Mooi land he!!jvdg schreef:Het aardige met die scandinavische talen is dat je zonder enige kennis er best wel wat van brouwen kan.JolandaOudshoorn schreef:Welkom. En jvdg, je zat er met je eigen variant er helemaal niet naast!!
En ik ben al twee keer in Denemarken gewreest:
Ik ben nieuw op het forum
- JolandaOudshoorn
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Absoluut!JolandaOudshoorn schreef:Mooi land he!!jvdg schreef:Het aardige met die scandinavische talen is dat je zonder enige kennis er best wel wat van brouwen kan.JolandaOudshoorn schreef:Welkom. En jvdg, je zat er met je eigen variant er helemaal niet naast!!
knikt!!!!jvdg schreef:Absoluut!JolandaOudshoorn schreef:Mooi land he!!jvdg schreef:Het aardige met die scandinavische talen is dat je zonder enige kennis er best wel wat van brouwen kan.JolandaOudshoorn schreef:Welkom. En jvdg, je zat er met je eigen variant er helemaal niet naast!!
- JolandaOudshoorn
- MarthaMartha
Welkom hier Martha, op dit forum!MarthaMartha schreef:Hallo allemaal,
Ik ben Martha en nieuw op het forum... snap nog niet van alles hoe het werkt, maar dat zal wel komen. Ben verbaasd over alles ik tegenkom. Ik ben vrouw, midden dertig, van beroep mediator en nou ja, wat je meer wil weten vraag je maar.........