yep, van eendjes die net uit het ei zijn, tot roofvogels aan toe....en die laatsten zijn vrij heftig om te verzorgen....jan03 schreef:Vogels van allerlei pluimage??Rens schreef:dierenverzorger in een vogel- en hondenopvangcentrum
wat voor werk doe jij?
Re: wat voor werk doe jij?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ik werk bij de lekkerste frietjesfabriek van nederland
Ik zit op customer service/transport en verzorg alle orders voor de Nederlandse markt.
Leuk en afwisselend werk

Ik zit op customer service/transport en verzorg alle orders voor de Nederlandse markt.
Leuk en afwisselend werk

- Bert Mulder
- Contacteer:
Heb een accountants kantoor
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ben kwaliteitsbewaker bij een grote accountantsorganisatie.
Een soort moederator, zeg maar.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Dat heet toch compliance officer tegenwoordig?refo schreef:Ben kwaliteitsbewaker bij een grote accountantsorganisatie.
Dat zou zomaar kunnen: ik heb ze nog niet allemaal geproefd.Droelie schreef:Ik werk bij de lekkerste frietjesfabriek van nederland![]()

ik ben (nog steeds) parttime winkelmedewerker bij
's lands Grootste Kruidenier...
's lands Grootste Kruidenier...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- JolandaOudshoorn
ben huismanager en oppasmoeder en vrijwilliger op school en in het jeugdwerk en vriendin 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik ook niet, ben ik ook nog wel een poosje bezig voordat ik ze allemaal gehad hebTiberius schreef:Dat zou zomaar kunnen: ik heb ze nog niet allemaal geproefd.Droelie schreef:Ik werk bij de lekkerste frietjesfabriek van nederland![]()

Op dit moment zou ik het niet weten.
- Jean le Fontain
- Contacteer:
Accountant bij een van de big four kantoren.
Nee, dat is een saaie baan.Auto schreef:Dat heet toch compliance officer tegenwoordig?refo schreef:Ben kwaliteitsbewaker bij een grote accountantsorganisatie.
Een soort moderator, zeg maar.
Voor de jaarrekeningen verzonden mogen worden moet mijn paraaf 'erop'.
Ik ga vooraf na of alle regelgeving is nageleefd. Interne en exteren, inclusief verslaggevingsvoorschriften.
Door een mix van
a) gebrek aan accountants
b) werkdruk bij assistenten (vlugvlug)
c) gebrek aan dossierkennis door personeelsverloop
d) gebrek aan kennis bij accountants
e) domme fouten
f) we hebben het altijd zo gedaan, dus die papierwinkel doe ik niet
g) kopiëren van het dossier van vorig jaar ipv eigen onderzoek of gewoon 'nadenken'
h) geen zin in werk 'wat geen zin heeft' (dat maak ik wel uit)
i)etc
deugen dossiers en rapporten soms niet.
Ik help mee voorkomen dat die rapporten pas uitgebracht worden als alles in orde is.
--------------
Leraar VO
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
I'm a nurse! 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Verzorging en Opvoedkunde???Luther schreef:Leraar VO

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)