Het papieren RD... Hoe lang nog?
Re: Het papieren RD... Hoe lang nog?
http://www.kranten.com/
hier is zoveel te vinden dat het niet nodig is om een abbonnement te nemen op welke krant dan ook
hier is zoveel te vinden dat het niet nodig is om een abbonnement te nemen op welke krant dan ook
Bij ons gaat ie er naar alle waarschijnlijkheid uit.. we lezen m digitaal..
en anders haal ik m nog wel ff bij mn ouders.
Krant eruit.. veel centen erbij!
Hoewel we het wel weer fijn vinden dat er een fatsoenlijke krant ligt waar de kinderen met een gerust hart in kijken kunnen..
dus ja..
we overwegen..
Hoewel we het wel weer fijn vinden dat er een fatsoenlijke krant ligt waar de kinderen met een gerust hart in kijken kunnen..
dus ja..
we overwegen..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:Bij ons gaat ie er naar alle waarschijnlijkheid uit.. we lezen m digitaal..
dus ja..
we overwegen..
tegen de tijd dat je kids de krant interessant vinden kan je hem toch weer nemen?
hier lezen ze amper de krant
Ons Jetje vindt de krant al interessant..helma schreef:henriët schreef:Bij ons gaat ie er naar alle waarschijnlijkheid uit.. we lezen m digitaal..
dus ja..
we overwegen..
tegen de tijd dat je kids de krant interessant vinden kan je hem toch weer nemen?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wij gaan hem waarschijnlijk ook opzeggen, mijn man leest de krant van zijn werk, en koopt er in het weekend meestal een krant bij...en mijn dochters en ik zelf lezen eigenlijk alleen de familieberichten, en verder alles digitaal of journaal...helma schreef:henriët schreef:Bij ons gaat ie er naar alle waarschijnlijkheid uit.. we lezen m digitaal..
dus ja..
we overwegen..
Is hij leraar of ambtenaar?Orchidee schreef:mijn man leest de krant van zijn werk,

Geen van de 2Tiberius schreef:Is hij leraar of ambtenaar?Orchidee schreef:mijn man leest de krant van zijn werk,

http://www.dekker.ws/
-
Wij lezen de krant vanaf het eerste begin en dat willen wij blijven doen. Ik mis lange doorwrochte artikelen zoals in Trouw. De grote foto in het nieuwe katern mag van mij vervangen worden door een goed artikel.
Een digitaal abonnement vind ik geen goed alternatief, wij hebben zo'n abonnement op het ND sinds een half jaar, maar ik vervang dit door de papieren krant, die gaat toch boven alles.
Een digitaal abonnement vind ik geen goed alternatief, wij hebben zo'n abonnement op het ND sinds een half jaar, maar ik vervang dit door de papieren krant, die gaat toch boven alles.
Die mening hadden mijn ouders ook!Toeschouwer schreef:Wij lezen de krant vanaf het eerste begin en dat willen wij blijven doen. Ik mis lange doorwrochte artikelen zoals in Trouw. De grote foto in het nieuwe katern mag van mij vervangen worden door een goed artikel.
Mijn vader had zelfs obligaties, om het RD toen op te starten.
Maar sinds mijn vader 5 jaar geleden is overleden, gaat de krant 9 van de 10 x, ongelezen bij het oud papier...
Dus nu heeft m'n moeder dan toch maar besloten, om het abonnement op te zeggen, want zij leest hem nooit!
Jammer voor degene die zich er toen voor ingezet hebben om een "EIGEN" krant op te richten, maar zo gaan dingen soms...
Wordt je dan niet onwillekeurig gevoerd in een bepaalde manier van denken(denk aan de glijbaan)!?Luther schreef:Komt dat omdat je gewoon geen krantenlezer bent, of zou je graag iets veranderd zien bij het RD?albion schreef:Ik heb een e-paper, maar ik kan beter stoppen want door de weeks lees ik de krant nooit. Alleen vrijdag en zaterdag (even vluchtig) als het in de bus valt.
Sterker nog, Elsevier is 200 euro per jaar maar daarin staat zo vreselijk veel nieuws, achtergronden, interviews en dat helemaal in kleur! Het is maar net wat je het waard vind...memento schreef:Elsevier is ook duur: 150 EUR per jaar...Mister schreef:De nieuwe tabloid bijlage is een verdrietig dun exemplaartje. Maak daar nu eens werk van! Ook dit jaar blijft dus Elsevier nog maar even...
Het geheim van je leven waardevol te maken, bestaat erin te geloven dat het dat is...
Dit topic lezende moet het RD rekening houden met een forse daling van het abonneebestand.
Als het RD verdwijnt, lijkt me dit ook geen goede zaak.
Of ze moeten wat met de genoemde kritiek doen. 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ze kunnen altijd nog fuseren met het ND.jvdg schreef:Dit topic lezende moet het RD rekening houden met een forse daling van het abonneebestand.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Gian schreef:Ze kunnen altijd nog fuseren met het ND.jvdg schreef:Dit topic lezende moet het RD rekening houden met een forse daling van het abonneebestand.