de rest van de Veluwe niet, neeGijs83 schreef:Misschien was Helma er wel! Die ziet er wel 'refo-achtig' uit!refo schreef:We zijn vanmiddag poolshoogte wezen nemen.
Het was enorm druk. Er leken wel tien meetings tegelijk aan de gang.
(Er viel overigens een hoge refo-dichtheid waar te nemen. )
MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
Re: MEETING DV ZA. 13 JUNI '09 --- hartelijk welkom---
~~Soli Deo Gloria~~
- zusterelly
Hendrikus schreef:de rest van de Veluwe niet, neeGijs83 schreef:Misschien was Helma er wel! Die ziet er wel 'refo-achtig' uit!refo schreef:We zijn vanmiddag poolshoogte wezen nemen.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Gijs83 schreef:Misschien was Helma er wel! Die ziet er wel 'refo-achtig' uit!refo schreef:We zijn vanmiddag poolshoogte wezen nemen.
nee, ik was wandelen op de Grebbeberg...super!!
Ja, eigenlijk wel! Ik denk dat als ze zien, dan denkt men altijd: o ja, dat is vast een refo! Zodra en dame een broek of zoiets gaat aantrekken of er verder heel modern uitziet, dan denk daar (niet zo gauw) aan, toch?helma schreef:Gijs83 schreef:Misschien was Helma er wel! Die ziet er wel 'refo-achtig' uit!refo schreef:We zijn vanmiddag poolshoogte wezen nemen.
![]()
is dat een compliment Gijs
![]()
Nou, al dat moderne gedoe...Gijs83 schreef: Ja, eigenlijk wel! Ik denk dat als ze zien, dan denkt men altijd: o ja, dat is vast een refo! Zodra en dame een broek of zoiets gaat aantrekken of er verder heel modern uitziet, dan denk daar (niet zo gauw) aan, toch?

~~Soli Deo Gloria~~
dan kan je je toch deerlijk vergissen. Een van mijn familieleden ziet er super degelijk uit, maar was jaren geleden toch diaken in de hervormde kerk (PKN)(vrouwelijk). Ze zegt zelf ook dat de mensen zich vergissen in haar uiterlijk. Staartjes rond het hoofd, degelijke schoenen, rok en blouse aan. Maar zeer zeker geen refo.Gijs83 schreef:Ja, eigenlijk wel! Ik denk dat als ze zien, dan denkt men altijd: o ja, dat is vast een refo! Zodra en dame een broek of zoiets gaat aantrekken of er verder heel modern uitziet, dan denk daar (niet zo gauw) aan, toch?helma schreef:Gijs83 schreef:Misschien was Helma er wel! Die ziet er wel 'refo-achtig' uit!refo schreef:We zijn vanmiddag poolshoogte wezen nemen.
![]()
![]()
Terwijl hier in Zeeland heel wat meisjes in een lange broek rondlopen behorend bij de OGG; GG of HHK. De vlieger gaat dus niet op.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
jammer dat er dan geen echte refomannen te ontwaren zijn... of hebben we daar ook al uiterlijke kenmerken voor vastgesteld?Gijs83 schreef:Ja, eigenlijk wel! Ik denk dat als ze zien, dan denkt men altijd: o ja, dat is vast een refo! Zodra en dame een broek of zoiets gaat aantrekken of er verder heel modern uitziet, dan denk daar (niet zo gauw) aan, toch?helma schreef:Gijs83 schreef:Misschien was Helma er wel! Die ziet er wel 'refo-achtig' uit!refo schreef:We zijn vanmiddag poolshoogte wezen nemen.
![]()
![]()
Netjes gekapte haren, scheiding in het midden en in het nette of sportieve pak...?????Zita schreef:jammer dat er dan geen echte refomannen te ontwaren zijn... of hebben we daar ook al uiterlijke kenmerken voor vastgesteld?Gijs83 schreef: Ja, eigenlijk wel! Ik denk dat als ze zien, dan denkt men altijd: o ja, dat is vast een refo! Zodra en dame een broek of zoiets gaat aantrekken of er verder heel modern uitziet, dan denk daar (niet zo gauw) aan, toch?
op zondag misschien wel, maar middenin de week niet...Zita schreef:jammer dat er dan geen echte refomannen te ontwaren zijn... of hebben we daar ook al uiterlijke kenmerken voor vastgesteld?
~~Soli Deo Gloria~~
misschien door een kort jackje????Hendrikus schreef:op zondag misschien wel, maar middenin de week niet...Zita schreef:jammer dat er dan geen echte refomannen te ontwaren zijn... of hebben we daar ook al uiterlijke kenmerken voor vastgesteld?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
nee, met een korte broek zomers.Rens schreef:misschien door een kort jackje????Hendrikus schreef:op zondag misschien wel, maar middenin de week niet...Zita schreef:jammer dat er dan geen echte refomannen te ontwaren zijn... of hebben we daar ook al uiterlijke kenmerken voor vastgesteld?
Refomannen zijn heel wel te herkennen. Maar er zijn geen voorschriften voor. Zodat er ook mannen zijn die zich 'refo' menen te zijn er toch werelds uitzien. Met strak t-shirt en harige blote benen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:Refomannen zijn heel wel te herkennen. Maar er zijn geen voorschriften voor. Zodat er ook mannen zijn die zich 'refo' menen te zijn er toch werelds uitzien. Met strak t-shirt en harige blote benen.
Hihi
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Maa gelukkig herken je ze toch. Door de vrouwen om ze heen.
--------------
als ze toch geen vrouwen haddenrefo schreef:Maa gelukkig herken je ze toch. Door de vrouwen om ze heen.