o nee...dan ga ik raden wie... :mrgreen:melissa schreef:ik lekker wel........:
maar ik zeg niet wie.........![]()
fliefd, verloofd, getrouwd
je bedoelt zeker die ......kareljudith schreef:de naam begint meteen....K :mrgreen:melissa schreef:raad maar..........judith schreef:o nee...dan ga ik raden wie... :mrgreen:melissa schreef:ik lekker wel........:
maar ik zeg niet wie.........![]()
![]()
weet je tog lekker niet........

nou NEVER!!!!!!!!!!!!!!!

Never en nooit :roll: :roll: :roll: :roll:melissa schreef:je bedoelt zeker die ......kareljudith schreef:de naam begint meteen....K :mrgreen:melissa schreef:raad maar..........judith schreef: o nee...dan ga ik raden wie... :mrgreen:![]()
weet je tog lekker niet........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou NEVER!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
'k ben wel benieuwd, zo'n stevige Friese boerin? :mrgreen: :mrgreen:Rens schreef:dat zal ik maar niet doen..........dan vliegen alle kippen en hanen als dollen door het hok heen..............BJD schreef:Dat heb je snel voor elkaar in dat Friese modderbad :mrgreen: Verklaar je naderRens schreef: [
en voor mij geldt sedert kort optie 1.................. :mrgreen:
'n Boerin zou nog wel gaan...BJD schreef:'k ben wel benieuwd, zo'n stevige Friese boerin? :mrgreen: :mrgreen:Rens schreef:dat zal ik maar niet doen..........dan vliegen alle kippen en hanen als dollen door het hok heen..............BJD schreef:Dat heb je snel voor elkaar in dat Friese modderbad :mrgreen: Verklaar je naderRens schreef: [
en voor mij geldt sedert kort optie 1.................. :mrgreen:
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
ik denk dat Refo met z'n puntjes ná zijn zin de spijker op z'n kop slaat.refo schreef:'n Boerin zou nog wel gaan...BJD schreef:'k ben wel benieuwd, zo'n stevige Friese boerin? :mrgreen: :mrgreen:Rens schreef:dat zal ik maar niet doen..........dan vliegen alle kippen en hanen als dollen door het hok heen..............BJD schreef: Dat heb je snel voor elkaar in dat Friese modderbad :mrgreen: Verklaar je nader
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Aha.. dan zou ik wel eens zo'n haan kunnen worden..Rens schreef:ik denk dat Refo met z'n puntjes ná zijn zin de spijker op z'n kop slaat.refo schreef:'n Boerin zou nog wel gaan...BJD schreef:'k ben wel benieuwd, zo'n stevige Friese boerin? :mrgreen: :mrgreen:Rens schreef: dat zal ik maar niet doen..........dan vliegen alle kippen en hanen als dollen door het hok heen..............
Aha.. dan zou ik wel eens zo'n haan kunnen worden.. :mrgreen:Rens schreef:ik denk dat Refo met z'n puntjes ná zijn zin de spijker op z'n kop slaat.refo schreef:'n Boerin zou nog wel gaan...BJD schreef:'k ben wel benieuwd, zo'n stevige Friese boerin? :mrgreen: :mrgreen:Rens schreef: dat zal ik maar niet doen..........dan vliegen alle kippen en hanen als dollen door het hok heen..............