zoheej...

MariaW

Bericht door MariaW »

Mariavt schreef:Het regent hier bij een zonnige lucht, en het begint al te rommelen.... Dat voorspelt niet veel goeds ben ik bang...... :|
en ik woon vlak bij jullie in de buurt... en nee, het voorspelt inderdaad niet veel goeds.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

We zijn net even naar Ede geweest en daar was het kúrkdroog met een heldere blauwe lucht en zon erbij. Geen spat regen te zien het was dus wel érg plaatselijk.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
MariaW

Bericht door MariaW »

Mariavt schreef:We zijn net even naar Ede geweest en daar was het kúrkdroog met een heldere blauwe lucht en zon erbij. Geen spat regen te zien het was dus wel érg plaatselijk.
Het is erlangs gegaan... gelukkig
Soof

Bericht door Soof »

Hier ist de hele dag al droog en zonnig. Heerlijk om tussen de werkzaamheden door even op het balkon te vertoeven met een verfrissing :wink:
jvdg

Bericht door jvdg »

Soof schreef:Hier ist de hele dag al droog en zonnig. Heerlijk om tussen de werkzaamheden door even op het balkon te vertoeven met een verfrissing :wink:
En het ruiken van de kamperfoelie, de rozen en wat al niet.

Elke reuk doet ons denken aan de Schepper daarvan!

Heerlijk! Onmeetbaar!
Adorote

Bericht door Adorote »

Ook vandaag wordt het weer een pracht zomerdag waar weer veel te beleven valt.
Marnix

Bericht door Marnix »

Sommige mensen moeten op deze prachtige zomerdag (de hele dag bewolkt, regen, grijs) gewoon werken overdag ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Bericht door Rens »

HOEZO WARM????????

===

Turkse hitte maakt vakantie tot hel
door Rob Hammink\

SIDE (TURKIJE) - Temperaturen worden momenteel in Griekenland en Turkije opgezweept tot 50 °C. De hitte in het zuidoosten van Europa heeft al aan zeker dertig mensen het leven gekost. Airco's draaien op volle toeren en zorgen voor stroomuitval met alle hygiënische gevolgen van dien.

Veel landgenoten willen terug, maar kunnen dat niet. Ze schikken zich in hun vakantielot en zoeken hun heil in de schaduw waar het 'slechts' 38 °C is. De verzengende hitte van de afgelopen week houdt momenteel iedereen in zijn greep, zowel de toeristen als de centrale overheid in Istanboel, die de alarmfase heeft ingesteld. Het asfalt smelt letterlijk en zorgt voor verkeersproblemen. "Ik heb serieus overwogen om naar Nederland terug te keren. Ik slaap, vanwege de hitte, bijna niet omdat de airco's steeds uitvallen", zegt Anne van den Berge uit Middelharnis.

Bron: de Telegraaf
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Adorote

Bericht door Adorote »

Wat doen mensen in Oostelijk bezet Griekenland , wat bezet wordt door christenvervolgers de turken dus.Daar na toe gaan best maar dan wel de Christelijke broeders en zusters opzoeken meer niet.Wil men op vacantie, gewoon naar Griekenland; tja de hitte dat is het risico in dit jaargetijde naar dit soorst landen te gaan .
Daphne

Bericht door Daphne »

Adorote schreef:Wat doen mensen in Oostelijk bezet Griekenland , wat bezet wordt door christenvervolgers de turken dus.Daar na toe gaan best maar dan wel de Christelijke broeders en zusters opzoeken meer niet.Wil men op vacantie, gewoon naar Griekenland; tja de hitte dat is het risico in dit jaargetijde naar dit soorst landen te gaan .
Rascist
Rens

Bericht door Rens »

Daphne schreef:
Adorote schreef:Wat doen mensen in Oostelijk bezet Griekenland , wat bezet wordt door christenvervolgers de turken dus.Daar na toe gaan best maar dan wel de Christelijke broeders en zusters opzoeken meer niet.Wil men op vacantie, gewoon naar Griekenland; tja de hitte dat is het risico in dit jaargetijde naar dit soorst landen te gaan .
Rascist
tsssss, wel wat erg zwaar aangezet Daphne........maar het is hoe dan ook appellerend aan de onderbuikgevoelens van te veel Nederlanders, ondanks of juist dankzij het Moslimgehalte van Turkije.
Moderatorbericht:
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:tsssss, wel wat erg zwaar aangezet Daphne.........
Wellicht maar ik ben zijn gezeur behoorlijk beu
Marnix

Bericht door Marnix »

Ik krijg wel zin in mijn vakantie in Istanbul. Hoop wel dat het iets minder warm is dan nu :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Bericht door Rens »

Marnix schreef:
Ik krijg wel zin in mijn vakantie in Istanbul. Hoop wel dat het iets minder warm is dan nu :)
Is "eigen land" te min? Nederland is toch zo mooi, en heel veel plekken wachten er op om ontdekt te worden, grote delen waar "men" zelfs nog niet eens van gehóórd heeft dat het bestond......en neem het wisselende maar oh zo boeiende Hollandse klimaat er maar bij.
Moderatorbericht:
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Rens schreef:
Marnix schreef:
Is "eigen land" te min? Nederland is toch zo mooi, en heel veel plekken wachten er op om ontdekt te worden, grote delen waar "men" zelfs nog niet eens van gehóórd heeft dat het bestond......en neem het wisselende maar oh zo boeiende Hollandse klimaat er maar bij.
Idd, want wie had nu voor mijn komst hier ooit gehoord van Groot Ammers :mrgreen: :mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Plaats reactie