Die koppeling kan ik ook maken zónder te verkopen of samen te werken. Ik hoop binnenkort die koppeling af te hebben, i.e. dan kan je per kerk ook de kerktijden + predikanten van afgelopen zondagen zien, en de kerktijden + predikant van komende zondag (en weekdienst).rekcor schreef:Kun je je systeem niet verkopen aan het RD (of op een andere manier met hen samenwerken)?
Als zij namelijk een preekbeurten-database eraan koppelen, heb je echt een mooi systeem!
Wat betreft samenwerken met het RD, of overkoping, ben ik terughoudend. Ik wil vooral de vrijheid van refowebsite.nl waarborgen (de vrijheid zoals een echte wiki betaamt). Aan de andere kant biedt het wel mogelijkheid tot het uitbreiden van de beschikbare informatie (ik denk mn het opnemen van copyrighted materiaal, waarvoor we nu het geld niet hebben om daarvoor toestemming te kunnen kopen), maar ook het bijhouden van de huidige kerkendatabase. Mijn ideaalbeeld is dat alle info uit de kerkelijke jaarboeken beschikbaar komt via de website. Maar mocht het RD interesse hebben, dan kunnen ze me een mailtje sturen... :mrgreen:
PS> Ik verwacht niet dat het RD interesse heeft. Maar mocht het echt tot verkopen overgaan, krijgen de mensen die nu adressen aan t overtikken zijn uiteraard ook een deel.