Met merel en DDD op één bank zitten is ook een grote wens van mij. Helaas niet in september.
RF-meeting in de Betuwe 13-9-2024
Re: RF-meeting (in de Betuwe/Gelderland)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik probeer hier om me er een voorstelling van te maken. Een soort mini of mega refo festival bij maanenschijn. Met whisky, sigaren, taart en waarschijnlijk hele noten. Als achtergrond muziek misschien de klanken van een orgel met de trammelant erbij. In de Betuwe. Klinkt best interessant. Het is dat ik a la Arja zulke dingen beter kan mijden. En dat m’n schoonmoeder dan haar verjaardag viert. Maar om Posthoorn eens in de ogen te kijken onder het genot van een La Trappe Tripel lijkt me best boeiend. En met DDD zou ik wel eens willen sparren. Met Arja een boswandeling maken zou me ook wel lijken (vrouwen onder elkaar moet kunnen). Maar dat gaat ‘m allemaal niet worden…ik wens jullie een leuke meeting!
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
-
- Verbannen
Merel links, DDD in het midden en jij rechts op de bank, neem ik aan?

DDD meer links van het midden. Heb ik wat meer ruimte aan de rechterkant.GerefGemeente-lid schreef: ↑17 jul 2024, 21:31Merel links, DDD in het midden en jij rechts op de bank, neem ik aan?![]()
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
- Verbannen
huisman schreef: ↑17 jul 2024, 21:41DDD meer links van het midden. Heb ik wat meer ruimte aan de rechterkant.GerefGemeente-lid schreef: ↑17 jul 2024, 21:31Merel links, DDD in het midden en jij rechts op de bank, neem ik aan?![]()

Heeft Maanenschijn wel zo'n grote bank eigenlijk?
Ik ben er ook niet. Ik hoop, net als huisman, aan de moezel te zitten 

- Maanenschijn
De bank en ik hebben veel.GerefGemeente-lid schreef:huisman schreef: ↑17 jul 2024, 21:41DDD meer links van het midden. Heb ik wat meer ruimte aan de rechterkant.GerefGemeente-lid schreef: ↑17 jul 2024, 21:31Merel links, DDD in het midden en jij rechts op de bank, neem ik aan?![]()
Heeft Maanenschijn wel zo'n grote bank eigenlijk?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
- Maanenschijn
RF-meeting (in de Betuwe/Gelderland)
Een boeiende beschouwing. Ik hanteer een open toelatingsbeleidGroot Blankenstein schreef:Ik probeer hier om me er een voorstelling van te maken. Een soort mini of mega refo festival bij maanenschijn. Met whisky, sigaren, taart en waarschijnlijk hele noten. Als achtergrond muziek misschien de klanken van een orgel met de trammelant erbij. In de Betuwe. Klinkt best interessant. Het is dat ik a la Arja zulke dingen beter kan mijden. En dat m’n schoonmoeder dan haar verjaardag viert. Maar om Posthoorn eens in de ogen te kijken onder het genot van een La Trappe Tripel lijkt me best boeiend. En met DDD zou ik wel eens willen sparren. Met Arja een boswandeling maken zou me ook wel lijken (vrouwen onder elkaar moet kunnen). Maar dat gaat ‘m allemaal niet worden…ik wens jullie een leuke meeting!

Tegen die tijd zal ik weer vragen via mail op te geven, dan kan ik even inschatten of ik een grote evenemententent moet laten aanrukken of dat het in de bestaande behuizing past.
‘T urregel heeft inderdaad een trammalant. Voor het wat moderner repetoir is er de piano. Kortom, het wordt mogelijk weer een verassende avond.
Laatst gewijzigd door Maanenschijn op 17 jul 2024, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.

De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
De voorbeschouwingen zijn zonder meer onderdeel van het uitzien. Ik hoop met merel op de bank te zitten, in ieder geval.
-
- Verbannen
Dat hoop ik niet voor je...
-
Misschien doelt Maanenschijn op de sigaren die broederlijk doorgegeven worden.
Nooit iets van sigaren gemerkt, gelukkig.
- Maanenschijn
Ja hoor. Ik ben beter in improviseren dan in organiseren. Gelukkig is dat bij mijn Zonnestraaltje precies andersom. Dat zorgt voor een geordend dagelijks leven, met veel verrassingenGerefGemeente-lid schreef:Dat hoop ik niet voor je...

- Maanenschijn
Aaa, nu zie ik de verschrijving pasMGG schreef:Misschien doelt Maanenschijn op de sigaren die broederlijk doorgegeven worden.