Waar baal je van?

Barmhartigheid

Re: Waar baal je van?

Bericht door Barmhartigheid »

helma schreef:
Barmhartigheid schreef:... van onze kip.... ! :mosc

Ze gaat regelmatig op stap.
Heeft sinds kort in de gaten dat het konijnenvoer bij de buurvrouw best lekker smaakt...

We hebben van alles al geprobeerd...
vleugels knippen, draadjes spannen, extra lekker voer, nog meer voeren, kippen speelgoed (cap heeft bijna een complete kippenspeeltuin in de ren gemaakt ;) )

Niets helpt, ik denk dat ik maar eens :pan
En dan zondag heerlijk kippensoep!!!
:haha
Annie M G Schmidt zou er een versje van gemaakt hebben.
Ja, en wij zijn soms net Jip en Janneke :huhu
Laatst gewijzigd door Barmhartigheid op 23 jun 2010, 22:42, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik ken Uw gunst, ik ken Uw trouw hieraan, Dat zich mijn vijand niet
Beroemen zal, noch ik te gronde gaan; Wijl gij mij bijstand biedt,
Mij onderhoudt in mijn oprechtigheid, en, voor Uw aangezicht,
Met teed're zorg en trouwe hulp, geleidt naar 't eeuwig zalig licht
Barmhartigheid

henriët schreef:dat mn schoonzus in het ziekenhuis is opgenomen, vind het zo enorm sneu voor haar. Eind vorige week heeft ze een baby'tje met de keizersnee gekregen, moest tot zondag in t ziekenhuis blijven, en nu vannacht kreeg ze weer koorts en is ze vanochtend weer opgenomen.
Waarschijnlijk is het door een fout van het ziekenhuis, ze had de kuur niet afgemaakt van antibiotica, ziekenhuis had t t niet meegegeven toen ze naar huis ging.

Wij gaan nu morgen ons neefje halen om op die manier een helpende hand toe te steken..
Voor tante vinden de kids het hier heel zielig maar ze vinden het wel erg leuk dat neefje een weekje komt:)
:super
Ik ga morgen lekker bij 'dr lunchen en s'avonds een berg strijk wegwerken.
We helpen ze er wel lekker door heen Jet!

Geniet van kleine neef! :love
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

Van mensen die je niet begrijpen en waaraan je je beweegredenen niet duidelijk kan maken. +1:((
henriët

Bericht door henriët »

Barmhartigheid schreef:
henriët schreef:dat mn schoonzus in het ziekenhuis is opgenomen, vind het zo enorm sneu voor haar. Eind vorige week heeft ze een baby'tje met de keizersnee gekregen, moest tot zondag in t ziekenhuis blijven, en nu vannacht kreeg ze weer koorts en is ze vanochtend weer opgenomen.
Waarschijnlijk is het door een fout van het ziekenhuis, ze had de kuur niet afgemaakt van antibiotica, ziekenhuis had t t niet meegegeven toen ze naar huis ging.

Wij gaan nu morgen ons neefje halen om op die manier een helpende hand toe te steken..
Voor tante vinden de kids het hier heel zielig maar ze vinden het wel erg leuk dat neefje een weekje komt:)
:super
Ik ga morgen lekker bij 'dr lunchen en s'avonds een berg strijk wegwerken.
We helpen ze er wel lekker door heen Jet!

Geniet van kleine neef! :love
Het is zoo super joh! Hij heeft t helemaal naar zn zin:)
Enne.. volgens mij had de hulp de strijk al weg!
Heerlijk hoor dat er mensen om dr heen staan! Heeft ze nodig.
Vanmiddag gaan we naar de kinderboerderij/speeltuin en daarna nog ff langs t strand!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vlinder

Bericht door vlinder »

