Van jongs af aan?Oorspronkelijk gepost door Daphnehoofdpijn :!Oorspronkelijk gepost door ahuibers
Wat heb je dan?
Moet toch ergens door veroorzaakt worden?
Ja helaas, vroeger op school moest ik ook al regelmatig dagen thuis zijn vanwege hoofdpijn.Oorspronkelijk gepost door ahuibersVan jongs af aan?Oorspronkelijk gepost door Daphnehoofdpijn :!Oorspronkelijk gepost door ahuibers
Wat heb je dan?
Moet toch ergens door veroorzaakt worden?
Ik had er gisterenavond al een vermoeden van, van: Wat vliegt daar door de lucht? maar dat was de tijd natuurlijk die ik zag gaan.Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Goedemorgen,
Ik lag megalaat op bed gisteravond!
Tja dat heb je als het zo gezellig is, dan vliegt de tijd!!
[Aangepast op 8/7/05 door Lizzy]
Had ff gewaarschuwd :,:,:, Er vloog ook iets over grond :,:,:,Oorspronkelijk gepost door JelleIk had er gisterenavond al een vermoeden van, van: Wat vliegt daar door de lucht? maar dat was de tijd natuurlijk die ik zag gaan.Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Goedemorgen,
[Aangepast op 8/7/05 door Lizzy]![]()
Ja het rolde en gign alle kanten op:DOorspronkelijk gepost door LizzyHad ff gewaarschuwd :,:,:, Er vloog ook iets over grond :,:,:,Oorspronkelijk gepost door JelleIk had er gisterenavond al een vermoeden van, van: Wat vliegt daar door de lucht? maar dat was de tijd natuurlijk die ik zag gaan.Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Goedemorgen,
Ja ík moest mijn benen ook nog een optillen en het rolde zo onder mijn stoel door. Volgens mij was het een bal met een hamster :,:,Oorspronkelijk gepost door JelleJa het rolde en gign alle kanten op:DOorspronkelijk gepost door LizzyHad ff gewaarschuwd :,:,:, Er vloog ook iets over grond :,:,:,Oorspronkelijk gepost door JelleIk had er gisterenavond al een vermoeden van, van: Wat vliegt daar door de lucht? maar dat was de tijd natuurlijk die ik zag gaan.Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Goedemorgen,