Bos stapt op; Cohen nieuwe lijsttrekker

Luther
Contacteer:

Re: Bos stapt op; Cohen nieuwe lijsttrekker

Bericht door Luther »

Zita schreef:
Marie-Henriëtte schreef:Mijn eerste gedachte bij kennisname van dit nieuws was: Cohen als Premier! Sympathieke man.
ha! Nog iemand die hem leuk en aardig vindt. :yahoo (en die het niet met hem eens is :ouin )

Superslim van PvdA. Cohen is ervaren, en heeft geen vuile handen gemaakt in de afgelopen kabinetsvertoning. Hij zal zich volgens mij enorm profileren als de man die de boel bij elkaar houdt in deze warrige tijden. Stem op Job, dan komt alles goed. Bent u bang voor Wilders? Stem Cohen. Bent u Balkenende zat? Stem Cohen. Bent u niet zo voor het softe integratiebeleid, stem dan ook maar Cohen, want de domme mensen stemmen wel op Wilders om het in balans te houden. Wilt u een leider die eruit ziet als een leider en die bewezen heeft te kunnen leiden? Stem Cohen. Wilders zal zich profileren als de ultieme tegenhanger van Cohen (deed hij vandaag al) en Jan-Peter zie ik wegzinken.
Geheel eens met deze sombere analyse van Zita!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

ChristenConservatief schreef:
Gian schreef:
Faramir schreef:Als Wilders de MP wordt ...
Droom verder.
Ook hier is demonisering zonder goede argumenten aan de orde van de dag, zie ik. :)
Nou, dat is geen demonisering, maar gewoon nuchter zakelijk de feiten. Wilders zal nooit premier van Nederland worden. Dat is zo klaar als een klontje. Dat zullen anderen partijen nooit laten gebeuren. En zeer terecht!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Joannah

Bericht door Joannah »

Luther schreef:
ChristenConservatief schreef:
Gian schreef:
Faramir schreef:Als Wilders de MP wordt ...
Droom verder.
Ook hier is demonisering zonder goede argumenten aan de orde van de dag, zie ik. :)
Nou, dat is geen demonisering, maar gewoon nuchter zakelijk de feiten. Wilders zal nooit premier van Nederland worden. Dat is zo klaar als een klontje. Dat zullen anderen partijen nooit laten gebeuren. En zeer terecht!
Maar niet democratisch.
In een democratie respecteer je nl de resultaten van een verkiezingsuitkomst,
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gian

Bericht door Gian »

Gelieve niet het stuk van Cohen te quotten :oO
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
parsifal

Bericht door parsifal »

Joannah schreef:
Luther schreef:
ChristenConservatief schreef: Ook hier is demonisering zonder goede argumenten aan de orde van de dag, zie ik. :)
Maar niet democratisch.
En dat zou bijvoorbeeld betekenen dat als SP, GL en PvdA alledrie 35 zetels halen en PVV 45, dat Wilders premier moet worden?
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gian

Bericht door Gian »

Joannah schreef: In een democratie respecteer je nl de resultaten van een verkiezingsuitkomst,
Ik respecteer deze vorm van democratie niet, dus al helemaal niet een evt. uitkomst.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Joannah

Bericht door Joannah »

Gian schreef:
Joannah schreef: In een democratie respecteer je nl de resultaten van een verkiezingsuitkomst,
Ik respecteer deze vorm van democratie niet, dus al helemaal niet een evt. uitkomst.
Het is ook geen democratie, maar een schijndemocratie.En met de EU die boven ons staat zullen we daar steeds meer van merken.
De analfabetische importbruidjes weren door economische apartheid toe te passen op de "importeurs", is b.v. niet langer toegestaan volgens de EU.
Foei, Nederland!
Een mp die , wetende dat zijn volk ergens NEE tegen zegt, en vervolgens een JA er door duwt, mag ook weing democratisch genoemd worden.
Of 's werelds "beste burgemeester" daar nog verandering in zal brengen...ben bang van niet.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Marie-Henriëtte

Bericht door Marie-Henriëtte »

Joannah schreef: Of 's werelds "beste burgemeester" daar nog verandering in zal brengen...ben bang van niet.
In ieder geval draagt Cohen het land Israël een warm hart toe en staat ook achter dit land. Daar mogen wij wel blij mee zijn als hij onze mogelijke Premier wordt. Mijn sympathie heeft hij wel een beetje. Als ik moest kiezen tussen Balkenende, Wilders, Pechtold of Cohen, dan wens ik de laatste man een voortreffelijke overwinning toe.

