Ach, wat fijn voor u!Daphne schreef:... Ik de eerste sollicitatiebrief heb ontvangen... :roll:
... Ik deze positief beantwoord heb...
... Ik nu dus 1 officiele tantezegger heb :!: :mrgreen:
Wilt u ook mijn tante zijn?
Ach, wat fijn voor u!Daphne schreef:... Ik de eerste sollicitatiebrief heb ontvangen... :roll:
... Ik deze positief beantwoord heb...
... Ik nu dus 1 officiele tantezegger heb :!: :mrgreen:
Helaaaaas. Mijn tante kon niet goed lezen en is bij deze weer mijn ex-tante geworden. De duidelijke voorwaarde was tante voor Jongere alleen te zijn en bij verbreking van die belofte zou de titel tante de prullenbak weer in verdwijnen. Jammer, mijn tante was best tof.Daphne schreef:8)Jongere schreef:...ik echt een toffe tante heb!
TuurlijkMentos schreef: Ach, wat fijn voor u!
dat is nummer tweeeeee :mrgreen:
Ach who cares, k heb er dan toch nog 3 over!Jongere schreef:Helaaaaas. Mijn tante kon niet goed lezen en is bij deze weer mijn ex-tante geworden. De duidelijke voorwaarde was tante voor Jongere alleen te zijn en bij verbreking van die belofte zou de titel tante de prullenbak weer in verdwijnen. Jammer, mijn tante was best tof.Daphne schreef:8)Jongere schreef:...ik echt een toffe tante heb!
TuurlijkMentos schreef: Ach, wat fijn voor u!
dat is nummer tweeeeee :mrgreen:
dat is weer ééééééén :mrgreen:
een poll maken hoeveel forummers de nominatie steunen.......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Tiberius schreef:We nomineren Daphne voor "Tante van de maand".
Rens schreef:een poll maken hoeveel forummers de nominatie steunen.......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Tiberius schreef:We nomineren Daphne voor "Tante van de maand".