Het ziekenhuis mag geen medicijnen meer meegeven, moet iedereen zelf bij de apotheek regelen. In uitzonderlijke gevallen wordt het nog wel eens meegegeven als iemand naar een verpleeghuis gaat. Zelfs als iemand op vrijdagavond of zaterdagavond ontslagen wordt mag dit niet meer meegegeven worden. Daar is de weekend apotheek voor.
Ze hadden wel een receptje mee moeten geven, dus dat is dan wel weer jammer.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Vandaag zou ik naar de internist hebben gemoeten met mijn leverproblemen (bloeduitslag en uitslag ct-scan)maar daar ben ik niet geweest.
Ik was zo beroerd en had zo'n pijn dat ik niet naar de andere kant van Haarlem durfde te rijden.
Omdat ik tóch met spoed terug moet komen kan ik D.V. a.s. Dinsdagmiddag om 3 uur terecht.
Ik denk wel dat er nieuws is want de assistente vond het heel vervelend dat ik niet kon komen.
I.p. daarvan heb ik vanmiddag bij de huisarts al hyperventilerend gezeten.

Gisteren avond had ik erge pijn in mijn rug die bijna niet meer te houden was/is.
Het begint achter in mijn rug aan de linker kant (nu ook rechts :? ) en trekt door naar via mijn zij naar voren naar mijn borstkas.
De pijn is bijna ondraaglijk en het blijkt dat hoogstwaarschijnlijk er een zenuw klem zit tussen twee wervels.
Ik heb nu andere medicijnen gekregen en moest stoppen met de paracetemol/codeïne en zaldiar (sterke pijnstiller)
Ik heb nu Tramadol gekregen,(driemaal daags een capsule van 50 mg) een morfine preparaat die de prikkel van de pijn naar de hersenen weg zou moeten nemen, + diclofenac 50mg maar ik kan niet zeggen dat het veel werkt want ik weet bijna niet meer hoe ik moet gaan zitten of liggen.
D.V. volgende week vrijdag naar de orthopeed, daar hoor ik hopelijk meer......

Ik zou graag met wat meer onderwerpen mee praten maar ik kan maar éven achter de pc, dan moet ik weer gaan liggen om de pijn enigszins houdbaar de houden. EN DAAR BAAL IK VAN
Natuurlijk ook van mijn aandoeningen maar daar had ik vorige week al gebed voor gevraagd, en dank je wel, de mensen die dat ook voor mij doen.

Ik wil niet klagen maar lig nu al weken, dag en nacht op bed, behalve 's avonds even, dan duik ik ter afleiding even op het forum en wil ik graag weer met mijn vorige en misschien toekomstige virtuele "vrienden" praten...

Einde klaagzang, ik probeer het in handen van de Heere te leggen en gelukkig wil Hij Zich niet onbetuigd laten......

Hopelijk tot binnenkort ziens, ook bij andere onderwerpen! :quoi
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
ber10e
Contacteer:

Bericht door ber10e »

Mariavt schreef:Vandaag zou ik naar de internist hebben gemoeten met mijn leverproblemen (bloeduitslag en uitslag ct-scan)maar daar ben ik niet geweest.
Ik was zo beroerd en had zo'n pijn dat ik niet naar de andere kant van Haarlem durfde te rijden.
Omdat ik tóch met spoed terug moet komen kan ik D.V. a.s. Dinsdagmiddag om 3 uur terecht.
Ik denk wel dat er nieuws is want de assistente vond het heel vervelend dat ik niet kon komen.

Gisteren avond had ik erge pijn in mijn rug die bijna niet meer te houden was/is.
Het begint achter in mijn rug aan de linker kant (nu ook rechts :? ) en trekt door naar via mijn zij naar voren naar mijn borstkas.
De pijn is bijna ondraaglijk en het blijkt dat hoogstwaarschijnlijk er een zenuw klem zit tussen twee wervels.
Ik heb nu andere medicijnen gekregen en moest stoppen met de paracetemol/codeïne en zaldiar (sterke pijnstiller)
Ik heb nu Tramadol gekregen,(driemaal daags een capsule van 50 mg) een morfine preparaat die de prikkel van de pijn naar de hersenen weg zou moeten nemen, + diclofenac 50mg maar ik kan niet zeggen dat het veel werkt want ik weet bijna niet meer hoe ik moet gaan zitten of liggen.
D.V. volgende week vrijdag naar de orthopeed, daar hoor ik hopelijk meer......

