Wat zij waard is kan ik niet uitdrukken................laat staan betalen.helma schreef:is ze zo weinig waard dan??fluitje schreef:Die niet te duur zijn als ik een bosje koop voor mijn vrouw.

Wat zij waard is kan ik niet uitdrukken................laat staan betalen.helma schreef:is ze zo weinig waard dan??fluitje schreef:Die niet te duur zijn als ik een bosje koop voor mijn vrouw.
gelukkig! en ze waardeert vast je wekelijks bosje bloemenfluitje schreef:Wat zij waard is kan ik niet uitdrukken................laat staan betalen.helma schreef:is ze zo weinig waard dan??fluitje schreef:Die niet te duur zijn als ik een bosje koop voor mijn vrouw.
Eeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhelma schreef: gelukkig! en ze waardeert vast je wekelijks bosje bloemen
waarom zou het perse een verrassing moeten zijn? Mag best een gewoonte zijn hoor, vrouwen vinden 'gewoontes' vaak best leukfluitje schreef:Eeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhelma schreef: gelukkig! en ze waardeert vast je wekelijks bosje bloemen
Het moet geen gewoonte worden hé. Anders is het geen verrassing meer.
1x per jaar is ook regelmatig, toch?
SUPER!!!, maar wel meer dan 1 x per jaar hoop ik... anders trek ik super weer in....fluitje schreef:Wat zij waard is kan ik niet uitdrukken................laat staan betalen.helma schreef:is ze zo weinig waard dan??fluitje schreef:Die niet te duur zijn als ik een bosje koop voor mijn vrouw.
Martha Martha!MarthaMartha schreef:
jvdg schreef:Martha Martha!MarthaMartha schreef:
Deze introvertie verbaast mij......
Uuh.. als ik naar die namen kijk ben ik snel uitgepraat anders..-DIA- schreef:Ik ben helemaal een bloemengek...
Bloemen... om er een paar te noemen:
Achillea filipendulina (Asteraceae)
Ajuga reptans (Lamiaceae)
Viola odorata (Violaceae)
Sedum spectabile (Crassulaceae)
enz. enz. enz.
Over bloemen raak je niet uitgepraat!
-DIA-
Als je je serieus voor bloemen (planten) interesseert zul je de Latijnse namen wel een beetje moeten kennen. De Nederlandse namen (met name van tuin- en kamerplanten) zijn vaak fantasienamen, en hebben verder geen betekeis. De namen kunnen bovendien bij verschillende kwekerijen zelfs onderling verschillen.Jongere schreef:Uuh.. als ik naar die namen kijk ben ik snel uitgepraat anders..-DIA- schreef:Ik ben helemaal een bloemengek...
Bloemen... om er een paar te noemen:
Achillea filipendulina (Asteraceae)
Ajuga reptans (Lamiaceae)
Viola odorata (Violaceae)
Sedum spectabile (Crassulaceae)
enz. enz. enz.
Over bloemen raak je niet uitgepraat!
-DIA-Heb geen idee hoe ze eruit zien.
Dat ben ik met je eens Rens, lelie"s en rozen maar dan liefst de kleur roze. Alleen zou ik er nog eentje aan toevoegen nml. de protea ( zuid-afrikaanse bloem). Blijft wel enkele maanden mooi.Rens schreef:Lelie's in alle schakeringen, net als rozen, een beetje blasé misschien, maar dat vind ik écht schitterende bloemen.