BBQ for 2
Ik zal mn camera meenemen, als ik t niet vergeet...Oorspronkelijk gepost door ManinneBreng een fototoestel mee, dan kun je het vastleggen. Mag je wel vragen of iedereen een naamplaatje op wil doenOorspronkelijk gepost door jacob
zijn jullie nou helemaal zot
het wordt mijn eerste OSW meeting. Onder een party tent is het prima toeven. gewoon doorlaten gaan. Weer of geen weer.
ben wel benieuwd naar al jullie snoetjes!!![]()
-
Jelle
De mijne ligt altijd opnameklaar op de kast. Ook leuk om als qicktimefilmpje op het forum te zetten.Oorspronkelijk gepost door Rens
Ik zal eens zien of ik iemand tijdelijk een digitale videocamera afhandig kan maken.................lijkt me wel zo aardig
Dan laten we ieder zich persoonlijk groot in beel zichzelf voorstellen onder het motto van: Ik ben Majorca en in werkelijkheid heet ik Janus.:,:,
-
takkie
-
Kevertje
-
Jelle
Dit is tot vandaag de laatste stand:
Lecram
Maninne
Tuppy
NDonselaar
Jelle en Annie
Admin
Parsifal
Empee
Pim
Nicname
Gerrit de 2e
Memento
Daphne
Jacob
Adorote
Refo
Lassie ( onder voorbehoud)
Tirzah
Zeckie (onder voorbehoud)
Kevertje
Rens en Hannie
Lieneke (onder voorbehoud)
Takkie
Kridje (onder voorbehoud)
Tukkertje (Ondervoorbehoud) (eten om half8)
Visje (onder voorbehoud) (eten onm half8)
Ik zag trouwens Snoetje weer eens verschijnen, maar die mag natuurlijk niet mee-eten want die heeft veel te veel nodig met die grote kop van hem.
:,:,:,:,:,:,:,
Lecram
Maninne
Tuppy
NDonselaar
Jelle en Annie
Admin
Parsifal
Empee
Pim
Nicname
Gerrit de 2e
Memento
Daphne
Jacob
Adorote
Refo
Lassie ( onder voorbehoud)
Tirzah
Zeckie (onder voorbehoud)
Kevertje
Rens en Hannie
Lieneke (onder voorbehoud)
Takkie
Kridje (onder voorbehoud)
Tukkertje (Ondervoorbehoud) (eten om half8)
Visje (onder voorbehoud) (eten onm half8)
Ik zag trouwens Snoetje weer eens verschijnen, maar die mag natuurlijk niet mee-eten want die heeft veel te veel nodig met die grote kop van hem.
:,:,:,:,:,:,:,
-
Barryvrouw
Jammer, ik zal je waardevolle bijdragen missen.Oorspronkelijk gepost door MajorcaAch, ik wil juist een punt achter mijn OSW-activiteiten zetten...
kvond het leuk. ook best leerzaam.
maar heb het erg druk met andere dingen. gezin, werk, kerkelijk vrijwilligerswerk...
vandaag of morgen ben ik weg.
ik vertrek op mijn hoogtepunt.
:,
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.