als de weg zo is ingericht dat je je af moet vragen hoe hard je mag rijden dan is handhaving niet de juiste manier om de snelheid terug te dringen.. Handhaving is een laatste middel. De weginrichting moet dan worden aangepast en het moet dan zo zijn dat je merkt/snapt dat je er maar 50 mag rijden en geen 80.henriët schreef:Ongelooooooooooooflijk chagerijnig. ( dat komt werkelijk zelden voor)
Ik kreeg een bon binnen vanmiddag...
dacht ik 80 te mogen.. reed ik in de 70 ofzo.. blijkt dat je er 50 mag............![]()
![]()
Boete: E145,-
Daar gaan alle gedachten over winterkleding of weet ik veel wat.
Ik ben r gewoon sjag van!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
nou, dat is echt niet zo. ik denk dat die weg een goudmijn is.
Je rijdt de bebouwde kom uit (denk je) en dan blijkt het niet zo te zijn.
Ik ken zoveel mensen die daar een bon hebben gehad; mijn zus zelfs 1 op de heenweg en een op de terugweg. Daarna weet je het natuurlijk wel
Je rijdt de bebouwde kom uit (denk je) en dan blijkt het niet zo te zijn.
Ik ken zoveel mensen die daar een bon hebben gehad; mijn zus zelfs 1 op de heenweg en een op de terugweg. Daarna weet je het natuurlijk wel

- JolandaOudshoorn
Dankbaar, voor twee tentamens is de uitslag al bekend: CuMa 94 en NatuurOnderwijs 71
Ik weet, mijn Verlosser leeft
nou, geweldig, fijn joh!!!!JolandaOudshoorn schreef:Dankbaar, voor twee tentamens is de uitslag al bekend: CuMa 94 en NatuurOnderwijs 71
mooie cijfers!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Wow, vooral CUMA is natuurlijk geweldig, maar natuur is net zo goed fijn! Dankt God in alles...JolandaOudshoorn schreef:Dankbaar, voor twee tentamens is de uitslag al bekend: CuMa 94 en NatuurOnderwijs 71
Veel succes met al het andere van je studie
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
opgelucht, blij, vol moed/energie, dankbaar dat de jongerenavond zo goed mocht verlopen! (zie topic wat doen we vandaag) Om met de spreker te zeggen :het gaat niet om de persoon die hier voor jullie, maar om God alleen. Hij gaf daarom ook als slotpsalm op Psalm 72:11 Zij naam moet eeuwig eer ontvangen!
Met amen, amen na!Gijs83 schreef:opgelucht, blij, vol moed/energie, dankbaar dat de jongerenavond zo goed mocht verlopen! (zie topic wat doen we vandaag) Om met de spreker te zeggen :het gaat niet om de persoon die hier voor jullie, maar om God alleen. Hij gaf daarom ook als slotpsalm op Psalm 72:11 Zij naam moet eeuwig eer ontvangen!
Gezegende zondag Gijs!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
verdrietig en down...gaat wel weer over. Lekker met een boek vroeg naar bed.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
-
Sterkte joh!vlinder schreef:verdrietig en down...gaat wel weer over. Lekker met een boek vroeg naar bed.
Ik hef mijn ogen op naar de bergen, vanwaar mijn hulp komen zal.
Mijn hulp is van de Heere, Die hemel en aarde gemaakt heeft.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
vlinder schreef:verdrietig en down...gaat wel weer over. Lekker met een boek vroeg naar bed.

dankbaar, blij en tevreden.