Dat mag er ook bij. Geen probleem, zolang C# maar correct als cis wordt opgevat.Hendrikus schreef:ik ken nog wel iemand die Klavarskribo speelt, mag dat ook? :mrgreen:wim schreef:... mijn collega per 1 december gaat vertrekken
... we nu verlegen zitten om een nieuwe collega met kennis van C++/C#/SQL/XML/UML
Wist je dat . . . [4]
Jij zoekt geen werk, dus je wensen zijn niet marktconformwim schreef:Hmmm. Wat bied je voor mij in dat geval?Kaw schreef:Wat Wim ook zegt: ik bied meer voor zo'n iemand :mrgreen:wim schreef:... mijn collega per 1 december gaat vertrekken
... we nu verlegen zitten om een nieuwe collega met kennis van C++/C#/SQL/XML/UML
... die mensen niet dik gezaaid lijken te zijn.![]()
... ik me afvraag of jullie iemand kennen

Daarom juist: klavarspelers kennen het verschil tussen kruizen en mollen niet, die zien alleen maar zwarte toetsen 8)wim schreef:Dat mag er ook bij. Geen probleem, zolang C# maar correct als cis wordt opgevat.Hendrikus schreef:ik ken nog wel iemand die Klavarskribo speelt, mag dat ook? :mrgreen:wim schreef:... mijn collega per 1 december gaat vertrekken
Ik heb ook altijd klavar gespeeld.Hendrikus schreef:Daarom juist: klavarspelers kennen het verschil tussen kruizen en mollen niet, die zien alleen maar zwarte toetsen 8)wim schreef:Dat mag er ook bij. Geen probleem, zolang C# maar correct als cis wordt opgevat.Hendrikus schreef:ik ken nog wel iemand die Klavarskribo speelt, mag dat ook? :mrgreen:wim schreef:... mijn collega per 1 december gaat vertrekken
(Past helemaal in het plaatje, hè, Hendrikus?

Misschien dit eens proberen?Afgewezen schreef:Helaas wel. Heb sinds 1996 geen orgel meer gespeeld.Hendrikus schreef:gij zegt het :mrgreen:Afgewezen schreef:Ik heb ook altijd klavar gespeeld.
(Past helemaal in het plaatje, hè, Hendrikus?)
maarre - verleden tijd?
Ik woon in een vrij gehorige flat. Dan is een orgel niet zo handig.