koekjes bananen cadeautje speelgoed
allemaal voor het goede doel

Ik neem aan dat dit niet door gokken is verkregen.Lassie schreef: geld
De Zegen van de Koning van de Kerk toegewenst!henriët schreef:Lidmaatschap in onze nieuwe kerk!!!
dank je wel voor het meeleven en eensgelijks toegewenst!jvdg schreef:De Zegen van de Koning van de Kerk toegewenst!henriët schreef:Lidmaatschap in onze nieuwe kerk!!!
misschien weleens gehoord van: Jarig zijn? en dan wat geld krijgen?jvdg schreef:Ik neem aan dat dit niet door gokken is verkregen.Lassie schreef: geld![]()
Zielig voor je.helma schreef:een ontplofte knot (met dank aan mijn dochters)![]()
(iemand op school zei dat ze dacht dat ze een van mijn dochters zag fietsen; toen ze me inhaalde zag ze dat ik het was)
Was dat voor of na de ontplofte knot? Ik denk er na.helma schreef: iemand op school zei dat ze dacht dat ze een van mijn dochters zag fietsen; toen ze me inhaalde zag ze dat ik het was
Ow die vind ik ook zo lekker. Je hebt er nog één van. Met carambola ofzo.Ichtus schreef:Net een heerlijk pak sap gekregen. Fruit sensatie: annanas, sinaasappel en vol fruitige caja
Hmm, alweer bijna leeg
Die zijn idd heerlijk. En ik zet bij voorkeur de sap niet in de koelkast. Ontzettend slecht voor je maag!vlinder schreef:Ow die vind ik ook zo lekker. Je hebt er nog één van. Met carambola ofzo.Ichtus schreef:Net een heerlijk pak sap gekregen. Fruit sensatie: annanas, sinaasappel en vol fruitige caja
Hmm, alweer bijna leeg
Bij ons was die ook gelijk leeg hoor!
(al als je hem vergelijkt met een goeie dubbeldrank die je goed in de koelkast zet, proef je ook weer weinig verschil......)
Kopt! Maar dat geldt ook voor flessen water in de koelkast 's zomers. Kamertemp is het beste!JolandaOudshoorn schreef:Die zijn idd heerlijk. En ik zet bij voorkeur de sap niet in de koelkast. Ontzettend slecht voor je maag!vlinder schreef:Ow die vind ik ook zo lekker. Je hebt er nog één van. Met carambola ofzo.Ichtus schreef:Net een heerlijk pak sap gekregen. Fruit sensatie: annanas, sinaasappel en vol fruitige caja
Hmm, alweer bijna leeg
Bij ons was die ook gelijk leeg hoor!
(al als je hem vergelijkt met een goeie dubbeldrank die je goed in de koelkast zet, proef je ook weer weinig verschil......)