Wat is jouw hobby?
Re: Wat is jouw hobby?
Tekenen!! Eindelijk vandaag weer tijd gehad om weer een tekening te maken. Straks even af maken.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ik ben vorige week begonnen om 'persoonlijke' slingers te maken, om eens te kijken of 't wat was, heb ik er eerst 1 voor de afdeling van m'n werk gemaakt, met 'Welkom op Schutsluis'...Die is heel mooi geworden, nu ga ik er vast 1 voor m'n schoonzus en zus maken met 'Hoera .... is geboren'...Naam maak dan nog als de baby er is!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- MarthaMartha
'k heb een nieuwe hobby ontwikkeld....
knuffelen

knuffelen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-
esthervanbuuren
nou ehhhhh lezen, computeren, muziek en spinnen borduren enz enz enz tijd te kort
groet esther.
groet esther.
we blijven bedelaars dat is waar
- MarthaMartha
spinnen borduren?esthervanbuuren schreef:nou ehhhhh lezen, computeren, muziek en spinnen borduren enz enz enz tijd te kort
groet esther.
Jakkie, ik zou iets leukers bedenken.....
De andere kant van je kantoordeur inspecteren, bedoel je?MarthaMartha schreef:spinnen borduren?esthervanbuuren schreef:nou ehhhhh lezen, computeren, muziek en spinnen borduren enz enz enz tijd te kort
groet esther.
- MarthaMartha
Tiberius schreef:De andere kant van je kantoordeur inspecteren, bedoel je?MarthaMartha schreef:spinnen borduren?esthervanbuuren schreef:nou ehhhhh lezen, computeren, muziek en spinnen borduren enz enz enz tijd te kort
groet esther.
Als borduren een hobby is en je t echt leuk vindt, kan het best leuk zijn!MarthaMartha schreef:spinnen borduren?esthervanbuuren schreef:nou ehhhhh lezen, computeren, muziek en spinnen borduren enz enz enz tijd te kort
groet esther.
Dus.
Maargoed, smaken verschillen.
- MarthaMartha
borduren wel, maar dan bloemen en leuke taferelen..... geen spinnen... brrrrjudith schreef:Als borduren een hobby is en je t echt leuk vindt, kan het best leuk zijn!MarthaMartha schreef:spinnen borduren?esthervanbuuren schreef:nou ehhhhh lezen, computeren, muziek en spinnen borduren enz enz enz tijd te kort
groet esther.
Dus.
MarthaMartha schreef:borduren wel, maar dan bloemen en leuke taferelen..... geen spinnen... brrrrjudith schreef:Als borduren een hobby is en je t echt leuk vindt, kan het best leuk zijn!MarthaMartha schreef:spinnen borduren?esthervanbuuren schreef:nou ehhhhh lezen, computeren, muziek en spinnen borduren enz enz enz tijd te kort
groet esther.
Dus.
ik denk dat esther achter een spinnewiel zit.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Heej, das ook mijn hobby. Hoe vaak train jij in de week?MarthaMartha schreef:'k heb een nieuwe hobby ontwikkeld....
knuffelen

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Muziek, spinnen en borduren! Je spint wol, maak je dan ook iets van die wol of is het voor de verkoop?esthervanbuuren schreef:nou ehhhhh lezen, computeren, muziek en spinnen borduren enz enz enz tijd te kort
groet esther.
creatief figuur dus
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Mijn niet serieuze openingszin als ik een melige bui had was:
Hoi, ik ben Marnix en mijn hobby's zijn winkelen en paardrijden. Deed het altijd goed bij de dames
Hoi, ik ben Marnix en mijn hobby's zijn winkelen en paardrijden. Deed het altijd goed bij de dames
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:Mijn niet serieuze openingszin als ik een melige bui had was:
Vandaag wezen skaten... Was echt heerlijk!!!