Ik zou graag met wat meer onderwerpen mee praten maar ik kan maar éven achter de pc, dan moet ik weer gaan liggen om de pijn enigszins houdbaar de houden. EN DAAR BAAL IK VAN
Natuurlijk ook van mijn aandoeningen maar daar had ik vorige week al gebed voor gevraagd, en dank je wel, de mensen die dat ook voor mij doen.

Ik wil niet klagen maar lig nu al weken, dag en nacht op bed, behalve 's avonds even, dan duik ik ter afleiding even op het forum en wil ik graag weer met mijn vorige en misschien toekomstige virtuele "vrienden" praten...

Einde klaagzang, ik probeer het in handen van de Heere te leggen en gelukkig wil Hij Zich niet onbetuigd laten......

Hopelijk tot binnenkort ziens, ook bij andere onderwerpen! :quoi
Ik wens je heel veel sterkte toe en ik bid dat de Heere met je mee wil gaan in deze moeilijke tijd!
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Dankjewel Ber10e, momenteel zit ik op de dokter te wachten omdat ik vreselijk veel last van mijn lever heb, misselijk, overgeven en de temp. gaat omhoog.
Slaap lekker en als je dit morgen ochtend pas leest, goede morgen, ik hoop dat ik dan nog thuis mag zijn en ze me niet alsnog naar het ziekenhuis transporteren want de eerdere avondarts zei, dat ze me goed in de gaten wilden houden, ik moest een diclofenac en tramadol tegelijk innemen en als de pijn erger werd of de temp zou stijgen moest ik bellen, dan zouden ze iemand sturen, aldus gebeurt nu.....
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Dat ik vandaag nog moet strijken :sweat :sweat :sweat
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Mariavt schreef:Vandaag zou ik naar de internist hebben gemoeten met mijn leverproblemen (bloeduitslag en uitslag ct-scan)maar daar ben ik niet geweest.

Dit klinkt als triggerpoints in de voorste gezaagde spier (serratus anterior). Heel pijnlijk, maar goed te behandelen.
http://triggerpoints.net/userfiles/Serratus_Ant.jpg
Jager

Bericht door Jager »

Afgewezen schreef:Dit klinkt als triggerpoints in de voorste gezaagde spier (serratus anterior). Heel pijnlijk, maar goed te behandelen.
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker... :nananere
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Jager schreef:
Afgewezen schreef:Dit klinkt als triggerpoints in de voorste gezaagde spier (serratus anterior). Heel pijnlijk, maar goed te behandelen.
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker... :nananere
Met een hamer in je hand zul je wellicht sneller spijkers herkennen... ;)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Afgewezen schreef:

Dit klinkt als triggerpoints in de voorste gezaagde spier (serratus anterior). Heel pijnlijk, maar goed te behandelen.
Zooo, Afgewezen, ik wist niet dat je daar ook al verstand van had.
henriët

Bericht door henriët »

vlinder schreef:

Het ziekenhuis mag geen medicijnen meer meegeven, moet iedereen zelf bij de apotheek regelen. In uitzonderlijke gevallen wordt het nog wel eens meegegeven als iemand naar een verpleeghuis gaat. Zelfs als iemand op vrijdagavond of zaterdagavond ontslagen wordt mag dit niet meer meegegeven worden. Daar is de weekend apotheek voor.
ah ok, helder.
Ze was gisteravond koortsvrij, dus nu nog 24 uur koortsvrij zonder infuus en dan mag ze naar huis.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Barmhartigheid

henriët schreef:
vlinder schreef:

ah ok, helder.
Ze was gisteravond koortsvrij, dus nu nog 24 uur koortsvrij zonder infuus en dan mag ze naar huis.
:super Gelukkig! Bedankt voor 't laatste nieuws :)
Ik ken Uw gunst, ik ken Uw trouw hieraan, Dat zich mijn vijand niet
Beroemen zal, noch ik te gronde gaan; Wijl gij mij bijstand biedt,
Mij onderhoudt in mijn oprechtigheid, en, voor Uw aangezicht,
Met teed're zorg en trouwe hulp, geleidt naar 't eeuwig zalig licht
Plaats reactie