portemonnee schathelma schreef:waarom staat M&M trouwens bovenaan? Zit er een bepaalde logische volgorde in je rijtje
(volgorde van belangrijkheid/burgelijke staat/kerkverband o.i.d? )

portemonnee schathelma schreef:waarom staat M&M trouwens bovenaan? Zit er een bepaalde logische volgorde in je rijtje
uuuh sorry maar rens gaat egt wegTiberius schreef:Ze kunnen jou ook alles wijs maken.Gijs83 schreef:Minder actief geworden:
-Rens(gaat ons vanaf 1 augustus helemaal verlaten)
jaja ik weet er wat vanaf wwaaaahjudith schreef:je komt er vast nog wel een keer achterTiberius schreef:Jij ook al? Tjonge, een publiek geheim dus.judith schreef:eh, oke...
ja, ik weet er ok wel wat van..maar ik dacht....hmmm..toch niemand jarig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ned so egd alz de foriche keerun bedoel juh?monique schreef: uuuh sorry maar rens gaat egt weg
nee dit is menens egt serieus en trouwens rens is een goeie manwim schreef:Ned so egd alz de foriche keerun bedoel juh?monique schreef: uuuh sorry maar rens gaat egt weg
of inhoud boekenkast, zou ook kunnen........MarthaMartha schreef:portemonnee schathelma schreef:waarom staat M&M trouwens bovenaan? Zit er een bepaalde logische volgorde in je rijtje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We zullen hem missen. En zeker zijn afscheidstopics.monique schreef:uuuh sorry maar rens gaat egt wegTiberius schreef:Ze kunnen jou ook alles wijs maken.Gijs83 schreef:Minder actief geworden:
-Rens(gaat ons vanaf 1 augustus helemaal verlaten)
kerkelijk denk ik niet......helma schreef:waarom staat M&M trouwens bovenaan? Zit er een bepaalde logische volgorde in je rijtje
Tiberius schreef:De eerste fase van verslaving is de (heftige) ontkenning.
Dat was (meen ik) de tweede faseWilma van den Berg schreef:Tiberius schreef:De eerste fase van verslaving is de (heftige) ontkenning.
Hmmm...dan zeg ik maar snel niets meer.
Tiberius schreef:Dat was (meen ik) de tweede faseWilma van den Berg schreef:Tiberius schreef:De eerste fase van verslaving is de (heftige) ontkenning.
Hmmm...dan zeg ik maar snel niets meer.