freek schreef:Alleen die naam is een beetje zot.Jongere schreef:Ik raad je dit aan.

freek schreef:Alleen die naam is een beetje zot.Jongere schreef:Ik raad je dit aan.
Die naam schijnt een goed bewaard geheim te zijn: alleen de leden van de vereniging weten wat de afkorting betekend en verder niemand.Marie-Henriëtte schreef:freek schreef:Alleen die naam is een beetje zot.Jongere schreef:Ik raad je dit aan.
Dat zijn studenten in 't algemeen wel.freek schreef:Alleen die naam is een beetje zot.Jongere schreef:Ik raad je dit aan.
Haha okeJongere schreef:Die naam schijnt een goed bewaard geheim te zijn: alleen de leden van de vereniging weten wat de afkorting betekend en verder niemand.Marie-Henriëtte schreef:freek schreef:Alleen die naam is een beetje zot.Jongere schreef:Ik raad je dit aan.
[marq=left]WAARSCHUWING![/marq]Hendrikus schreef:Dat zijn studenten in 't algemeen wel.freek schreef:Alleen die naam is een beetje zot.Jongere schreef:Ik raad je dit aan.
even kijken of-ie hapt
[marq=right] :mrgreen: kijk, dat bedoel ik :mrgreen: [/marq]Jongere schreef:[marq=left]WAARSCHUWING![/marq]Hendrikus schreef:Dat zijn studenten in 't algemeen wel.freek schreef:Alleen die naam is een beetje zot.Jongere schreef:Ik raad je dit aan.
even kijken of-ie hapt
zo goed?
Welke 2 pogingen?Kaw schreef:Ik heb 2 pogingen gedaan om bij een studentenvereniging te gaan. De eerste was een enorme ballentent, vol met op het oog zelfingenomen brallers. De tweede was veel normaler, maar begon steenvast pas om 11 uur savonds. En laat dat nu de tijd zijn dat mijn ogen beginnen dicht te vallen.
Oftewel, het werd niets. Naderhand voor mijn gevoel ook weinig gemist.
Dankjewel. Het is dat ik het een beetje laat lees, maar anders!Hendrikus schreef:Dat zijn studenten in 't algemeen wel.freek schreef:Alleen die naam is een beetje zot.Jongere schreef:Ik raad je dit aan.
even kijken of-ie hapt
Ja, dat is mij ook wel bekend. Alleen is mij niet geheel helder wat bijvoorbeeld de toegevoegde waarde is van de confrontatie met het gedachtengoed van meneer Van Holten. Wat schiet je ermee op om verteld te krijgen dat er geen eeuwig lijden is? Weegt het nut van het voorbereid-zijn-op-een-mogelijke-toekomstige-confrontatie (als je daar tenminste op wordt voorbereid; de keren dat ik op CSFR was, stond men nogal positief-overnemend ten opzichte van de lectores en waren de discussies wat magertjes) op tegen het gevaar van overname van dit gedachtengoed?refo schreef:Het is (dacht ik) algemeen bekend dat de CSFR voor haar leden de confrontatie zoekt met andersdenkenden. Dat is op zichzelf de toegevoegde waarde.
Hoe kan je nu de confrontatie aangaan als je als 19 jarige amper zelf een eigen mening hebt ontwikkeld?Het is (dacht ik) algemeen bekend dat de CSFR voor haar leden de confrontatie zoekt met andersdenkenden. Dat is op zichzelf de toegevoegde waarde.