Geen PKN'ers meer in bestuur Lodenstein

Petrus

Bericht door Petrus »

Kunnen de heren niet waarderen dat ze op dit forum neergezet worden..hou er even rekening mee.

Pierre............ik weet niet of je het inmiddels in de gaten hebt gehad, maar we zitten hier op een degelijk REFO-forum, dus de mannenbroeders kunnen daar dan toch moeilijk bezwaar tegen hebben............

Het zou wat ánders zijn als ze bijvoorbeeld op een katholiek forum gezet zouden zijn.............
dré

Bericht door dré »

kan iemand een rijtje namen bij de foto produceren.
volgens mij herken ik alleen de ds's de Jong en van Heteren.
is dit het bestuur van het vlc?
dré
--------

Credo in unum Deo
pierre27

Bericht door pierre27 »

Petrus schreef:Kunnen de heren niet waarderen dat ze op dit forum neergezet worden..hou er even rekening mee.

Pierre............ik weet niet of je het inmiddels in de gaten hebt gehad, maar we zitten hier op een degelijk REFO-forum, dus de mannenbroeders kunnen daar dan toch moeilijk bezwaar tegen hebben............

Het zou wat ánders zijn als ze bijvoorbeeld op een katholiek forum gezet zouden zijn.............
Ik geloof niet dat het juist is dat je zonder te vragen foto's van mensen op een forum of dergelijke plaatst.
In dit geval heb ik me net laten vertellen, kunnen ze het absoluut niet waarderen...
Lijkt me voldoende toegelicht.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

verwijderd
Laatst gewijzigd door Hendrikus op 06 sep 2006, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Ik moet Pierre gelijk geven. Volgens mij gaat dit een stap te ver. Misschien kunnen de moderators er even naar kijken?
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Erasmiaan schreef:Ik moet Pierre gelijk geven. Volgens mij gaat dit een stap te ver. Misschien kunnen de moderators er even naar kijken?
Ik weet cker dat dit niet gewaardeerd wordt. Kunnen die foto's er niet af?
limosa

Bericht door limosa »

foto verwijderd, graag on-topic verder
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

refo schreef:Zijn dit allemaal heren die deskundig zijn op onderwijsgebied?
Om bestuurslid te zijn van het een of ander is beslist niet altijd inhoudelijke kennis vereist. Op bestuursvergaderingen gaat het meestal meer over geld dan over inhoud, dus zijn juristen en accountants zéér welkom! En als je dan nog de goede kleur hebt...
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

refo schreef:Zijn dit allemaal heren die deskundig zijn op onderwijsgebied?
Gelukkig niet! Dan zou bv de financiële kant er slecht afkomen...
Unionist

Bericht door Unionist »

pierre27 schreef:
Petrus schreef:Kunnen de heren niet waarderen dat ze op dit forum neergezet worden..hou er even rekening mee.

Ik geloof niet dat het juist is dat je zonder te vragen foto's van mensen op een forum of dergelijke plaatst.
In dit geval heb ik me net laten vertellen, kunnen ze het absoluut niet waarderen...
Lijkt me voldoende toegelicht.
Je hebt ze gelijk maar even ingelicht?
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Petrus

Bericht door Petrus »

pierre27 schreef: In dit geval heb ik me net laten vertellen, kunnen ze het absoluut niet waarderen...
Ik vraag me in alle gemoede af hoe de heren te wteen zijn gekomen dat die foto hier stond..................

zij moeten dus op de hoogte gebracht zijn door iemand die de foto hier heeft zien staan.

btw, "ik heb me net laten vertellen", da's wel erg vaag...............diegene moet dus van beiden kanten weet hebben: de foto én de reactie van de heren.................of was je het héél toevallig niet zélf??

overgens, het is evenzeer mogelijk dat een "Gast" (een meelezer dus van dit forum) e.e.a. op zijn/haar "geweten" heeft. Dat is nl al eens eerder vertoond.

Maar het is en blijft vaag.
Unionist

Bericht door Unionist »

Zo vaag is dat niet, als je je deze postings herinnert.

Sommige forumleden staan soms aan de verleiding bloot om te gaan klikken over wat hier gepost wordt
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Unionist schreef:Zo vaag is dat niet, als je je deze postings herinnert.

Sommige forumleden staan soms aan de verleiding bloot om te gaan klikken over wat hier gepost wordt
Nu heeft Gian ook een strafblad bij de internetpolitie. :wink:
Unionist

Bericht door Unionist »

Mag je vanuit de cel ook forummen?
Petrus

Bericht door Petrus »

Unionist schreef:Zo vaag is dat niet, als je je deze postings herinnert.

Zéééér verhelderend Unionist!!!!!!!

Dit soort individuen kunnen we feitelijk missen als de welbekende kiespijn (waar ikzelf overigens nooit meer last van zal hebben :mrgreen: )

gewoon misselijkmakend!!
Plaats reactie