Maar wie weet veranderd er nog veel de komende weken.
Rens

Bericht door Rens »

parsifal schreef:
Joannah schreef:
Luther schreef:
ChristenConservatief schreef: Ook hier is demonisering zonder goede argumenten aan de orde van de dag, zie ik. :)
Maar niet democratisch.
En dat zou bijvoorbeeld betekenen dat als SP, GL en PvdA alledrie 35 zetels halen en PVV 45, dat Wilders premier moet worden?
ténzij er een cordon sanitair wordt gevormd, en de genoemde partijen zij aan zij een regering gaan vormen.............exit Wilders
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Joannah schreef:
Luther schreef: Nou, dat is geen demonisering, maar gewoon nuchter zakelijk de feiten. Wilders zal nooit premier van Nederland worden. Dat is zo klaar als een klontje. Dat zullen anderen partijen nooit laten gebeuren. En zeer terecht!
Maar niet democratisch.
Je stemt niet op een coalitie.
Als Wilders met 30 zetels de grootste wordt, zou je ook kunnen zeggen dat hij 120 zetels niet heeft behaald; dan is het even democratisch om hem juist in de oppositie te zetten.
Verder snapt iedereen dat je in Nederland compromissen moet sluiten, en dat je enigszins verstandige taal moet uitslaan. Beide ontbreken geheel bij Wilders, m.n. de compromisbereidheid.
Faramir

Bericht door Faramir »

Luther schreef: Verder snapt iedereen dat je in Nederland compromissen moet sluiten, en dat je enigszins verstandige taal moet uitslaan. Beide ontbreken geheel bij Wilders, m.n. de compromisbereidheid.
Toch heeft Wilders laatst kenbaar gemaakt dat over alles te praten viel (behalve de pensioenleeftijd van 65).
In een interview met De Telegraaf geeft PVV-voorman Geert Wilders aan dat de AOW wat hem betreft op 65-jarige leeftijd blijft ingaan. Dat is het enige breekpunt bij een eventuele samenwerking met andere partijen, zo zegt hij in het dagblad.
http://www.fx.nl/artikel/6319/Wilders+6 ... fault.aspx
'Dit geloof dat wij van de kerk ontvangen hebben, bewaren wij met zorg; als een kostbare inhoud in een goed vat bewaard, wordt dit geloof onder de werking van de heilige Geest telkens weer jong en verjongt het ook het vat waarin het zit'.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Faramir schreef:
Luther schreef: Verder snapt iedereen dat je in Nederland compromissen moet sluiten, en dat je enigszins verstandige taal moet uitslaan. Beide ontbreken geheel bij Wilders, m.n. de compromisbereidheid.
Toch heeft Wilders laatst kenbaar gemaakt dat over alles te praten viel (behalve de pensioenleeftijd van 65).
In een interview met De Telegraaf geeft PVV-voorman Geert Wilders aan dat de AOW wat hem betreft op 65-jarige leeftijd blijft ingaan. Dat is het enige breekpunt bij een eventuele samenwerking met andere partijen, zo zegt hij in het dagblad.
http://www.fx.nl/artikel/6319/Wilders+6 ... fault.aspx
Ja, mooie woorden, maar wat betekent dat? Dat hij nooit met rechts kan regeren omdat die de pensoienleeftijd naar 67 willen (en terecht!); over de andere dingen willen linkse partijen niet onderhandelen. Hij zich zich dus heel slim neergezet op een positie, waardoor hij nooit hoeft te regeren.
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

Vandaag in het Nederlands Dagblad. De glossy Job.

http://twitdoc.com/c/9veyhz
BJD

Bericht door BJD »

Wilhelm schreef:Vandaag in het Nederlands Dagblad. De glossy Job.

Ik denk dat Wilhelm een jongere is, nog vol jeugdig vuur en toekomstverwachting, en nog weinig licht.
Als dat zo is kan ik hem wel snappen.

Maar als de ernst tot je doordringt zal je er niet om kunnen lachen.

:langue :langue :haha :haha :haha
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

BJD schreef:
Wilhelm schreef:Vandaag in het Nederlands Dagblad. De glossy Job.

Ik denk dat Wilhelm een jongere is, nog vol jeugdig vuur en toekomstverwachting, en nog weinig licht.
Als dat zo is kan ik hem wel snappen.

Maar als de ernst tot je doordringt zal je er niet om kunnen lachen.

Je hebt gelijk, excuses voor deze misstap..
Ik denk dat je DIA net voor was ;)
Plaats reactie