Ja, ja, denkterom!!henriët schreef:@ martha..
pas op wat je zegt....
anders.....![]()
dus neem je woorden trug meid...

Ja, ja, denkterom!!henriët schreef:@ martha..
pas op wat je zegt....
anders.....![]()
dus neem je woorden trug meid...
OkéMarthaMartha schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikke niet ....
"vergeten... jaja staat wel in mijn agenda....."
klinkt best sukkelig toch?
was grapje, maar dat had je wel begrepen toch... ik werd zó uitgedaagd....Ariene schreef:
Oké
één foutje...
Maar jij begint gelijk over "sukkels bij de CGK"
![]()
![]()
![]()
(Er zijn nl ook nog héle slimme mensen bij de CGK......ik bijvoorbeeld.)
Ariene schreef:ooh gelukkig!!!
Ik wilde al...
ik begreep het best hoor!!
lastig hè, die lange en korte ei? Geweide, zeide...-DIA- schreef:aan de zeide van -
Hendrikus schreef:lastig hè, die lange en korte ei? Geweide, zeide...-DIA- schreef:aan de zeide van -
ie snapt 'tMargriet schreef:Dat is toch voor iemand , die Twents kan eenvoudig. Als er in het Twents ie van gemaakt wordt is het ij , anders ei.
Maar wie praat er tegenwoordig nu nog Twents?Hendrikus schreef:ie snapt 'tMargriet schreef:Dat is toch voor iemand , die Twents kan eenvoudig. Als er in het Twents ie van gemaakt wordt is het ij , anders ei.
DIA toch, je moet nodig op inburgeringscursus-DIA- schreef:Maar wie praat er tegenwoordig nu nog Twents?Hendrikus schreef:ie snapt 'tMargriet schreef:Dat is toch voor iemand , die Twents kan eenvoudig. Als er in het Twents ie van gemaakt wordt is het ij , anders ei.
In mijn hele omgeving NIEMAND, alleen mijn moeder...
Regelmatig kanselruil binnen deze kerken. Alleen dan in doordeweekse diensten met etiketten als GBS,SGP,Adullam,MBUMA enz.-DIA- schreef:Over de muren heen...
Verder: GG, OGGiN, en GGiN... Een kanselruil zie ik ook zo nog niet plaatshebben. Maar toch is er DWARS DOOR DIE KERKVERBANDEN HEEN wel degelijk een GEESTELIJKE EENHEID...
-DIA-