gaan liggen om de pijn enigszins houdbaar de houden. EN DAAR BAAL IK VAN
Natuurlijk ook van mijn aandoeningen maar daar had ik vorige week al gebed voor gevraagd, en dank je wel, de mensen die dat ook voor mij doen.
Ik wil niet klagen maar lig nu al weken, dag en nacht op bed, behalve 's avonds even, dan duik ik ter afleiding even op het forum en wil ik graag weer met mijn vorige en misschien toekomstige virtuele "vrienden" praten...
Einde klaagzang, ik probeer het in handen van de Heere te leggen en gelukkig wil Hij Zich niet onbetuigd laten......
Hopelijk tot binnenkort ziens, ook bij andere onderwerpen!

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4