Geen PKN'ers meer in bestuur Lodenstein
Kunnen de heren niet waarderen dat ze op dit forum neergezet worden..hou er even rekening mee.
Pierre............ik weet niet of je het inmiddels in de gaten hebt gehad, maar we zitten hier op een degelijk REFO-forum, dus de mannenbroeders kunnen daar dan toch moeilijk bezwaar tegen hebben............
Het zou wat ánders zijn als ze bijvoorbeeld op een katholiek forum gezet zouden zijn.............
Pierre............ik weet niet of je het inmiddels in de gaten hebt gehad, maar we zitten hier op een degelijk REFO-forum, dus de mannenbroeders kunnen daar dan toch moeilijk bezwaar tegen hebben............
Het zou wat ánders zijn als ze bijvoorbeeld op een katholiek forum gezet zouden zijn.............
Ik geloof niet dat het juist is dat je zonder te vragen foto's van mensen op een forum of dergelijke plaatst.Petrus schreef:Kunnen de heren niet waarderen dat ze op dit forum neergezet worden..hou er even rekening mee.
In dit geval heb ik me net laten vertellen, kunnen ze het absoluut niet waarderen...
Lijkt me voldoende toegelicht.
Om bestuurslid te zijn van het een of ander is beslist niet altijd inhoudelijke kennis vereist. Op bestuursvergaderingen gaat het meestal meer over geld dan over inhoud, dus zijn juristen en accountants zéér welkom! En als je dan nog de goede kleur hebt...refo schreef:Zijn dit allemaal heren die deskundig zijn op onderwijsgebied?
Je hebt ze gelijk maar even ingelicht?pierre27 schreef:Ik geloof niet dat het juist is dat je zonder te vragen foto's van mensen op een forum of dergelijke plaatst.Petrus schreef:Kunnen de heren niet waarderen dat ze op dit forum neergezet worden..hou er even rekening mee.
In dit geval heb ik me net laten vertellen, kunnen ze het absoluut niet waarderen...
Lijkt me voldoende toegelicht.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Ik vraag me in alle gemoede af hoe de heren te wteen zijn gekomen dat die foto hier stond..................pierre27 schreef: In dit geval heb ik me net laten vertellen, kunnen ze het absoluut niet waarderen...
zij moeten dus op de hoogte gebracht zijn door iemand die de foto hier heeft zien staan.
btw, "ik heb me net laten vertellen", da's wel erg vaag...............diegene moet dus van beiden kanten weet hebben: de foto én de reactie van de heren.................of was je het héél toevallig niet zélf??
overgens, het is evenzeer mogelijk dat een "Gast" (een meelezer dus van dit forum) e.e.a. op zijn/haar "geweten" heeft. Dat is nl al eens eerder vertoond.
Maar het is en blijft vaag.
Zo vaag is dat niet, als je je deze postings herinnert.
Sommige forumleden staan soms aan de verleiding bloot om te gaan klikken over wat hier gepost wordt
Sommige forumleden staan soms aan de verleiding bloot om te gaan klikken over wat hier gepost wordt
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Nu heeft Gian ook een strafblad bij de internetpolitie.Unionist schreef:Zo vaag is dat niet, als je je deze postings herinnert.
Zéééér verhelderend Unionist!!!!!!!Unionist schreef:Zo vaag is dat niet, als je je deze postings herinnert.
Dit soort individuen kunnen we feitelijk missen als de welbekende kiespijn (waar ikzelf overigens nooit meer last van zal hebben :mrgreen: )
gewoon misselijkmakend!!