Leuk. Succes Judith!uitgeworpen schreef:Wist je dat...Judith donderdagavond moet fluiten in fluitensemble
in Petrakerk Veenendaal?
Het is een kerstuitvoering van de muziekschool. Dus er zijn nog veel meer instrumenten te beluisteren. Piano, klarinet, viool...
Er is ook een barokensemble.
Wie in de buurt woont...
Wist je dat ...[6]
jah, Thanks, gaat wel lukken denk ik...ik heb er zin in!wim schreef:Leuk. Succes Judith!uitgeworpen schreef:Wist je dat...Judith donderdagavond moet fluiten in fluitensemble
in Petrakerk Veenendaal?
Het is een kerstuitvoering van de muziekschool. Dus er zijn nog veel meer instrumenten te beluisteren. Piano, klarinet, viool...
Wie in de buurt woont...
- JolandaOudshoorn
Ben je weer een beetje ontdooit? Ik ben nog niet echt buiten geweest, maar alleen het naar buiten kijken...brrrrr.judith schreef:...dat ik bijna naar school ga....![]()
...en dat het vriest................. 8) 8)
....en dat ik eignenlijk nie zo heel veel zin heb om te gaan...
....maar dat ik toch wel ga natuurlijk!!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
jaah, kben al weer ondooit..gelukkig...wat een kou zeg!!JolandaOudshoorn schreef:Ben je weer een beetje ontdooit? Ik ben nog niet echt buiten geweest, maar alleen het naar buiten kijken...brrrrr.judith schreef:...dat ik bijna naar school ga....![]()
...en dat het vriest................. 8) 8)
....en dat ik eignenlijk nie zo heel veel zin heb om te gaan...
....maar dat ik toch wel ga natuurlijk!!!
Maar ik moe wel naar school he!!!
Jah, als je naar buiten kijkt krijg je et er koud van he?

maarre...volgende week heb ik gelukkig... lekkr vakantie...

leuk juut!!uitgeworpen schreef:Wist je dat...Judith donderdagavond moet fluiten in fluitensemble
in Petrakerk Veenendaal?
Wie in de buurt woont...

heb je 'm niet eens opgevoerd??? 45 is ook niet al te veel, 60 moet makkelijk haalbaar zijn........mentos schreef: met de bmb.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
dat zal best jah!!!mentos schreef:leuk juut!!uitgeworpen schreef:Wist je dat...Judith donderdagavond moet fluiten in fluitensemble
in Petrakerk Veenendaal?
Wie in de buurt woont...suc6!!
maar veenendaal is een beetje te ver om ff met de bmb heen te rijden...
![]()
Hé, Juut heel veel succes toegewenst.uitgeworpen schreef:Wist je dat...Judith donderdagavond moet fluiten in fluitensemble
in Petrakerk Veenendaal?
Wie in de buurt woont...
Leg je hart en je ziel in het spel tot eer van God!!
Kijk goed of ze er gratis pennen hebben!mentos schreef:...ik donderdag een meeloopdag ga doen bij de UU?
...ik benieuwd ben of iemand van jullie daar ook rondloopt?
...ik die natuurlijk wel wil ontmoeten ?
Enne.. uiteindelijk hoop ik natuurlijk dat je voor Leiden gaat kiezen. De oudste (en beste) uni van Nederland!
Volgens welk van de tig onderzoeken :roll:Jongere schreef:Kijk goed of ze er gratis pennen hebben!mentos schreef:...ik donderdag een meeloopdag ga doen bij de UU?
Enne.. uiteindelijk hoop ik natuurlijk dat je voor Leiden gaat kiezen. De oudste (en beste) uni van Nederland!

Geen stad is mooier, geen uni is beter, en geen CSFR is prachtiger dan in Utrecht...Jongere schreef:Kijk goed of ze er gratis pennen hebben!mentos schreef:...ik donderdag een meeloopdag ga doen bij de UU?