fluitje schreef:een open oor!

fluitje schreef:een open oor!
helma schreef:Fijn!! geniet ervan!madelief1983 schreef:Mijn nieuwste aanwinst is dat ik gister na rustig aandoen me weer wat beter voel!
Na een goede nacht ben ik vanmorgen een keer niet moe wakker geworden!
MarthaMartha schreef:fluitje schreef:een open oor!
Dat klinkt zorgelijk. Sterkte!Rens schreef:een dagopname bij de longarts ivm een bronchoscopie.....longweefsel uitnemen en longslijm wegnemen en beide op kweek zetten (arts vermoed "iets onaangenaams" ), en een hersteloperatie in de keel (zit een opening waar de luchtpijp in weg kan zakken en dichtklappen).
planning is 25 maart a.s., tenzij de foto's van vanmiddag dingen laat zien die sneller ingrijpen noodzakelijk maakt.
Andreanum schreef:Dikke lip, dikke neus, gekneusde wangen, opgezwollen wangen, losse tanden, beurs tandvlees, bloedneus, bloedlip, lange tanden, etc.
hoe krijg je dát voor elkaar??Andreanum schreef:Dikke lip, dikke neus, gekneusde wangen, opgezwollen wangen, losse tanden, beurs tandvlees, bloedneus, bloedlip, lange tanden, etc.
Ja, ik heb een ongeluk gehad.Rens schreef:hoe krijg je dát voor elkaar??Andreanum schreef:Dikke lip, dikke neus, gekneusde wangen, opgezwollen wangen, losse tanden, beurs tandvlees, bloedneus, bloedlip, lange tanden, etc.
een ongeluk gehad???????? waar, wanneer, hoe en wat????????????????