Nee een typfout van mij van gisteren.Hendrikus schreef:Klavescribo? Is dat de opvolger van Klavarskribo dat in de jaren "50 in opkomst was?Christiaan schreef:Vaak zelfs Klavescribo, dat is in op komst.

Nee een typfout van mij van gisteren.Hendrikus schreef:Klavescribo? Is dat de opvolger van Klavarskribo dat in de jaren "50 in opkomst was?Christiaan schreef:Vaak zelfs Klavescribo, dat is in op komst.
Kan gebeuren.Christiaan schreef:Nee een typfout van mij van gisteren.Hendrikus schreef:Klavescribo? Is dat de opvolger van Klavarskribo dat in de jaren "50 in opkomst was?Christiaan schreef:Vaak zelfs Klavescribo, dat is in op komst.:
Nooit iets van klassieke muziek??Marnix schreef:Hm tja, hier gaan mensen verschillend mee om he. De een gaat als hij in een dip zit melancholische muziek ofzo luisteren... omdat het bij de stemming past, de ander gaat hele vrolijke muziek draaien om de stemming te laten omslaan.
Ik doe het allebei wel eens..... Niet: vrolijke muziek: Muse, Radiohead bijv.... vrolijke muziek: The Electrics (schots/ierse christelijke band die een mix maakt van punkrock en folk)Vrolijke muziek, vrolijke teksten
Niet als ik in een dip zit. Ik luister wel eens klassiek, vooral als mijn ouders het aan hebben staan of klassiek in combinatie met andere muziekstijlen... puur klassiek luister ik niet vaak, heel af en toe een keertje. Maar ik ga het niet opzetten als ik in een dip zit neeChristiaan schreef:Nooit iets van klassieke muziek??Marnix schreef:Hm tja, hier gaan mensen verschillend mee om he. De een gaat als hij in een dip zit melancholische muziek ofzo luisteren... omdat het bij de stemming past, de ander gaat hele vrolijke muziek draaien om de stemming te laten omslaan.
Ik doe het allebei wel eens..... Niet: vrolijke muziek: Muse, Radiohead bijv.... vrolijke muziek: The Electrics (schots/ierse christelijke band die een mix maakt van punkrock en folk)Vrolijke muziek, vrolijke teksten
Wel eens geprobeerd?????? Klassieke muziek luisteren als je in een dip zit?Marnix schreef:Niet als ik in een dip zit. Ik luister wel eens klassiek, vooral als mijn ouders het aan hebben staan of klassiek in combinatie met andere muziekstijlen... puur klassiek luister ik niet vaak, heel af en toe een keertje. Maar ik ga het niet opzetten als ik in een dip zit neeChristiaan schreef:Nooit iets van klassieke muziek??Marnix schreef:Hm tja, hier gaan mensen verschillend mee om he. De een gaat als hij in een dip zit melancholische muziek ofzo luisteren... omdat het bij de stemming past, de ander gaat hele vrolijke muziek draaien om de stemming te laten omslaan.
Ja en nee,wim schreef:Verwacht daar geen wonderen van. Je oren moeten ervoor geopend worden.Christiaan schreef:Wel eens geprobeerd?????? Klassieke muziek luisteren als je in een dip zit?
Ik bedoel dat klassieke muziek, geheel anders is dat andere muziek.Hendrikus schreef:Geef eens een voorbeeld?Christiaan schreef:Geen wonder, maar pure muziek. Gespeeld op echte instrumenten zoals die al in de tijd van de bijbel bestond.
Klassieke muziek is een grote verzamelnaam, cantates over lofliederen van Bach, rustige en onstuimige muziek van Beethoven,Tamarinde schreef:Als ik klassieke muziek hoor raak ik nog verder in een dip maar ja dat is persoonlijk hé. Ik hoor dan het liefst een soort van opwekkingsliederen.
Maar je had het over instrumenten uit de tijd van de bijbel?Christiaan schreef:Ik bedoel dat klassieke muziek, geheel anders is dat andere muziek.Hendrikus schreef:Geef eens een voorbeeld?Christiaan schreef:Geen wonder, maar pure muziek. Gespeeld op echte instrumenten zoals die al in de tijd van de bijbel bestond.
Het is pure muziek, zoals in zijn oudste vorm.
Op andere instrumenten wel. Jij begrijpt mij vast wel. :mrgreen:
Ja maar zo bedoelde ik het niet helemaal, als ik het nu lees staat het een beetje krom.Hendrikus schreef:Maar je had het over instrumenten uit de tijd van de bijbel?Christiaan schreef:Ik bedoel dat klassieke muziek, geheel anders is dat andere muziek.Hendrikus schreef:Geef eens een voorbeeld?Christiaan schreef:Geen wonder, maar pure muziek. Gespeeld op echte instrumenten zoals die al in de tijd van de bijbel bestond.
Het is pure muziek, zoals in zijn oudste vorm.
Op andere instrumenten wel. Jij begrijpt mij vast wel. :mrgreen: