McCain of Obama?

hmprff

Re: McCain of Obama?

Bericht door hmprff »

Bonny schreef:
hmprff schreef:
Bonny schreef:
Volgens mij gaat het al jaren niet meer om standpunten bij verkiezingen in de VS, maar om elkaar zo zwart mogelijk te maken.

:mdr :mdr :mdr
Voor die reactie was ik al bang toen ik het schreef, maar ik hoopte - tevergeefs- dat niemand hier zo flauw zou zijn ::please
ach, ik ben een beetje melig na anderhalf uur natuurkunde leren ;)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
BJD

Bericht door BJD »

Bonny schreef:
hmprff schreef:
Bonny schreef:
Volgens mij gaat het al jaren niet meer om standpunten bij verkiezingen in de VS, maar om elkaar zo zwart mogelijk te maken.

:mdr :mdr :mdr
Voor die reactie was ik al bang toen ik het schreef, maar ik hoopte - tevergeefs- dat niemand hier zo flauw zou zijn ::please
hoe noem je dat... inkoppertje
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

hmprff schreef:
ach, ik ben een beetje melig na anderhalf uur natuurkunde leren ;)
Dat is ook lang geen politieke aangelegenheid of toch wel?????????
Rens

Bericht door Rens »

Die mevrouw Palin is net een kat die in het nauw zit, en nu heel rare sprongen maakt om de catastrofe voor de Republikeinen nog te temperen., zo niet om te buigen in een voorsprong.

Persoonlijk vind ik het een engerd eerste klasse, en huiver bij het idee dat zij mogelijk President zal moeten worden bij een politiek voortijdig verscheiden van Mr. McCain.....

Nee, ik hou het op Mr. Obama, dat lijkt me de veiligste keuze voor Amerika én de rest van de wereld.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Mevrouw Palin gaat haar eigen weg, onafhankelijk van de plannen van McCain of haar Republikeinse adviseurs. Ze is populair bij een groot deel van de Republikeinen - niet in de laatste plaats vanwege conservatieve standpunten omtrent abortus. Ze gaat er al vanuit dat ze de nieuwe leider van de partij wordt, waardoor ze steeds verder haar eigen weg gaat in deze campagne. Ze werd in NOVA al vergeleken met Rita Verdonk. Wellicht dat die openlijke verwijdering tussen McCain en Palin de Republikeinen het Witte Huis gaat kosten.
The Groom's still waiting at the altar
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Nog 3 dagen en dan is het circus afgelopen en er word gevreesd dat de republikeinen niet alleen het Witte Huis verliezen maar over de volle breedte , zowel Nationaal als in de staten en countys. Er staat nogal wat op het spel. Er word ook voor een breuk in de partij gevreesd. Spannende tijden hier.
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Rens

Bericht door Rens »

Margriet schreef:Nog 3 dagen en dan is het circus afgelopen en er word gevreesd dat de republikeinen niet alleen het Witte Huis verliezen maar over de volle breedte , zowel Nationaal als in de staten en countys. Er staat nogal wat op het spel. Er word ook voor een breuk in de partij gevreesd. Spannende tijden hier.
waarom "wordt gevreesd" dat de Grand Old Party over de volle breedte verliest??
Moderatorbericht:
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Verliezen, dat wil je toch niet???
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Rens

Bericht door Rens »

Margriet schreef:Verliezen, dat wil je toch niet???
dus, JIJ vreest.....ik vermoed dat velen een verlies ingecalculeerd hebben na het optreden van Mvr. Palin en wat zij "heeft uitgespookt" in haar thuisstaat.....dat verdient niet bepaald "de schoonheidsprijs"
Moderatorbericht:
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Nou ik ben niet zon bangerd hoor! Mij lijkt het spannend als dat 2 partijen gedoe een beetje opengaat en er wat meer variatie komt! En het lijkt me heerlijk om de eerste gekleurde President van de USA mee te maken!! Ik ben Sarah haatzaaier zo zat
Rens

Bericht door Rens »

Margriet schreef:Nou ik ben niet zon bangerd hoor! Mij lijkt het spannend als dat 2 partijen gedoe een beetje opengaat en er wat meer variatie komt! En het lijkt me heerlijk om de eerste gekleurde President van de USA mee te maken!! Ik ben Sarah haatzaaier zo zat
wat meer een west-europese democratie ????

overigens ben ik geen Sarah-haatzaaier..........maar de eerlijkheid gebied toch om te stellen dat een aantal moves van haar in haar thuisstaat "niet de schoonheidsprijs verdienen"
Moderatorbericht:
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Ik bedoel Sarah de Haatzaaier. Ze heeft haar uiterste best gedaan Obama zo zwart mogelijk af te schilderen! Er werd uit het publiek geroepen Kill him, ze zei niets maar glimlachte. Ik vind dat je dat niet kunt maken!
Mccain zei er ook niets van , pas toen van alle kanten hier commentaar opkwam ( en zakken in de polls) werd het wat gematigder en wees McCain een dame terecht.
Rens

Bericht door Rens »

het begint nu écht spannend te worden....morgennacht is het dan zover....de amerikanen kiezen, wie zal the elected president worden??

weet iemand of het hele gebeuren ook op de radio te volgen is gedurende de nacht???
Moderatorbericht:
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

hmprff

Bericht door hmprff »

je kunt het op http://www.cnn.com volgens mij life volgen.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Plaats reactie