daar heeft hij niks voor gemaakt...Lassie schreef:4 en 5 mei moeten nog komen...

daar heeft hij niks voor gemaakt...Lassie schreef:4 en 5 mei moeten nog komen...
Ik moest vanmorgen ook even voor lange jongen spelenMarthaMartha schreef:Hij hangt alweer....
de derde voorbijganger was lang genoeg....
een man uit een gezinsvervangend tehuis, hij vond het nog wel leuk ook.
'k hoefde alleen het trapje maar goed vast te houden.
Nu vanavond weer staan wachten op een 'lange' die hem eruit wil halen.
Nou, je leest 't, vanavond even bij MM langs, langeGijs83 schreef:Ik moest vanmorgen ook even voor lange jongen spelen
Als je die wel zou zien, zou ik je willen vragen me even te bellenZita schreef:heb net mijn zwagertje aan zijn t-shirt vastgehouden terwijl hij in de dakgoot zat om de vlag vast te zetten. Lange jongens van meer dan drie meter lengte waren nog niet langsgekomen
caprice, je hebt wat gemist!caprice schreef:Nee, dat is niet arm, maar dat arme duidt op het ontbreken van het eeuwigheidsperspectief.Rens schreef:hoezó "heel arme" toespraken?caprice schreef:(waar trouwens toch alleen maar zulke arme, ja, heel arme toespraken worden gehouden).
er wordt herdacht dat tientallen miljoenen mensen slachtoffer werden vanwege het gruwelijke oorlogsgeweld in de jaren '38 - '45, en in de zovele vredes-operaties...stilgestaan bij het lijden en het leed van zovelen die de oorlog(en) hebben mogen overleven....is dát árm??
Er staat niet bij of de stemmers van 'onze gezindte' zijn.Gijs83 schreef:Als het goed is kan er niet meer op de poll gestemd, want ik heb hem t/m vandaag laten lopen. Tijd om een conclusie te trekken. Het eerste wat mij opvalt is dat nog best veel mensen in onze gezindte geen vlag hebben. Is dat toevallig of...
Als het goed is kunnen alleen degenen die lid zijn deelnemen aan polls.refo schreef:Er staat niet bij of de stemmers van 'onze gezindte' zijn.Gijs83 schreef:Als het goed is kan er niet meer op de poll gestemd, want ik heb hem t/m vandaag laten lopen. Tijd om een conclusie te trekken. Het eerste wat mij opvalt is dat nog best veel mensen in onze gezindte geen vlag hebben. Is dat toevallig of...
1. Thuiswonende jeugdGijs83 schreef:Als het goed is kan er niet meer op de poll gestemd, want ik heb hem t/m vandaag laten lopen. Tijd om een conclusie te trekken. Het eerste wat mij opvalt is dat nog best veel mensen in onze gezindte geen vlag hebben. Is dat toevallig of...